Philips ToUcam Pro onder XP

Pagina: 1
Acties:

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Wie kan me helpen?

Ik heb de search al gebruikt, als ik de orginele software onder xp installeer, dan zeg ie dat ie niet geschikt is voor mijn os. Ok daar kan ik mee leven denk ik dan, ik op de pcstuff site gekeken van philips zelf. daar hadden ze wel drivers voor 98/me/2000 ik zag op de search dat je die ook gebruiken kon, bleek het een webupdater te zijn voor je software en vervolgens kijkt ie nie naar updates maar kapt ie ermee. Waar vind ik die goede xp software en wie heeft um?

Thx M8's

..::System Specs::..

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 22:18

oCe

aka Dookie.

ik heb 'em, de camera wordt standaard door XP gevonden en geinstalleerd, hier heb je geen drivers voor nodig. De software die erbij zit werkt inderdaad (nog) niet onder XP, wachten op een update dus, zit helaas niets anders op wat betreft de software.

-I am Jack's wasted life.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:22

CAP-Team

XBL: CAPTeam

die installer kun je wel draaien in win2000-compatibiliteits-modus (wat een mond vol :D ) dan krijg je ook meteen weer TWAIN-mogelijkheden, zodat je kunt capturen vanuit bijv. PSP.

Bij mij werkt alleen Webcam32 niet goed, ook niet met de drivers die bij winxp zitten, schijnt dus in het progje te zitten.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 14:41

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Op donderdag 22 november 2001 10:45 schreef CAP-Team het volgende:
die installer kun je wel draaien in win2000-compatibiliteits-modus (wat een mond vol :D ) dan krijg je ook meteen weer TWAIN-mogelijkheden, zodat je kunt capturen vanuit bijv. PSP.

Bij mij werkt alleen Webcam32 niet goed, ook niet met de drivers die bij winxp zitten, schijnt dus in het progje te zitten.
leg uit :?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09-2025
Op donderdag 14 maart 2002 14:26 schreef Tusk het volgende:

[..]

leg uit :?
Dit is best een oude topic wat je omhoog kickt.
Maar ik leg uit :9

Klik met je rechtermuisknop op de webinstaller van philips
Kies eigenschappen
ga naar de laatste tabblad
Daar kan je compatibiliteitsmodus aanvinken.
Vink dit aan.
Selecteer windows 2000.

En ga nu installeren.
Succes

Anders gewoon effe met de search zoeken daar word het beter uitgelegd enz. En volgens mij zijn er nu ook al xp drivers uit maarja zo doet hij het dus ook.