Onder een steen geleefd dan maar ;-)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik moet zeggen dat ik je post nogal flamerig vindt...
Ik overweeg er zelfs een SU'tje aan te besteden
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik heb iig je topictitel even ontCAPSt.
En dan de vraag: wat wil je bereiken met deze melding? Ik snap de "bah" niet, want je geeft hier drie zeer nuttige SU meldingen aan, dus ik begrijp dat je deze post eigenlijk als een compliment aan het adres van webgoodie bedoelt?

En inderdaad, JvS heeft gelijk
Wees blij dat dit je geen waarschuwing voor flamen oplevert
Verder is dit meer een LA topic:
[forum=26] >> [forum=15]
Schijnbaar ben jij dus één van die mensen die wil dat het hier op GoT straks nergens meer over gaat ?Op woensdag 21 november 2001 15:26 schreef Tobiaz het volgende:
[topic=327344/1/25]
[topic=327335/1/25]
[topic=327296/1/25]
3 van de vele.. wat ben jij? Het lieverdje van GOT?
Aannames zijn fataal.
Je mag best mij op mijn gedrag aanspreken, maar dan met wel een paar argumenten aub.
En zoals GaMeOvEr al aangeeft, door mensen zoals jouw, die af en toe nogal wat nutteloze posts buiten de HK posten, gaat GoT ten onder. En als het even kan moeten we het niet zover laten komen.
HielenlikkerOp woensdag 21 november 2001 15:46 schreef Courage het volgende:
He Tobiaz... klik eens op mijn naam
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Op woensdag 21 november 2001 15:56 schreef Cheatah het volgende:
/me geeft estafettestokje aan webgoodie
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
zal er verder maar niks over zeggen, zijn al genoeg disussies over geweest en het loopt toch uit op niks
Je post ook wel weer een raar stukje tekst.Op woensdag 21 november 2001 16:20 schreef rick_h het volgende:
ik vind dat posten in SU door sommige mensen wel een hoog slijm-ik-ben-het-braafste-jongentje-van-de-klas gehalte hebben....
zal er verder maar niks over zeggen, zijn al genoeg disussies over geweest en het loopt toch uit op niks
Wat wil je er nou eigenlijk mee zeggen?
SU posten is goed?
SU posten is fout?
Ikke niet begrijp
Bericht hierboven
bijv. [topic=327183]
van die corrigerende opmerkingen enzo...
edit: misschien tijd voor een webgoodie content-filter?
They made me do it.
voor echt 'foute' dingen als warez, flames ed.. kun je wel wat posten in SU en is er niks mis mee.. maar je ziet ook vaak van die kleine dingetjes die alleen gepost worden om te slijmen bij mods (IMHO)Op woensdag 21 november 2001 16:21 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Je post ook wel weer een raar stukje tekst.
SU posten is goed?
SU posten is fout?
Ikke niet begrijp
Ik merk het.Op woensdag 21 november 2001 15:56 schreef Cheatah het volgende:
/me geeft estafettestokje aan webgoodie
Verwijderd
En wat wil jij dan ? Dat heel het forum straks vol staat metOp woensdag 21 november 2001 16:23 schreef rick_h het volgende:
verder niks persoonlijks tegen webgoodie.. maar ik kom regelmatig posts van je tegen waar je je voordoet als een mod oid..
bijv. [topic=327183]
• HELP !!!
• HIJ DOET HET NIET!!!
• PLEAAAAASEEEEEEE HELP !!
-titels ? Nee da's lekker. Wees blij dat iemand er op een nette manier iets van zegt, als hij het niet gedaan had had iemand wel een 'Wat een titel zeg |:(' oid gepost.
Gelukkig veranderen mensen! Toch, C*****h?
Fun while it lasted: World Community Grid!
De opmerking van WebGoodie daar is verbodig en meer niet.Op woensdag 21 november 2001 16:23 schreef rick_h het volgende:
verder niks persoonlijks tegen webgoodie.. maar ik kom regelmatig posts van je tegen waar je je voordoet als een mod oid..
bijv. [topic=327183]
De post van courage is gewoon een +3 behulpzaam.
In deze thread: [topic=327183] dus
Bericht hierboven
Dat is gewoon hetzelfde als wanneer ik 'bij een college m'n buurman even vriendelijk vraag z'n kop te houden, omdat ik me eraan erger...Op woensdag 21 november 2001 16:23 schreef rick_h het volgende:
bijv. [topic=327183]
Het is wel erg als mensen OW's gaan uitdelen, of gaan "zoeken" naar fouten om ze maar in SU te melden. Dan ben je als user denk ik verkeerd bezig
Trouwens, ik heb een van de grotere zogenaamde "ik-wil-geen-slijmbal-zijn" figuren (
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ja, om jou nou eens een plezier te doenOp woensdag 21 november 2001 16:36 schreef JvS het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb een van de grotere zogenaamde "ik-wil-geen-slijmbal-zijn" figuren () vanmiddag zelfs een goed corrigerende opmerking zien maken hoor
.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
1
2
| Total: 2925 SU: 181 |
mijn overzicht een tijdje trug
ik heb al heel vaak deze discussie gevoerd (en ben zelfs 1 keer boos geworden)
maar tot nu toe heeft niemand mij kunnen overtuigen waarom ik niet in SU zou mogen posten
en jij Tobiaz komt niet met argumenten
tis dat er al een grap is gamaakt over SU anders had ik je er in gezet wegens flamen
kom eens met een goed onderbouwde post
* D2k stokje overgeeft aan Dennisdotcom
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Sommige kinders hebben volgens mij iets tegen de zg. 'verklikker'...
