Hoi,
Zit met een simpele vraag hier, eigenlijk 2 vragen. Op dit moment heb ik zelf een AMD TB 1 Ghz, maar ben er niet tevreden over, deze word nl. veel te warm (96C) en nu is zelfs mijn temperatuurcensor door de hitte kapot gegaan. Zijn er meer mensen die een AMD hebben die TE warm word? Trouwens ondervind er geen problemen aan, maar ga nu wel over op een P4 de vraag is nu;
- Word een P4 ook zo warm....?
- Welke CPU cooler kan ik het best op een P4 423 zetten...?
- Moet er eigenlijk nog geleidingspasta tussen de CPU en cooler?
Die pasta heb ik er nu wel tussen zitten, maar had ooit gehoord dat het nu niet meer nodig is. Deze vragen komen allemaal in me op nu de HCC dagen voor de deur staan
. Ik wil niet een discussie aangaan over het verschil tussen AMD en P4 (daar zijn al voldoende posts over), want mijn besluit staat vast dat het een P4 word. Alleen ben nog niet helemaal over het MOBO uit zit te denken aan een Asus P4T
, maar moet nog even lezen wat er in ander topics over gepost is.
Zit met een simpele vraag hier, eigenlijk 2 vragen. Op dit moment heb ik zelf een AMD TB 1 Ghz, maar ben er niet tevreden over, deze word nl. veel te warm (96C) en nu is zelfs mijn temperatuurcensor door de hitte kapot gegaan. Zijn er meer mensen die een AMD hebben die TE warm word? Trouwens ondervind er geen problemen aan, maar ga nu wel over op een P4 de vraag is nu;
- Word een P4 ook zo warm....?
- Welke CPU cooler kan ik het best op een P4 423 zetten...?
- Moet er eigenlijk nog geleidingspasta tussen de CPU en cooler?
Die pasta heb ik er nu wel tussen zitten, maar had ooit gehoord dat het nu niet meer nodig is. Deze vragen komen allemaal in me op nu de HCC dagen voor de deur staan
nVENTIV