Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Aantal posts: 18
ah duidelijk...
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
ik ben bang dat je een waarschuwing aan je broek krijgt. warez-requests zijn niet toegstaan.Op woensdag 21 november 2001 14:58 schreef Rage_667 het volgende:
Waar kan ik die nu downen dan. bij zo'n topic hier heeft iedereen het erover dat ze downen en ze praten dan niet over de MP test. dus wie kan die link ff geven?
kijk hier maar eens:
http://www.slotje.com
waar blijft een mod???Op woensdag 21 november 2001 15:00 schreef Albinoraptor het volgende:
Domdomdom.
Je staat al bij SU.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Verwijderd
B.T.W. Je mag niet vragen om illegale versies, mogen we toch niet geven en heeft geen zin om dat hier te doen.
Verwijderd
en jij snapt hetOp woensdag 21 november 2001 15:01 schreef Koeschaap het volgende:
downen is tweakertaal voor kopen, en met 150 kb/s bedoelen ze eigenlijk 150km/h dus ze rijden dan heel hard van de winkel naar huis. Ik ben met 400 van de winkel naar huis gereden
Verwijderd
ikke welOp woensdag 21 november 2001 15:02 schreef Smoothy_ het volgende:
Ik kan de winkel niet vinden![]()
![]()
lekker puh!
Ik heb zelfs meerdere winkels waar ik 'private' toegang heb, mag dan altijd als eerste iets kopen om met hoge snelheid naar huis te brengenOp woensdag 21 november 2001 15:02 schreef Smoothy_ het volgende:
Ik kan de winkel niet vinden![]()
![]()
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Stond al in SU. Maar ja, kijken of modjes nu wel reagerenOp woensdag 21 november 2001 14:59 schreef Molybdenum het volgende:
[..]
ik ben bang dat je een waarschuwing aan je broek krijgt. warez-requests zijn niet toegstaan.
kijk hier maar eens:
http://www.slotje.com
Turn it off and on again.
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
De mod zegt dat dit niet magOp woensdag 21 november 2001 15:16 schreef Tobiaz het volgende:
Ik vind jullie allemaal maar sukkels. Stelletje heilige boontjes! :R Iedereen vet stoer zeggen: doei daag opzouteh ed. maar ehh is dat niet aan de MOD om dat te beslissen? Ik denk dat de mod zelf ook wel wil weten waar je dat kan downloaden
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()