Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
(voor de loosers --> DIT IS GEEN WAREZREQUEST)
Succes, en post ff wat screenie's!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
kut ubersoldat hij wil nie dood! teringlijer
blup
blup
Return To Castle WolfensteinOp woensdag 21 november 2001 16:12 schreef Capitol_Gee het volgende:
waar staat rtwc eigenlijk voor ? kzie het zoveel
(beetje n00b zeker)
Ik zit btw. in missie 3, part 4
Verwijderd
Das uhh.... kweenie meer wat ut was
De middelste van de 3 iig
Verwijderd
in FTP land wel... in Nederland officieel pas over 9 nachtjes slapen (30e dus)Op woensdag 21 november 2001 16:38 schreef bbrother het volgende:
issie al uit de final ?
niet normaal gewoon
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Zit in 1ste veld, moet nog beginnen eigenlijk
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Morgen Missie 2, wil hem niet te snel uitspelen, HAHA
Verwijderd
die levels met zombies zijn helemaal NIET cool !!
zonde dat ze dat in het spel hebben gedaan ok er zit wel een beetje verhaal in maar als je zo graag zombies wil moet je er een HL verhaal van maken !
Mareh zijn er zombies in het spel!!!! DAT IS ZWAAR MINDER!!!!
Tjeez man, daar gaat het realiteitsgehalte!!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
ze zijn echt wel moeilijk te mollen (vooral die met hun schilden).
Het is echt "spooky" met die zombies ...
zalig vet spel
Die gasten met die schilden zijn echt zwaar kut om te mollen en die zombies vallen je steeds van achteren aan, wat errug irritant is. Naja, voor screenshots moet je maar ff andere topic kijken
Die ubersoldat is best iri idd.
Maarja je moet die extra health packs pakken en je venom open knallen
suc6 mate
blup
screenshot?Op donderdag 22 november 2001 10:45 schreef Werkeend het volgende:
kheb hem al uitgespeeld..ubersoldats zijn moeilijker als de eindbaas... die schiet nl niet altijd 100% raak
best leuk spel alleen mp trekt me toch meer
wat ben jij een mazzelpik dat je uberhaupt kan spelen...ik zit op mn werk de minuten af te strepen tot ik weer naar huis kanOp donderdag 22 november 2001 11:51 schreef devv05 het volgende:
Ik zit nu vast in Missie 3 level 1.. Dat is dat sneaky level in een bos ofzo.. Ben nu bij die eindguard die voor de rocketbasis staat.. het alarm mag niet af gaan, en je mag die gast ook niet doodschieten.. het lukt me dus echt niet om vanaf dat huisje (ingang kant) naar die truck te rennen zonder dat die gast het ziet.. Zou iemand die hier al voorbij is even willen post hoe diegene dat gedaan heeft?
Hehe sterkteOp donderdag 22 november 2001 11:54 schreef FireFoz het volgende:
[..]
wat ben jij een mazzelpik dat je uberhaupt kan spelen...ik zit op mn werk de minuten af te strepen tot ik weer naar huis kan

ohoh!

closeup!
blup
Post die dan inOp donderdag 22 november 2001 12:17 schreef Werkeend het volgende:
oke jullie wouden screenshots? die krijgen jullie
[afbeelding]
ohoh!
[afbeelding]
closeup!
[topic=327389/1/25]
blup
Geef dan gewoon link naar die topic.. wordt een zootje nu...Op donderdag 22 november 2001 12:20 schreef Werkeend het volgende:
heb ik ook gedaan... alleen ze geloofde me hier niet.. en moest ik screens posten.. nou dat heb ik gedaan is het nog niet goed!
