Toon posts:

afgebrokkelde core bij norrod -[the end]-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Ik had hier een week geleden ofzo een topic geplaatst, waarin ik zei dat ik een afgebrokkelde core van een duron 800 aan de NoRRoD gegeven had. Zij zouden mij binnen twee weken mn geld teruggeven. Dat is nu inmiddels een maand geleden, maar vandaag ben ik er weer geweest, en heb ik mijn geld alsnog teruggekregen, FL 288,64 .. Hulde dus aan de norrod

btw: waarom is mijn vorige topic eigenlijk gedeleted??

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Op woensdag 21 november 2001 20:55 schreef ByMeS_Dy het volgende:
Misschien verplaatst naar Processors, Mobo's & Geheugen waar dit topic beter in zou passen.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan hem ook via de search niet meer terugvinden, maarja, wilde alleen even zeggen dat de norrod dus wel een goede winkel is :)

Verwijderd

Dan heb je mazzel jongen.
Afgebrokkelde core = user abuse

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:20

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Op woensdag 21 november 2001 20:55 schreef ByMeS_Dy het volgende:
hey,

Ik had hier een week geleden ofzo een topic geplaatst, waarin ik zei dat ik een afgebrokkelde core van een duron 800 aan de NoRRoD gegeven had. Zij zouden mij binnen twee weken mn geld teruggeven. Dat is nu inmiddels een maand geleden, maar vandaag ben ik er weer geweest, en heb ik mijn geld alsnog teruggekregen, FL 288,64 .. Hulde dus aan de norrod

Hmmm zeer netjes van NoRRoD. NoRRoD is vet :9~ :9~ :9~ :9~
Maar ik denk dat je goeie reactie beter even in de shopsurvey kan worden geplaast :)
http://www.tweakers.net/shopsurvey/395

/dev/null

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ByMeSDy, maar je moet minimaal 14 dagen geregistreerd zijn voordat je mag posten in de shop survey
|:(

Ik ben de wachtwoorden van mijn vorige account op Tnet kwijt :( (trouwens ook mn vorige van GoT, daarom zit er nu een streepje tussen :))

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33
Op donderdag 22 november 2001 07:19 schreef ByMeS_Dy het volgende:

[..]

Ik ben de wachtwoorden van mijn vorige account op Tnet kwijt :( (trouwens ook mn vorige van GoT, daarom zit er nu een streepje tussen :))
zucht ... :+

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

[..]

dan vraag je ze toch terug.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:00

Yucko

One clown to rule them all !

idd .. gewoon je wachtwoord laten opsturen naar je email.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Leuk dat er toch nog wel mensen goede ervaring met de NoRRoD hebben, ik kan eigenlijk niet veel goeds vertellen over de ervaringen die ik heb met hun vestiging in Zwolle. Ze hebben nu al 1,5 maand een DVD-speler van me liggen en ze zouden bellen als ze hem na gekeken hadden, wat max 3 weken zou duren. En ze hebben dus nog steeds niet gebeld, mooi ruk is dat, en ik kreeg ook geen vervangende. :(

Wel netjes van ze dat ze die proc hebben terug betaald.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bij bijna alle winkels geldt: Je moet ze helemaal suf bellen/mailen etc. anders duurt het echt eeuwen.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:42

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Dit noemen wij dus een kloontje, als iemand met DB-acces daar achter komt loop je redelijk grote kans op een ban.
Je had beter een meeltje kunnen sturen naar Gathering@Tweakers.net met het verzoek of iemand je wachtwoord ff wil resetten.

En over je topic: zaken gerelateerd aan procs enzo horen idd in PMG :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 november 2001 09:48 schreef Oscar the Grouch het volgende:

[..]

Dit noemen wij dus een kloontje, als iemand met DB-acces daar achter komt loop je redelijk grote kans op een ban.
Je had beter een meeltje kunnen sturen naar Gathering@Tweakers.net met het verzoek of iemand je wachtwoord ff wil resetten.

En over je topic: zaken gerelateerd aan procs enzo horen idd in PMG :)

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Op donderdag 22 november 2001 08:52 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Leuk dat er toch nog wel mensen goede ervaring met de NoRRoD hebben, ik kan eigenlijk niet veel goeds vertellen over de ervaringen die ik heb met hun vestiging in Zwolle. Ze hebben nu al 1,5 maand een DVD-speler van me liggen en ze zouden bellen als ze hem na gekeken hadden, wat max 3 weken zou duren. En ze hebben dus nog steeds niet gebeld, mooi ruk is dat, en ik kreeg ook geen vervangende. :(

Wel netjes van ze dat ze die proc hebben terug betaald.
Ik weet wel dat ze het daar altijd heel druk hebben, dus moet je ze heel vaak bellen. :)

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

Heb ik zelf ook een keer gehad, maar wilden ze niet inruilen (leeuwarden) omdat het 'mijn eigen dikke schuld :P' was. :(

Localhost is where the heart is

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Norrod in zwolle is net een sociale werkplaats, Wat een zooi daar, ik loop tegenwoordig maar door naar memo.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Pagina: 1