bah webgoodie bah

Pagina: 1
Acties:

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
[topic=327344/1/25]
[topic=327335/1/25]
[topic=327296/1/25]

3 van de vele.. wat ben jij? Het lieverdje van GOT? :r

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

En wat is jouw probleem als ik vragen mag? SU is er om een handje te helpen, en daar hoeft niemand kwaad over te zijn. Als mensen foute dingen posten, of in het verkeerde forum posten, of whatever, dan is dat HUN schuld. Don't blame the messenger.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Inderdaad. Of heb jij liever dat het helemaal vol komt te staan met zooi?

Ik moet zeggen dat ik je post nogal flamerig vindt...

Ik overweeg er zelfs een SU'tje aan te besteden >:)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Euhm, kan het ietsjes minder?
Ik heb iig je topictitel even ontCAPSt.

En dan de vraag: wat wil je bereiken met deze melding? Ik snap de "bah" niet, want je geeft hier drie zeer nuttige SU meldingen aan, dus ik begrijp dat je deze post eigenlijk als een compliment aan het adres van webgoodie bedoelt?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Negotiator/pxs/edit.png

En inderdaad, JvS heeft gelijk :Y)
Wees blij dat dit je geen waarschuwing voor flamen oplevert >:)

Verder is dit meer een LA topic:
[forum=26] >> [forum=15]

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 21 november 2001 15:26 schreef Tobiaz het volgende:
[topic=327344/1/25]
[topic=327335/1/25]
[topic=327296/1/25]

3 van de vele.. wat ben jij? Het lieverdje van GOT? :r
Schijnbaar ben jij dus één van die mensen die wil dat het hier op GoT straks nergens meer over gaat ?

Aannames zijn fataal.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Euh.. ja? :+
Je mag best mij op mijn gedrag aanspreken, maar dan met wel een paar argumenten aub.

En zoals GaMeOvEr al aangeeft, door mensen zoals jouw, die af en toe nogal wat nutteloze posts buiten de HK posten, gaat GoT ten onder. En als het even kan moeten we het niet zover laten komen. :)

Verwijderd

He Tobiaz... klik eens op mijn naam :+

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 21 november 2001 15:46 schreef Courage het volgende:
He Tobiaz... klik eens op mijn naam :+
Hielenlikker :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

/me geeft estafettestokje aan webgoodie :P

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 21 november 2001 15:56 schreef Cheatah het volgende:
:X ;) :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Als veel SU posten een waarschuwing had opgeleverd was DR ook nooit mod geworden :D

• Palomar
  • Niet online
ik vind dat posten in SU door sommige mensen wel een hoog slijm-ik-ben-het-braafste-jongentje-van-de-klas gehalte hebben....

zal er verder maar niks over zeggen, zijn al genoeg disussies over geweest en het loopt toch uit op niks :X

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Op woensdag 21 november 2001 16:20 schreef rick_h het volgende:
ik vind dat posten in SU door sommige mensen wel een hoog slijm-ik-ben-het-braafste-jongentje-van-de-klas gehalte hebben....

zal er verder maar niks over zeggen, zijn al genoeg disussies over geweest en het loopt toch uit op niks :X
Je post ook wel weer een raar stukje tekst.

Wat wil je er nou eigenlijk mee zeggen?

SU posten is goed?
SU posten is fout?

Ikke niet begrijp :?

Bericht hierboven

• Palomar
  • Niet online
verder niks persoonlijks tegen webgoodie.. maar ik kom regelmatig posts van je tegen waar je je voordoet als een mod oid..

bijv. [topic=327183]

van die corrigerende opmerkingen enzo...

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mensen die in SU posten zouden vereerd moeten worden! Dat zijn tenminste mensen die het forum leefbaar houden (en de modjes natuurlijk :P )

edit: misschien tijd voor een webgoodie content-filter? O-) :D

They made me do it.

• Palomar
  • Niet online
Op woensdag 21 november 2001 16:21 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

SU posten is goed?
SU posten is fout?

voor echt 'foute' dingen als warez, flames ed.. kun je wel wat posten in SU en is er niks mis mee.. maar je ziet ook vaak van die kleine dingetjes die alleen gepost worden om te slijmen bij mods (IMHO)

• El Jefe
  • Niet online
Op woensdag 21 november 2001 15:56 schreef Cheatah het volgende:
Ik merk het. :D :P

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 16:23 schreef rick_h het volgende:
verder niks persoonlijks tegen webgoodie.. maar ik kom regelmatig posts van je tegen waar je je voordoet als een mod oid..

bijv. [topic=327183]

En wat wil jij dan ? Dat heel het forum straks vol staat met
• HELP !!!
• HIJ DOET HET NIET!!!
• PLEAAAAASEEEEEEE HELP !!

-titels ? Nee da's lekker. Wees blij dat iemand er op een nette manier iets van zegt, als hij het niet gedaan had had iemand wel een 'Wat een titel zeg |:(' oid gepost.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:44

scorpionv

This space for rent

In principe is posten in SU goed, maar je kan het overdrijven. Er zijn mensen die 90% van hun posts in SU moeten halen, en dat vind ik dus gewoon :r .

Gelukkig veranderen mensen! Toch, C*****h? :P <- krijgt bij dezen een P(ersonal)H(ero)-award. :Y)

Fun while it lasted: World Community Grid!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05:36

GaMbiNo

1337

Tobiaz, klik ook eens op mijn naam :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

bijv. [topic=327183]

De opmerking van WebGoodie daar is verbodig en meer niet.

De post van courage is gewoon een +3 behulpzaam.

In deze thread: [topic=327183] dus :)

Bericht hierboven

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

bijv. [topic=327183]

Dat is gewoon hetzelfde als wanneer ik 'bij een college m'n buurman even vriendelijk vraag z'n kop te houden, omdat ik me eraan erger...

Het is wel erg als mensen OW's gaan uitdelen, of gaan "zoeken" naar fouten om ze maar in SU te melden. Dan ben je als user denk ik verkeerd bezig :). Maar aan de andere kant, beter teveel gemeld dan te weinig.

Trouwens, ik heb een van de grotere zogenaamde "ik-wil-geen-slijmbal-zijn" figuren (>:)) vanmiddag zelfs een goed corrigerende opmerking zien maken hoor :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• tbusquet
  • Laatst online: 06-08 11:23
Op woensdag 21 november 2001 16:36 schreef JvS het volgende:

[..]

Trouwens, ik heb een van de grotere zogenaamde "ik-wil-geen-slijmbal-zijn" figuren (>:)) vanmiddag zelfs een goed corrigerende opmerking zien maken hoor :).
Ja, om jou nou eens een plezier te doen :P ;)

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

:X

• D2k
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

code:
1
2
Total: 2925
SU: 181

mijn overzicht een tijdje trug
ik heb al heel vaak deze discussie gevoerd (en ben zelfs 1 keer boos geworden)
maar tot nu toe heeft niemand mij kunnen overtuigen waarom ik niet in SU zou mogen posten

en jij Tobiaz komt niet met argumenten
tis dat er al een grap is gamaakt over SU anders had ik je er in gezet wegens flamen
kom eens met een goed onderbouwde post

* D2k stokje overgeeft aan Dennisdotcom

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• El Jefe
  • Niet online
:O
Waar je 25 replies nog niet aan vuil kunt maken.. :z

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
*zucht*

Sommige kinders hebben volgens mij iets tegen de zg. 'verklikker'...
Misschien handig om SU verborgen te maken? Nja, wel posten, maar niks lezen, je ziet wel dat jouw topic er is, maar je mag er niet in. Anders topics bestaan niet.

:z laatmaar, kost teveel tijd enzo om te maken denk ik, ik wacht wel op het forum wat de crew zelf gaat maken. Zijn jullie ook van de afhankelijkheid van andriod af ;) (hint)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op donderdag 22 november 2001 08:53 schreef Blue-eagle het volgende:
Misschien handig om SU verborgen te maken? Nja, wel posten, maar niks lezen, je ziet wel dat jouw topic er is, maar je mag er niet in. Anders topics bestaan niet.
Hmm.. Zou voor mij niet hoeven hoor.. Wat boeit het nu dat anderen zien dat je in SU post?!

Ik kan me er in ieder geval niet druk over maken. Als ik dingen tegenkom die niet kunnen, of verkeerd geplaatst zijn gaan ze ook linea-recta naar SU. Ben ik dan fout bezig :? Dacht het niet. Dit is namelijk de manier om met z'n allen ervoor te zorgen dat GoT gewoon schoon blijft, en ook nog wat niveau blijft houden!
Verder is het zo dat we moderators hebben, maar die kunnen ook onmogelijk alles zien. Als ze daarbij wat hulp van iedereen krijgen, da's toch alleen maar goed?

