• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 16:36

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Nee, dit is geen HK topic, ik heb echt het Ben Laden Virus op m'n Palm zitten volgens PalmOS Antivirus. Kill the bastard :Y)

Iemand enig idee hoe ik dat eraf ga krijgen, bovengenoemd programma kan het niet omdat het een trial is. Ik zou het best willen kopen, maar ik heb helaas geen creditcard. PC-Cillin en Innocalculate voor de Palm vinden overigens niets... :? Raar gedoe met die Palm-virii ook.

Ervaringen, tips? Als je een fix ervoor weet mag je mailen ook, scorpionv@e-mail.ru . Of weet iemand waar ik een goed Palm-AV pakket kan kopen binnen NL? Zonder creditcard dus...

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Dat PalmOS antivirus prog is een hoax. Zijn al heel veel andere mensen bang door gemaakt :(

Best ziek geintje trouwens. Maak een 'antivirus' prog dat doet alsof je palm geinfecteerd is... om het eraf te krijgen moet je het prog kopen. Zo kan je best wel rijk worden.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-03 22:37

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ben Laden?

Dat is de broer van Accu Laden!

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Op donderdag 22 november 2001 04:03 schreef Acolyte57 het volgende:
Dat PalmOS antivirus prog is een hoax. Zijn al heel veel andere mensen bang door gemaakt :(

Best ziek geintje trouwens. Maak een 'antivirus' prog dat doet alsof je palm geinfecteerd is... om het eraf te krijgen moet je het prog kopen. Zo kan je best wel rijk worden.
Aaah, hardstikke bedankt, ik vond het al zo vreemd dat er nergens informatie over dat virus te vinden was op internet. Inmiddels heb ik iig wel een Norton Antivirus voor de Palm ergens vandaan geplukt, could come handy ;)

Verwijderd

Jij nu ff blij dat je geen credit card hebt, anders was je er nog ingestonken ook! :o Best wel slim eigenlijk... >:)

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Op donderdag 22 november 2001 12:54 schreef ---X2--- het volgende:
Jij nu ff blij dat je geen credit card hebt, anders was je er nog ingestonken ook! :o Best wel slim eigenlijk... >:)
:o ;)

Verwijderd

zolang die maar niet een flat invliegt :(

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 14:17
ik vind dat het steeds erger wordt met al die nep-virussen.

Tis gewoon niet leuk meer :r

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Viri voor de Palm? Shit, is nou geen enkel platform meer veilig?
Pagina: 1