Toon posts:

[CM] NIC leds voorop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zoals in dit article staat http://www.virtual-hideout.net/guides/nic_leds_mod/index.shtml kan je die leds van je NIC eraf slopen en dan voorin je kast hangen ofzo.
nou wilde ik eigenlijk weten, heeft iemand dit al geprobeerd ?
en zou het mogelijk zijn om gewoon nog een ledje erbij aan te sluiten op de reeds bestaande ledjes. dus gewoon aan die pinnetjes die eronderuit steken, of brandt je lampje dan niet meer ?
ik wil het op zich best proberen, want ik heb toch zon nutteloos turboledje over. ik heb alleen niet zon desoldeer dinges (ook nog nooit gezien/van gehoord ofzo) dus dacht misschien gaat het zo ook wel.
iemand enig idee ?

Verwijderd

ik heb gewoon aan de pootjes van m`n NIC led draadjes gesoldeerd en die aangesloten op een led in het front van m`n case, stelt geen ruk om het te doen, mijn nic merkt er niks van enne staat wel leuk zo`n knipperende led in je case front.

Gewoon je NIC er uit halen en solderen maar.....

Verwijderd

Topicstarter
zou dat ook lukken met ee soort klemmetjes, dus dat als je bijv. een nieuwe NIC hebt dat je die er zo weer op kan klemmen ?

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

zou ik zoiets ook kunnen doen met een ISDN kaart en 10meter snoer???

binnenkort komt er bij mij thuis een servertje te staan, maar ik wil graag de internet connectie in de gaten houden... (vanwege de tel-kosten)

dan hang ik het ledje gewoon aan mn monitor, en de server komt in een kast te staan...

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 12:22
www.ctfleague.nl/oc.casemod

daar staat alles van mij :)

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

Op woensdag 21 november 2001 14:48 schreef RonnieB82 het volgende:
zou ik zoiets ook kunnen doen met een ISDN kaart en 10meter snoer???

binnenkort komt er bij mij thuis een servertje te staan, maar ik wil graag de internet connectie in de gaten houden... (vanwege de tel-kosten)

dan hang ik het ledje gewoon aan mn monitor, en de server komt in een kast te staan...
10 meter is erg lang, ik weet niet of het ledje dan nog sterk genoeg brand...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

Op woensdag 21 november 2001 20:38 schreef artecman het volgende:
www.ctfleague.nl/oc.casemod

daar staat alles van mij :)
best mooi, alleen tering wat een lelijke foto's

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Topicstarter
idd de kwaliteit van de pics zijn niet alles, maar het kan dus gewoon om die leds eraan te solderen, dan ga ik dat denk ik vanmiddag ff proberen, ALS mn soldeerbout niet gejat is (paar daagies trug ingebroken bij de buren en zijn ook in onze schuur geweest :()

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 21:00 schreef The_Operative het volgende:

[..]

10 meter is erg lang, ik weet niet of het ledje dan nog sterk genoeg brand...
Probeer anders 10 meter glasvezel kabel, gegarandeerd dat het licht fel genoeg is, tis maar een suggestie. >:)

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op donderdag 22 november 2001 11:55 schreef doehetzelver het volgende:

[..]

Probeer anders 10 meter glasvezel kabel, gegarandeerd dat het licht fel genoeg is, tis maar een suggestie. >:)
hehehe... jah, kan ik het gratis bij jou afhalen??? :)

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Je kunt ook gewoon het ledje op je hub of switch monitoren natuurlijk............

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Pagina: 1