Wallhackers..Op woensdag 21 november 2001 15:24 schreef wildweazel het volgende:
WHers wat zijn dat?
oftwel CHEATERS
Verwijderd
dat is 1 van de meeste voorkomende cheats... zat toevallig vorige week een keertje te cs'en en daar zat ook weer zo'n etter!
Yooooooo die lui worden vanzelf genaaid en dan gebanned. Zoek anders servers op waar geen cheaters (kunnen) komen. Probeer deze server maar eens:Op woensdag 21 november 2001 15:26 schreef Urnie het volgende:
[..]
Wallhackers..
oftwel CHEATERS
cs2.nerdswitguns.nl:4445
je kunt cs2 ook vervangen door cs1 of cs3
Speel ze!
Ik speel nu al een tijdje op Strikerz.net en daar heb je weinig last van die k*t cheaters.
Maar als ik een keuze moet maken zou ik voor Quake gaan.
Overal zeggen ze dat er geen cheaters zijn (PB servers enzo) maar er lopen altijd van die lamers rondOp woensdag 21 november 2001 15:28 schreef AzzKickah het volgende:
[..]
Yooooooo die lui worden vanzelf genaaid en dan gebanned. Zoek anders servers op waar geen cheaters (kunnen) komen. Probeer deze server maar eens:
Speel ze!
het trieste is juist dat ze bijna nooit geband worden, dat voten haalt geen ruk uitOp woensdag 21 november 2001 15:28 schreef AzzKickah het volgende:
[..]
Yooooooo die lui worden vanzelf genaaid en dan gebanned. Zoek anders servers op waar geen cheaters (kunnen) komen. Probeer deze server maar eens:
Speel ze!
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Ook PB servers vooral die zijn slecht want die werken niet.
Ook waar ze demo's van je nemen want er zijn al cheats die dit tegen houden zodat ze geen demo van je kunnen maken
Achja ik denk dat cheaters cheaten wel na een paar potjes spelen beu zijn wat is er nou leuk om te weten dat je toch altijd wint ?
Ik zweer je op deze server niet. Ik speel er altijd. Hier zijn GEEN cheaters. Echt niet. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten.Op woensdag 21 november 2001 15:29 schreef EbAyzo het volgende:
[..]
Overal zeggen ze dat er geen cheaters zijn (PB servers enzo) maar er lopen altijd van die lamers rond
jammer van het spel die cheaters ze maken online gamen kapot
gelukkig heb ik goeie contacten met de mensen van rentOne.
Zij hebben ook een public server. Waarvan ik admin ben, samen met nog wat anderen.
Op de forums van rentOne zijn ze hard bezig met het tegengaan van cheaten, dmv demo's te maken om OGC te herkennen etc. Ook zijn er al een aantal cheaters gebanned van de server.
Er komen veel mensen steeds terug van goeie clans etc. De sfeer is er goed. Dus probeer het eens een keertje.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Jij snapt hetOp woensdag 21 november 2001 15:34 schreef Moon het volgende:
Ga Wolfen!
Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/
Mischien dat er binnenkort wel een multiplayer versie van komt
ach de laatste keer dat ik zonder een cheater heb gespeeld is toch echt maanden geleden, waar ik ook speel, overal zitten die eppo'sOp woensdag 21 november 2001 15:34 schreef AzzKickah het volgende:
[..]
Ik zweer je op deze server niet. Ik speel er altijd. Hier zijn GEEN cheaters. Echt niet. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten.
PIII 800@804 Mhz
Op woensdag 21 november 2001 15:44 schreef Noener het volgende:
Dit is altijd nog een optie als je het niet meer ziet zitten: [topic=327381/1/25]
Mischien dat er binnenkort wel een multiplayer versie van komt
Op woensdag 21 november 2001 15:29 schreef Noener het volgende:
Zoek gewoon ff een goeie server om te spelen.
Ik speel nu al een tijdje op Strikerz.net en daar heb je weinig last van die k*t cheaters.
Maar als ik een keuze moet maken zou ik voor Quake gaan.