(Als je speciaal naar foute dingen gaat zoeken om maar in SU te kunnen posten ben je inderdaad wel verkeerd bezig, maar ik verwacht dat je daar ook snel genoeg op aangesproken wordt!)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 16:56
Voor SU moet je gewoon ook een ratio verzinnen zoals je voor de HK hebt, ik durf keihard te beweren dat mensen die meer dan 80% van hun posts in SU posten niet aan de sfeer op en kwaliteit van dit forum bijdragen.

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 16:21 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

SU posten is goed?
SU posten is fout?

Ikke jou uitleggen dan :+

Wat hij bedoelt is dat er een aantal users zijn (ik noem geen namen) die voor elk klein wissewasje de SU bezoeken.

Dat er users zijn die diverse fora nastruinen (waar ze niet tot nauwelijks komen) om op zoek te gaan naar "foute" topics om ze vervolgens in SU te melden, en dat sommige users hier een gewoonte van maken.

Op een bepaald moment gaat dat bij anderen irriteren.

Goeie uitleg :? :P

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik post ook wel eens wat in SU.
Maar ik doe eerst nog iets van een onderzoek naar de desbetreffende user voordat ik mijn draadje plaats.
Laatst heb ik nog een x-aantal draadjes doorgelezen waarin iemand had gepost die op techposts uit was.

Maar omdat ik dat heb gedaan weet ik zeker dat ik geen bull**** plaats. :)

Verder ben ik het niet eens dat de notoire SU-posters de sfeer naar beneden halen.
Integendeel, als zij er niet zouden zijn dat was het ook een grote bende, een mod ziet ook niet alles.

Maarja, dat is hoe ik er tegenaan kijk. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

• El Jefe
  • Niet online
Op donderdag 22 november 2001 09:38 schreef Gordijnstok het volgende:
Dat er users zijn die diverse fora nastruinen (waar ze niet tot nauwelijks komen) om op zoek te gaan naar "foute" topics om ze vervolgens in SU te melden, en dat sommige users hier een gewoonte van maken.
Als ik een topic zie in bijv. OCM, waar ik niet of nauwelijks kom, wat daar absoluut niet thuishoort, zal ik het echt niet laten om daarvan een melding te maken in SU. En het is niet zo dat je daar op zoek naar gaat, als je active topics aan hebt staan kom je al gauw genoeg zulke topics tegen, zonder "diverse fora na te struinen".. :)

Maar goed, deze discussie is eigenlijk al wel een beetje gevoerd, he Cheatah. :D :P

• D2k

D2k

* D2k verlaat de discussie nu

dit hebben we nou vaak genoeg besproken
heb er dit keer geen zin in

ik struin niet de active topics af maar als ik in GT (waar ik zelden kom) een topics zie staan over een huiswerkverslag over iets wat niets met GT maken heet gaat ut gewoon in SU

damn toch weer in discussie gegaan :{

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Zo vatte ik het op, nou het brengt nogal wat te weeg hier.
En zo vind ik het nog steeds. Als je er toevallig een heel duidelijk tegen komt dan kan je dat wel melden maar volgens mij zit hij meer in SU dan ergens anders ....

Ik stop hier. No futhercomnents

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 10:03 schreef Tobiaz het volgende:
Zo vatte ik het op, nou het brengt nogal wat te weeg hier.
En zo vind ik het nog steeds. Als je er toevallig een heel duidelijk tegen komt dan kan je dat wel melden maar volgens mij zit hij meer in SU dan ergens anders ....

Ik stop hier. No futhercomnents
further comments >:) :P

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Als je "anoniem" dingen wilt melden die met het forum te maken hebben kun je altijd een ICQ sturen naar de betreffende mod.

• D2k

D2k

tja maar dat doe ik alleen bij de P&W mods >:)

als ik alles wat ik aan hun msg in US zou moeten zetten kwam ik niet meer aan forummen toe

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 10:20 schreef D2k het volgende:
tja maar dat doe ik alleen bij de P&W mods >:)

als ik alles wat ik aan hun msg in US zou moeten zetten kwam ik niet meer aan forummen toe
... en was er een soortgelijk topic over jou geopend...
Pagina: 1