Je kunt heb laten blazen (lucht naar binnen). Ik heb het getest. Dan word je proccessor koler maar de rest warmer. Ik zou heb lucht laten zuigen (de lucht naar buiten dus)
aansluiten op een molex connector neem ik aan 
weet niet wat voor aansluiting jij hebt
en verder; naar buiten blazen is normaal
weet niet wat voor aansluiting jij hebt
en verder; naar buiten blazen is normaal
Als je alleen maar twee draadjes hebt:
Ff een zwarte en een gele draad (twee die naast elkaar zitten) doorknippen, blokje ertussen, de rode draad op de gele en de zwarte op de zwarte, maar bij voorkeur via molex connector of op het mobo. (Check je handleiding)
Ff een zwarte en een gele draad (twee die naast elkaar zitten) doorknippen, blokje ertussen, de rode draad op de gele en de zwarte op de zwarte, maar bij voorkeur via molex connector of op het mobo. (Check je handleiding)
Verwijderd
Als je de achterste fan laat inblazen, dan blaas je de lucht weer in je kast die je voeding net uit blaast.
Bij de meeste kasten loopt de luchtstroom dan ook vaak van voor naar achter.
Bij de meeste kasten loopt de luchtstroom dan ook vaak van voor naar achter.
Uitblazen
/dev/null
Boven in de kast warme lucht naar buiten laten blazen en onder koud (kamer temp) lucht in laten blazen. Verder is overdruk handig.. Dus twee fans de lucht in blazen en 1tje (+ de zuigende kracht van de voeding) naar buizen..
Ik heb dit ergens gelezen op een overklok site dus niet zelf verzonnen.. Heb het zelf ook zo en het scheelt gewoon een aantal graden (3 tot 7 ofzo)
Ik heb dit ergens gelezen op een overklok site dus niet zelf verzonnen.. Heb het zelf ook zo en het scheelt gewoon een aantal graden (3 tot 7 ofzo)
Uitblazen, want de lucht die eruit komt is redelijk warm. Vooral als je je kast dicht tegen een muur hebt staan of onder een bureau, dan kan de warme lucht uit de voeding direct weer terugstromen de kast in, en dat wil je natuurlijk niet.
Pagina: 1