Op donderdag 22 november 2001 22:59 schreef Fozzie het volgende:
Hé RonnieB82,
Hoe heb je je fans aangesloten?
Ik neem aan dat je de twee onderste lucht laat blazen je kast in.
En degene die bovenop zit? Zuigt, of blaast ie (op je HD neem ik aan)?
Waar heb je je verf gehaald?
[edit]
Hoe kan je ze het best aansluiten
[edit]
de fans heb ik aangesloten op een stripje kroonsteentjes, en halverwege zitten nog 2 connectors, zodat ik mn kap eraf kan halen, zonder dat ik die fans los hoef te schroeven... dus alleen maar effe do connectors lostrekken...
en ik heb mn verf bij halfords gehaald, is dupli-color (zelfde als motip)...
Op donderdag 22 november 2001 23:24 schreef Coolcase het volgende:
Voor wat er zichtbaar is: netjes gewerkt! Welk merk verf heb je gebruikt? HEMA is goed he! Motip beviel me niet, ook nog es te duur, verwerkt slecht. Heb je het 5V circuit gebruikt van je voeding? Er zijn nl ook de zgn 7805 en 7808 (Okaphone Groningen). Die dingen transformeren de spanning van 12V naar resp. 5V en 8V. Das heel gunstig, dan passeer je namelijk het 5V circuit, en daar werken zeer vitale deeltjes van je mobo enzo op.
Ik zou trouwens 8v nemen, das een veel beter startvoltage. En neem es een foto vanaf de grond, dan lijkt hij opeens nog veel stoerder!!

(denk ook even aan de belichting van de omgeving)
ik heb gewoon de 5V lijn van de voeding gebruikt ja...
8V lijkt me niks, dan gaan de fans weer net iets teveel herrie maken denk ik... nu is ie op 5V lekker stil.
de fans gaan nu op 5V wel gewoon aan, maar stel dat ze een keer er niet op willen starten, dan zet ik hem eerst op 12V, en dan terug naar 5V...
(jemug, wat een verhaal op de vroege morgen...

)