Of geef de links van die plaatjes (of maak ff een index.html en zet ze daarop)..
ik geloofde je wel hoor
blup
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik heb ook geen snoopy gun? waar vind ik die?? heb iedereen behalve die gast bij poortje al dood.. maar ik kom er echt niet langs zonder gezien te worden, ook niet via rechts.. dan moet je een stuk "oversteken" en daar ziet ie me ALTIJD...Op donderdag 22 november 2001 12:31 schreef Werkeend het volgende:
heb je je snoopy gun al? dan moet je gewoon via de rechterkant langs de muur lopen.. dan ziet ie je niet.. en je kan iedereen afknallen behalve hem.. ik von het niet zo'm moeilijk stukkie eigenlijk.. kwas alleen me snoopy gun vergeten te pakken dus moest weer terug
very wierd.. snoopy gun ligt als je de basis uitgaat aan de linkerkant.. stukje achter dat machinegun nest...Op donderdag 22 november 2001 12:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen snoopy gun? waar vind ik die?? heb iedereen behalve die gast bij poortje al dood.. maar ik kom er echt niet langs zonder gezien te worden, ook niet via rechts.. dan moet je een stuk "oversteken" en daar ziet ie me ALTIJD...
en die gast die loopt een rondje he.. en je moet die truck in die daar staat.. gewoon de achterkant erin
blup
blup
die truck rijd weg zodra ik er 100meter vanaf komt! hoe de fuck wil je dat ik daar inspringt?Op donderdag 22 november 2001 12:45 schreef Werkeend het volgende:
[..]
very wierd.. snoopy gun ligt als je de basis uitgaat aan de linkerkant.. stukje achter dat machinegun nest...
en die gast die loopt een rondje he.. en je moet die truck in die daar staat.. gewoon de achterkant erin
ik weet wel dat je gewoon alles neerkan maaien en dan door dat raampje gaan...
maar hoe wil je die snoopy gun pakken als die truck al weggrijd? dat kan toch niet? want als je in de truck zit kan je niet meer terug naar die gun.
doodschieten, zolang niet dat kasje inrent of andere is er nix aan de handOp donderdag 22 november 2001 12:52 schreef devv05 het volgende:
Hm zal ff terug gaan voor die gun dan.. Maar die gast blijft bij zn hokkie staan de hele tijd.. En kijkt de hele tijd mijn kant op.. Ik kan niet dat open stuk oversteken zonder dat ie het ziet.. maar ik ga nu eerst ff terug die gun halen.. Weet iemand trouwens hoe het kan dat ik elke keer als ik opnieuw opstart weer alle keys opnieuw in moet stellen?? nogal irritant
Yep ook al geprobeerd.. Ik kom er gewoon niet voorbij..Op donderdag 22 november 2001 12:54 schreef Werkeend het volgende:
hmm dat is niet normaal... die gast moet imho gewoon rondlopen... en als je nou bukt en dan langzaam loopt ziet ie je dan nog steeds?
Hier begin je
Dat is het 1e huisje
2e huisje
Dit is zo'n dropping, maar daar ligt niet die snipergun bij.. Waar ligt ie nou in de buurt want kan m niet vinden..
waarom niet eigenlijk?Op donderdag 22 november 2001 13:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Neej, die laatste bewaker MAG niet dood!
Anders vertrekt die truck niet ofzo.. in de missie staat dat ie moet blijven leven.. heb m ook al doodgeschoten maar dan krijg je mission failed..Op donderdag 22 november 2001 13:21 schreef FireFoz het volgende:
[..]
waarom niet eigenlijk?
Maar waar ligt die snipergun nou?Op donderdag 22 november 2001 13:24 schreef Mister_X het volgende:
ik heb het level al uit, en idd de laaste bewaker mag niet dood! gaaf level achteraf
Help ff plz want kan m niet vinden!!
Verwijderd
dus richting die tunnel waar je niet in kan dan schiet je klim je de 2e toren in en steek je die gast neer met je mesje
loop weer naar beneden kijk uit voor die 2 bij dat brugetje mogen je niet zien dan een sprintje naar die inham in de tunnel zit een deur met veel rood licht !
eind omhoog achter de berg langs en dan w8en tot die grappermaker weg loopt erachter aan uitkijken voor gast achter machine gun !
neer maaien die hond en dan naar parachute lopen (is dus niet die aan de andere kant van het meer waar ik het nu over heb.
dan heb je een Snooper en moet het niet zo moeilijk meer zijn achter langs lopen bij de basis staat een raam open !
over de muur klimme naar de ingang lama zeggen en dan bij de truck komen die daar staat geparkeerd !
instappen en voila !
good Luck
oh ja niet die gozer doden die voor de tunnel in de basis loopt !!!!!