Misschien handig om SU verborgen te maken? Nja, wel posten, maar niks lezen, je ziet wel dat jouw topic er is, maar je mag er niet in. Anders topics bestaan niet.
Hmm.. Zou voor mij niet hoeven hoor.. Wat boeit het nu dat anderen zien dat je in SU post?!Op donderdag 22 november 2001 08:53 schreef Blue-eagle het volgende:
Misschien handig om SU verborgen te maken? Nja, wel posten, maar niks lezen, je ziet wel dat jouw topic er is, maar je mag er niet in. Anders topics bestaan niet.
Ik kan me er in ieder geval niet druk over maken. Als ik dingen tegenkom die niet kunnen, of verkeerd geplaatst zijn gaan ze ook linea-recta naar SU. Ben ik dan fout bezig
Verder is het zo dat we moderators hebben, maar die kunnen ook onmogelijk alles zien. Als ze daarbij wat hulp van iedereen krijgen, da's toch alleen maar goed?
(Als je speciaal naar foute dingen gaat zoeken om maar in SU te kunnen posten ben je inderdaad wel verkeerd bezig, maar ik verwacht dat je daar ook snel genoeg op aangesproken wordt!)
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Ikke jou uitleggen danOp woensdag 21 november 2001 16:21 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Je post ook wel weer een raar stukje tekst.
SU posten is goed?
SU posten is fout?
Ikke niet begrijp
Wat hij bedoelt is dat er een aantal users zijn (ik noem geen namen) die voor elk klein wissewasje de SU bezoeken.
Dat er users zijn die diverse fora nastruinen (waar ze niet tot nauwelijks komen) om op zoek te gaan naar "foute" topics om ze vervolgens in SU te melden, en dat sommige users hier een gewoonte van maken.
Op een bepaald moment gaat dat bij anderen irriteren.
Goeie uitleg
Maar ik doe eerst nog iets van een onderzoek naar de desbetreffende user voordat ik mijn draadje plaats.
Laatst heb ik nog een x-aantal draadjes doorgelezen waarin iemand had gepost die op techposts uit was.
Maar omdat ik dat heb gedaan weet ik zeker dat ik geen bull**** plaats.
Verder ben ik het niet eens dat de notoire SU-posters de sfeer naar beneden halen.
Integendeel, als zij er niet zouden zijn dat was het ook een grote bende, een mod ziet ook niet alles.
Maarja, dat is hoe ik er tegenaan kijk.
Als ik een topic zie in bijv. OCM, waar ik niet of nauwelijks kom, wat daar absoluut niet thuishoort, zal ik het echt niet laten om daarvan een melding te maken in SU. En het is niet zo dat je daar op zoek naar gaat, als je active topics aan hebt staan kom je al gauw genoeg zulke topics tegen, zonder "diverse fora na te struinen"..Op donderdag 22 november 2001 09:38 schreef Gordijnstok het volgende:
Dat er users zijn die diverse fora nastruinen (waar ze niet tot nauwelijks komen) om op zoek te gaan naar "foute" topics om ze vervolgens in SU te melden, en dat sommige users hier een gewoonte van maken.
Maar goed, deze discussie is eigenlijk al wel een beetje gevoerd, he Cheatah.
dit hebben we nou vaak genoeg besproken
heb er dit keer geen zin in
ik struin niet de active topics af maar als ik in GT (waar ik zelden kom) een topics zie staan over een huiswerkverslag over iets wat niets met GT maken heet gaat ut gewoon in SU
damn toch weer in discussie gegaan
Op donderdag 22 november 2001 09:38 schreef Gordijnstok het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
Zo vatte ik het op, nou het brengt nogal wat te weeg hier.
En zo vind ik het nog steeds. Als je er toevallig een heel duidelijk tegen komt dan kan je dat wel melden maar volgens mij zit hij meer in SU dan ergens anders ....
Ik stop hier. No futhercomnents
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Verwijderd
further commentsOp donderdag 22 november 2001 10:03 schreef Tobiaz het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 22 november 2001 09:38 schreef Gordijnstok het volgende:
Zo vatte ik het op, nou het brengt nogal wat te weeg hier.
En zo vind ik het nog steeds. Als je er toevallig een heel duidelijk tegen komt dan kan je dat wel melden maar volgens mij zit hij meer in SU dan ergens anders ....
Ik stop hier. No futhercomnents
als ik alles wat ik aan hun msg in US zou moeten zetten kwam ik niet meer aan forummen toe
Verwijderd
... en was er een soortgelijk topic over jou geopend...Op donderdag 22 november 2001 10:20 schreef D2k het volgende:
tja maar dat doe ik alleen bij de P&W mods
als ik alles wat ik aan hun msg in US zou moeten zetten kwam ik niet meer aan forummen toe