Celeron 1200, hoe bevestigen?

Pagina: 1
Acties:

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:39
Hoe zet ik ben Celeron 1200 vast op mijn moederbord? Hoe moet ik hem roteren? En hoeveel volt heeft hij nodig?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

ja hallo, kijk ff hoe de pinnen staan en dan de koeler met schroevendraaier erop zetten. ff searchen kan geen kwaad hiero.

Verwijderd

past er maar op 1 manier in!! en staat in je boekje van de mobo normaal gesproken!!

Verwijderd

zou mijn p2b eigenlijk een 1200mhz trekken? ik heb nu een 350mhz en dat is wat traag ook al is het maar voor me 2e pctje

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

Heb je wel eerst nog een ander moederbord gekocht? Want op je oude asus MEL-C (dat was toch diegene die je had) gaat hij sowiezo niet werken (niet zonder converter die net zu duur is als een nieuw mobo, en die alleen maar in combinatie met een Tualatin CPU wordt verkocht)
Als je dat wel hebt gedaan, dan past ie er maar op 1 manier op. Hendeltje van je socket omhoog. CPU er op zetten (moet er gewoon in vallen. zo niet, dan ff je cpu draaien want dan zit ie verkeerd). Hendeltje naar beneden, en klaar.
Over je voltage hoef je niet bang te zijn, want je mobo staat standaard op het juiste voltage (voor de tualatin is dit meen ik 1.55 volt, en voor een normale Celly2 of P3 is dit 1.65 volt)

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

met parkers

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op woensdag 21 november 2001 14:58 schreef Breepee het volgende:
Hoe zet ik ben Celeron 1200 vast op mijn moederbord? Hoe moet ik hem roteren?
Sjesus, heb je vroeger nog nooit zo'n doos gehad met van die blokjes van verschillende vormen die maar op 1 manier in 1 van de gaten past :?

Kijk eens aan de onderkant van de CPU, dan zie je heel duidelijk dat op een van de hoekjes een paar pinnetjes zijn weggelaten. Nu kijk je weer terug op de socket en daar zie je warempel dat er een paar gaatjes ontbreken. De rest wijst dus van zichzelf.. |:(

• Brent
Ja, ik heb ook een nieuw moederbord gekocht, maar ik heb dus de verkeerde gekregen. Ik heb daarom de proc nog niet geplaatst. Erg vervelend, ik heb de MSI 6337 Lite gekregen, waar ik de MSI 6337 LE5 moest hebben :(. Het enige verschil is dat de Tualatin procs er niet op passen, en laat ik die nu net gekocht hebben :( :( :( :(

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 15:57
Op woensdag 21 november 2001 15:11 schreef SuB het volgende:
zou mijn p2b eigenlijk een 1200mhz trekken? ik heb nu een 350mhz en dat is wat traag ook al is het maar voor me 2e pctje
wat denk je p2b is slot 1 en die cellie fcpga2

zou dat passen d8 het ff niet

als je wel een manier hebt moet je het ff zeggen
heb ook nog een p2b

• Brent
Dat zou kunnen met een convertor van powerleap.

Verwijderd

ja... met converter er tussen natuurlijk bedoel ik. Ik weet niet of die p2b een tuala core slikt namelijk

Verwijderd

oh en die powerleap is duur en slecht verkrijgbaar... celery 1000 is toch geen tuala core of wel?

Verwijderd

nope 1100 ook niet :)

Breepee : lees de manual van je mobo

/me vroeg zich altijd al af welke ontzettende n00b dat soort beschrijvingen nodig heeft............ antwoord gevonden.....

edit:
typozzz

• Brent
Op woensdag 21 november 2001 15:51 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
nope 1100 ook niet :)

Breepee : lees de manual van je mobo

/me vroeg zich altijd al af welke ontzettende n00b dat soort beschrijvingen nodig heeft............ antwoord gevonden.....

edit:
typozzz
En dan :?

Verwijderd

doe maar

• Brent
Op woensdag 21 november 2001 16:14 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
doe maar
Heb ik natuuurlijk allang gedaan.

Verwijderd

wat staat er op bladzijde 2-2 dan?

• joop3
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-01 16:52

joop3

Er zijn topics waarin staat dat dit wel degelijk mogelijk is.
Dus een p2b mobo met een 1100 processor erop middels een convertor

• Brent
Op woensdag 21 november 2001 16:18 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
wat staat er op bladzijde 2-2 dan?
Hoe zou jij dat kunnen weten? je hebt een ander mobo dan ik.

Pagina: 1