Hallo,
Mijn pc doet sinds mijn nieuwe config wat vreemd. Soms als ik gewoon in windows bezig ben (maakt niet uit met wat) krijg ik een bluescreen (foutmleding weet ik ff niet) En als ik dan daarna de pc reset kan hij bij het booten mijn HD niet vinden! Als ik dan of de IDE kabel of de Voedings stekker loshaal en hem daarna boot todat hij windows gaat laden (dat lukt dan antuurlijk niet) Ik zet dan de pc weer uit en sluit dan mijn IDE of voedings kabel weer aan en tada hij doet het weer!
mijn huidige config:
MSI K7T266 Pro2
Athlon XP 1600+
512 MB Cas2 Infineon.
Plextor 8x brander
6x Nec dvd
Hercules GF2 MX
20Gb 7200rp seagate + Hd koeler
13GB IBM 7200rpm <- das de hd die vaag doet.
100mb zip drive
PCI dynalink isdn kaart
PCI highpoint raid controller
PCI SB live 1024
en 2 casefans,
en dit alles draaid op een "merkloos" 250 watt voeding. Is dit te weinig of is mijn hd gewoon aan het fubarren?
Mijn pc doet sinds mijn nieuwe config wat vreemd. Soms als ik gewoon in windows bezig ben (maakt niet uit met wat) krijg ik een bluescreen (foutmleding weet ik ff niet) En als ik dan daarna de pc reset kan hij bij het booten mijn HD niet vinden! Als ik dan of de IDE kabel of de Voedings stekker loshaal en hem daarna boot todat hij windows gaat laden (dat lukt dan antuurlijk niet) Ik zet dan de pc weer uit en sluit dan mijn IDE of voedings kabel weer aan en tada hij doet het weer!
mijn huidige config:
MSI K7T266 Pro2
Athlon XP 1600+
512 MB Cas2 Infineon.
Plextor 8x brander
6x Nec dvd
Hercules GF2 MX
20Gb 7200rp seagate + Hd koeler
13GB IBM 7200rpm <- das de hd die vaag doet.
100mb zip drive
PCI dynalink isdn kaart
PCI highpoint raid controller
PCI SB live 1024
en 2 casefans,
en dit alles draaid op een "merkloos" 250 watt voeding. Is dit te weinig of is mijn hd gewoon aan het fubarren?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer