Toon posts:

Compaq Geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wat voor geheugen moet in een Compaq EP Machine?
Het betreft een Pentium 2 350 Mhz.

Moet dit ECC zijn, of juist niet? Per se 100 Mhz of kan ook 133 Mhz? En wat is het beste?

Groet

jelle

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb hier een DeskPro EP (P3-550) en daar kan gewoon Dane Elec geheugen in, of Kingston, hoeft geen ECC te zijn, en ik zou gewoon de goedkoopste nemen, da's waarschijnlijk 133 Mhz.. 133 Mhz werkt ook op 100 en 66, andersom uiteraard niet.. :)

Heb er hier 512 Mb Dane Elec inzitten, werkt prima!

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
In die Compaq EP's kan zowat al het geheugen, merk of niet.

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Op woensdag 21 november 2001 15:08 schreef Serum het volgende:
In die Compaq EP's kan zowat al het geheugen, merk of niet.
Nou nee, dat ook weer niet.. We hebben bij klanten soms wel es problemen met B-merk geheugen, Compaq mobo's zijn helaas iets aan de kieskeurige kant soms..

Kingston en Dane Elec garanderen overigens allebei 100% compatibiliteit, weet niet of er nog andere merken zijn.. Maar dat wil dus zeggen dat als je comp toch raar gaat doen, je in ieder geval bij hen terecht kan..

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op woensdag 21 november 2001 15:50 schreef TripleM het volgende:

[..]

Nou nee, dat ook weer niet.. We hebben bij klanten soms wel es problemen met B-merk geheugen, Compaq mobo's zijn helaas iets aan de kieskeurige kant soms..

Kingston en Dane Elec garanderen overigens allebei 100% compatibiliteit, weet niet of er nog andere merken zijn.. Maar dat wil dus zeggen dat als je comp toch raar gaat doen, je in ieder geval bij hen terecht kan..
chips al dan niet brand on brand van pqi mtec,macroscom,hyundai,spectec werken 100%

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

hier heb je een compatible database. www.interngeheugen.com
Daar kan je zoeken op je model.

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Op woensdag 21 november 2001 15:50 schreef TripleM het volgende:

[..]

Ik heb er anders nog nooit problemen mee gehad, en ik heb al behoorlijk wat compaqs gezien.

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:56

GeBas

--

Gewoon kingston geheugen nemen. Zij maken voor iedere merk en type specifieke modules. Heb je dus nooit gezeik.

Volgens mij staat op de website van kingston ook wel het juiste part no.

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Pagina: 1