Toon posts:

[W2K] geeft fouten en netwerk doet het niet normaa

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
l
Tja de l kon er net niet op.

IK ben neit echt topper in netwerken ofzo, meer beginnner/amateur.
Maar ik heb al 2 keer een topic geopent in gewoon netwerk. Maar allebei de keren geen antwoorden. Dus ik probeer het hier maar:

Server os is Windows 2000 Server NL.
Nou kreeg ik bij het opstarten een fout dat het toepassingslogboek vol was.
Ik moest het dus legen.

Ging ik ff kijken ziet ik dus alleen maar fouten en waarschuwingen. En telkens dezelfde

Er zit telkens 5min en 5 seconden tussen.

Waarschuwing:
Beveiligingsbeleid is doorgegeven met waarchuwing. 0x534: Er is geen toewijzing uitgevoerd tussen accountnaam en beveiligings-ID's.
Kijk voor meer informatie in de sectie Probleemoplossing van Beveiliging in Help.
Bron: SceCli

Fout:
Aan de clientuitbreiding voor Groepsbeleid Security zijn vlaggen (17) doorgegeven en de foutstatuscode (1332) is geretourneerd.
Bron: Userenv

Ik krijg dus ook geen connectie met de 2.

IP Server: 192.168.0.1
IP WK: 192.168.0.2
Subnetmasker is 255.255.255.0

Allebei TCP/IP
Zelfde werkgroepen.

De connectie is heel raar. Meestal doet hij het gewoon niet. Maar ik heb heel soms dat hij wel gewoon print. want de printer zit erop aangesloten.

Verwijderd

Aan de foutmelding te zien, heb je policy's ingesteld. Wat voor policy's gebruik je.? en op wat voor groepen pas je die toe.

Mijn vermoeden is dat je ergens een fout hebt gemaakt bij het configgen van je policy's, en dat ie daar nu tegenaan hikt. Je hebt waarschijnlijk de gebuiker teveel recht ontnomen waardoor ze niet meer kunnen inloggen.....

Zet eens je policy's uit en probeer het nog eens.