Hey een nieuwe topic over @Home. Tot nu toe heb ik alleen maar topics over @Home met klachten gezien. Nu zou ik eens willen dat mensen hun wat betere ervaringen over @Home gaan vertellen. Dus vertel maar wat je vertellen wilt, als het maar over @Home gaat
Hmm hoe wou je dit topic groot maken danOp woensdag 21 november 2001 14:15 schreef hcetiner het volgende:
Nu zou ik eens willen dat mensen hun wat betere ervaringen over @Home gaan vertellen.
Euh, ik denk dat je de FAQ nu een beetje naar je eigen hand interpreteerd, want het was gewoon een goed bedoelde hint. Maak je daar dus niet te kwaad om, en voel je niet meteen persoonlijk aangevallen.Op woensdag 21 november 2001 14:25 schreef hcetiner het volgende:
[..]
Heb je de faq wel gelezen? Nooit reageren op mensen die een taalfout hebben gemaakt. Buitenlanders zijn hier ook welkom, of niet????????????
Verder denk ik dat een "groot @home topic" en goed idee is, maar dan kan je beter verder gaan in het topic dat al loopt over @home, en niet op een dergelijke manier een nieuw topic starten. Daar zie ik het nut eigenlijk niet zo van in.
Op dit moment lopen er 2 @home topics en dat is nog best te overzien.
- [topic=315273]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()