If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Heb je een externe modem?
Het lijkt me dat alleen interne modems (die blijven functioneren als de pc in stand-by staat) deze funtie kunnen ondersteunen.
Het lijkt me dat alleen interne modems (die blijven functioneren als de pc in stand-by staat) deze funtie kunnen ondersteunen.
_██_
(ಠ_ృ)
Interne modem.....Op woensdag 21 november 2001 15:16 schreef Atomsk het volgende:
Dat is toch voor als de pc in low-power state staat???Denk dat je hier wel wat aan kan hebben.
Bij mij moet de pc helemaal uit staan.
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Verwijderd
Omdat er bij ATX altijd spanning op je mobo blijft staan, moet hij volgens mij gewoon kunnen opstarten op een bepaald signaal, maar als je ff zou kunnen doorgeven wat voor modem je hebt? Met een WinModem gaat het zoiezo niet lukken.
Move HA->IT
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Nee hoor, ik heb een externe modem, en per ongeluk had ik die functie aanstaan in m'n bios, en de PC ging mooi aan als ik gebeld werdOp woensdag 21 november 2001 15:16 schreef Atomsk het volgende:
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dynalink zooi geloof ik....maar hij herkent hem als Lucent WinModemOp donderdag 22 november 2001 09:05 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Omdat er bij ATX altijd spanning op je mobo blijft staan, moet hij volgens mij gewoon kunnen opstarten op een bepaald signaal, maar als je ff zou kunnen doorgeven wat voor modem je hebt? Met een WinModem gaat het zoiezo niet lukken.
Weet ik dat ook weer.Op donderdag 22 november 2001 11:58 schreef ZeRoC00L het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een externe modem, en per ongeluk had ik die functie aanstaan in m'n bios, en de PC ging mooi aan als ik gebeld werd
Wat ook meespeeld is trouwens je voeding. Deze moet een voldoende 5V kunnen leveren als je pc uitstaat om de interne modem/netwerkkaart van stroom te voorzien. Niet alle voedingen blijken dit te kunnen. En tenlotte moet je modem natuurlijk wake-up ondersteunen en dat heeft niks met windows "drivers" te maken..
_██_
(ಠ_ృ)
Ik heb nog wel een andere modem liggen. Een Trust Communicator 56k. Weet iemand of die het wel ondersteunt?Op donderdag 22 november 2001 15:59 schreef Atomsk het volgende:
[..]
...En tenlotte moet je modem natuurlijk wake-up ondersteunen...
Verwijderd
Volgens mij moet je of een externe of 'n 'echte' isa modem hebben.. je kan geloof ik voor die wake on ring ook een irq ofzo instellen, wat dus 't irq van die seriele poort of van je interne modem moet zijn 
Maar hoor 't graag als 't je wel lukt
Maar hoor 't graag als 't je wel lukt
Pagina: 1