Als ik dan in truck stap zegt ie iets van "Can not exit yet" ofzo, waarom niet?
het is toch simpel? je wacht gewoon totdat ie de andere kantop kijkt!~Op donderdag 22 november 2001 13:53 schreef devv05 het volgende:
Ok die heb ik gevonde.. "Dan naar de truck lopen" alsof dat zo makkelijk is.. Ik kom er gewoon NIET langs zonder dat die gast me ziet.. op geen enkele manier.. rennend, bukkend, via muurtje, via huisje.. ik kom er niet langs!!!
Hij kijkt niet de andere kant op..Op donderdag 22 november 2001 13:57 schreef Mister_X het volgende:
[..]
het is toch simpel? je wacht gewoon totdat ie de andere kantop kijkt!~
Verwijderd
Ik zit nu in missie 2, level 3
ik ook! Ik loop daar en ik krijg er dus geen ammo bij omdat die zombies geen ammo hebben... errug irriOp donderdag 22 november 2001 14:01 schreef Raikane het volgende:
Damn die zombie's zijn klote zeg, ik kom steeds ammo te kort...
Ik zit nu in missie 2, level 3
als je nog niet kan exiten mis je nog wat... en je mist dus die SNIPER gun!Op donderdag 22 november 2001 13:53 schreef devv05 het volgende:
Ok die heb ik gevonde.. "Dan naar de truck lopen" alsof dat zo makkelijk is.. Ik kom er gewoon NIET langs zonder dat die gast me ziet.. op geen enkele manier.. rennend, bukkend, via muurtje, via huisje.. ik kom er niet langs!!!
als je vanaf deel 1 van die missie (stuk VOOR de tunnel met dat water) door de tunnel loopt ga je rechts door een deurtje...kom je uiteindelijk aan de andere kant van de tunnel terecht... dan loop je door zie je aan je linkerkant een toren en voor je een machinegun nest met 2 mannetjes.. knal ze neer + de gast in de toren.. dan als je met je rug naar dat machinegeweet staat loop je gewoon die kant op (is een inham) en dan ligt daar ergens snoopy gun.. dan kan je wel de truck in en wegrijden
blup
Verwijderd
Heb namelijk geen ammo meer als ik bij missie 2 level 4 begin, omdat ik bij het vorige level alles gebruikt heb.
Ik heb al geprobeerd er eentje naar me toe te lokken en snel neer te steken, maar als ik dan net zijn wapen heb dan wordt ik net door die andere neergeschoten.
Dus ik ben bang dat ik een (ammo) cheat moet gebruiken...
Stukje terug gaan dan en wat voorzichtiger met je kogels zijnOp donderdag 22 november 2001 15:55 schreef Raikane het volgende:
Hmm hoe vermoord je 3 zwaarbewapende soldaten en 1 vrouw met alleen een mes?
Heb namelijk geen ammo meer als ik bij missie 2 level 4 begin, omdat ik bij het vorige level alles gebruikt heb.
Ik heb al geprobeerd er eentje naar me toe te lokken en snel neer te steken, maar als ik dan net zijn wapen heb dan wordt ik net door die andere neergeschoten.
Dus ik ben bang dat ik een (ammo) cheat moet gebruiken...
Verwijderd
maar je moet dus niet in de truck stappen die bij het tweede huisje staat (waar officier plaatje draait)!
Pas als je jezelf die basis in gesneakt hebt, moet je in de truck stappen.
Laat die wachttoren en mannetjes op die brug dus met rust, en maak een omtrekkende beweging eromheen.
Verwijderd
en vervolgens naar het einde van het level lopen
kep em vanmiddag uitgespeelt
alleen die geesten op het einde waren irri
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.