ik wil dit als sig maar het past niet mag ik html rechten zodat ik het irritant voorbij kan laten scrollen 
thnxs m8 !
ahh toe mag wel he?--|| Intel D850MV moederbord met twee ide aansluitingen en vier rimm bankjes | Intel Pentium Vier Processor met wel 1900 megahertzen | vier naamloze rimm geheugen modules met een accestijd die sneller als het licht is! (echt waar!) | 1 (een) deeveedeereadonlymemoryspeler zestien snelheid van liteon | 1 (een) ceedeebrander van liteon met zestien voudige schrijfsnelheid, tien voudige herschrijfbareceedeebrandsnelheid, en veertig voudige leessnelheid | twee vijftien gigabyte harddisks | vier dertig gigabyte hardisks | een 40 gigabyte harddisk | een driehondertvijftigwat voeding | Iiyama zeventien inch vision master pro 410 | een microsoft natural toetsenbord | een logitech optical (zo een met zonder balletje)| een floppydiskdrive | en een viertal 90milimeter fans| een soundblaster live platinum| een nvidia geforce twee | driecom driecnegennulvijfc 10/100 megabit | matrox mysique
thnxs m8 !
blup