Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Die dingen kunnen soms 25 mhz sneller of zo, maar je hebt meer kans dat ie gewoon stopt. Kun je van het weekend fijn een nieuwe halen of vangen
Je FSB van 33 naar 40 zetten. Is die 80 MHz geworden werkt bijna altijd. Bij mij tot nu toe altijd. Heb je toch wel ff snel 14 MHz winst, grijp die kans
ummmm [ocn00b]Wat is een FSB en waar zit dat?[/ocn00b]Op woensdag 21 november 2001 21:01 schreef pep_82 het volgende:
Je FSB van 33 naar 40 zetten. Is die 80 MHz geworden werkt bijna altijd. Bij mij tot nu toe altijd. Heb je toch wel ff snel 14 MHz winst, grijp die kans
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
kijk eens in de faq van oc`en en kaasmodding...Op woensdag 21 november 2001 20:05 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
ummmm [ocn00b]Wat is een FSB en waar zit dat?[/ocn00b]
Verwijderd
ik heb vroeger simpelweg de kristal vervangen door een net iets snellere, dan ging 87Mhz
hahahah
Dit is peanuts, gewoon oude eraf rammen en nieuwe op solderen , met zo een oude bak maakt dat toch niets meer uit nadeel, is dat je klok ook wel sneller loopt he
Dit is peanuts, gewoon oude eraf rammen en nieuwe op solderen , met zo een oude bak maakt dat toch niets meer uit nadeel, is dat je klok ook wel sneller loopt he
Pagina: 1