Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
rate instellen
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
ik weet niet wat voor connectie je hebt, maar als je kabel hebt, probeer dan es de netspeed te verlagen/verhogen naar 7500. type 'netspeed 7500' in de UT console. voor adsl zou ik iets van 12500 doen
wat bedoel je met rate instellen? en ik heb de netspeed veranderd in de console maar ik krijg geen terugmelding en kan ook niet zien op wat voor waarde de netspeed staat. Ik heb de internetconnectie gewoon op cable staan. Ik heb ook op LAN geporbeerd maar dat maakt niet uit. 5 minuten goede ping gewoon 50 of 60 en dan weer 1 of 2 minuten 1000. Op alle servers heb ik dit en de rest heeft hier geen last van. Als ik zon hoge ping ping heb en ik druk snel op quit in console en ik ping een website dan heb ik gewoon 30 ms gemiddeld. Ik snap er helemaal niks van!
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Ok dit probleem is opgelost! Ik heb op een engels forum gekeken! Het probleem was dat ik geen cable moest selecteren maar modem omdat mijn upload waarschijnlijk te beperkt is en dat schijnt te knellen bij een te hoge netspeed!
http://ina-community.com/forums/showthread.php?s=&threadid=140443
dit staat daar:
Now lower your settings from (Cable, xDSL) or what ever you have it on to Modem (28.8k - 56k) and see if this works.
If lowering your Network to 28.8 - 56k works then you are having the same problem as I am. My upload speeds are so bad that I can't run anygame higher than 56k speeds or I lag out just the same as you do. Do some speed tests. I go here: etcetera !!!!!!!
dit staat daar:
Now lower your settings from (Cable, xDSL) or what ever you have it on to Modem (28.8k - 56k) and see if this works.
If lowering your Network to 28.8 - 56k works then you are having the same problem as I am. My upload speeds are so bad that I can't run anygame higher than 56k speeds or I lag out just the same as you do. Do some speed tests. I go here: etcetera !!!!!!!
hmm moet ik misschien in de avond uren ook eens doen
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
ja, dit is dus hetzelfde als je netspeed instellen. 56k heeft netspeed 2600, ISDN 4800, Cable 10000, en LAN 20000Op donderdag 22 november 2001 09:37 schreef bbarten81 het volgende:
Ok dit probleem is opgelost! Ik heb op een engels forum gekeken! Het probleem was dat ik geen cable moest selecteren maar modem omdat mijn upload waarschijnlijk te beperkt is en dat schijnt te knellen bij een te hoge netspeed!
dit staat daar:
Netspeed kan je zien door ingame op F6 te drukken, dan krijg je een heel mooi overzichtje met je werkelijke ping, en onderaan je netspeed.
In de console kan je gewoon "netspeed 4500" bijv intoetsen, en als je dan bij F6 kijkt zie je ook meteen dat deze is veranderd in 4500.
Pagina: 1