Toon posts:

Slot-adapters wanted badly

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK, ik weet dat het hier geen V&A is, maar het is wel enorm belangrijk dat ik ze vind, dus waag ik het er toch op.

De firma waar ik voor werk heeft 4 slot1-socket370 adapters nodig.
Nu, we hadden er besteld en op zich waren die goed, enige probleem was dat ze niet in 1U rack's passen.
Na lang over en weer bellen bleek dus dat meeste fabrikanten gewoon geen convertors meer maken, en dat degene die nog wel beschikbaar waren, stock-overschotten zijn.
Nuja, er is ot nu toe 1 model waarvan we zeker weten dat ze passen, nl. de Asus S1-S370 revisie 1.02.
Die revisie is heel belangrijk, want eender welke andere rev. past dus niet.

Mijn vraag is dus of iemand weet waar ik die eventueel kan vinden, of iemand er zo nog enkele heeft liggen, andere modellen waarvan je zeker weet dat ze in 1U's passen... alles is welkom.

BVD

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

De post hoort hier volgens mij wel... Hoort toch wel redelijk bij Processoren en Mobo's :)

Maar goed. Aangezien het een ASUS is, kan je het op de site van Asus wel proberen denk ik.

Hij staat niet in de pricewatch

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 21 november 2001 14:28 schreef Scyth het volgende:
De post hoort hier volgens mij wel... Hoort toch wel redelijk bij Processoren en Mobo's :)

Maar goed. Aangezien het een ASUS is, kan je het op de site van Asus wel proberen denk ik.

Hij staat niet in de pricewatch
Dat Asus ze ooit gemaakt staat vast, maar dat was't verleden.
Nu fabriceren ze die dingen jammer genoeg niet meer.

En ie staat wel in de pricewatch, maar, je raadt het al, revisie 1.0.1 (wat dus niet past)

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Op woensdag 21 november 2001 14:31 schreef SM-DoubleD het volgende:
En ie staat wel in de pricewatch, maar, je raadt het al, revisie 1.0.1 (wat dus niet past)
De door jou gevraagde converter staat dus niet in de pricewatch, das wat ik bedoelde...

Enne, je zou het kunnen proberen om in vraag en aanbod wat te posten, maar of je daar meerdere door kan krijgen, is een tweede...

Anywho, good luck

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Op naar de HCC, da's nog 2 nachtjes slapen.

Volgens mij verkopen de groothandels ze nog gewoon :?

Senile! Senile Oekaki

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 08:17

MXL

Ik heb er twee weken een gehaald bij "compu bij martin" in Den Haag (Scheveningen), ding koste daar fl 50,- Hij vertelde dat hij er zonder problemen nog aan kon komen.