Ga jij es gauw Java doen
Maareh, als je echt geen cs meer wilt zou ik maar gaan UT-en ofzow. Maar ja, daar zitten ook cheaters
Verwijderd
Ben begonnen met TO en die speel ik nu. Bij TO wordt veel minder gecheat.
Verwijderd
ja maar het jammere is dat PB niet werkt bij mijOp woensdag 21 november 2001 15:36 schreef MastahBlastah het volgende:
Ik weet het cheaters paradijs bijv wanadoo.
gelukkig heb ik goeie contacten met de mensen van rentOne.
Zij hebben ook een public server. Waarvan ik admin ben, samen met nog wat anderen.
Op de forums van rentOne zijn ze hard bezig met het tegengaan van cheaten, dmv demo's te maken om OGC te herkennen etc. Ook zijn er al een aantal cheaters gebanned van de server.
Er komen veel mensen steeds terug van goeie clans etc. De sfeer is er goed. Dus probeer het eens een keertje.
en er is een ogc die die demo's tegen gaat
Ik denk het niet hoorOp woensdag 21 november 2001 16:12 schreef --BoBo-- het volgende:
* FreakNL stemt voor het snel doodbloeden van de CS comunity
Dan ga ik roeleren
Want ik ben er dan altijd nog (=Freak_NL)
Verwijderd
Ach jij bent nu al geen partij voor mijOp woensdag 21 november 2001 16:13 schreef Freak666 het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor
Want ik ben er dan altijd nog (=Freak_NL)![]()
Alleen de echte CS diehards blijven dan over
Maar strax als ik kabel heb welOp woensdag 21 november 2001 16:17 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Ach jij bent nu al geen partij voor mij![]()
Hoop ik
No cheats behalve mods, die zijn ook wel lachuh
dikzak
Verwijderd
Verwijderd
UT is een paar x wel leuk om ff flink te raggen, en q3 vind ik alleen met 3 of 4 spelers voor de rest vink em bagger.
Probeer anders Tactical-Ops voor UT eens dies ook wel vet
Alleen met wars en trainingen doe ik nog mee, dan ben ik er tenminste 98% zeker van dat er niet gecheat wordt.
Khoop dat er binnekort echt een oplossing komt voor die zielige N00Bs , snap niet wat er zo leuk aan is.
Zullen allemaal wel van die mannetjes zijn die op school gepest worden en te lelijk zijn om een vriendin te hebben.
Eigenlijk heb ik er dus ook wel een beetje medelijden mee.
Kenners weten waarom
Verwijderd
Kenners weten waarom
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Dat meen je nietOp woensdag 21 november 2001 15:56 schreef wildweazel het volgende:
Oh ja,,, ik ben al weer zo'n 6 maanden geleden gestopt met CS. Ongeveer toen die vette aimbot er kwam,, die headshots maakte en autoaim. Die cheat had ook nog wallhack en tetris ingebouwd (voor als je per ongeluk dood ging (van brug vallen bv))
Ben begonnen met TO en die speel ik nu. Bij TO wordt veel minder gecheat.
Overigens
Verwijderd
Agree here 2... Dit gesprek van cheaters dit cheaters dat begint echt beetje te standaard te worden. Lijkt wel alsof mensen niet aan fun denken bij CS maar aan cheaten...Op donderdag 22 november 2001 17:15 schreef woutf het volgende:
Verwijderd
terug komen en weer cheaten BAN!!!
werkt heel goed
Verwijderd
[Off-topic]Op donderdag 22 november 2001 20:36 schreef tva_goku het volgende:
ik speel altijd om m`n clanserver, hardstikke gezellig en cheaters zitten er niet langer op dan 5 mins, KICK!!!
terug komen en weer cheaten BAN!!!
werkt heel goed
XP zuigt? Muha, Heb'em 2 1/2 maand stabiel en perfect kunnen draaien
[/off-topic]
XP zuigtOp donderdag 22 november 2001 20:50 schreef Raven_ het volgende:
[..]
[Off-topic]
XP zuigt? Muha, Heb'em 2 1/2 maand stabiel en perfect kunnen draaien
[/off-topic]
Verwijderd
Jou internet zuigtOp donderdag 22 november 2001 20:51 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
XP zuigt