Toon posts:

DVD-ROM speler, met of zonder decoderkaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een DVD speler voor in mijn pc. Wel eentje die echt zo mooi mogelijk beeld weergeeft. Nou is mijn vraag, levert bijvoorbeeld een Hollywood MPEG Decoder kaart significant betere beeldkwaliteit dan zonder? Ik heb nu als videokaart een Diamond Viper 550 in een AMD 1400 MHz bak. Dus zo'n apart kaartje zou niet echt nodig moeten zijn. Ik heb in het verleden echter eens een softwarematige dvd speler gehad (aopen) en ik vond het beeld toen niet echt geweldig (veel artefacts, glitches en kleine storingen tijdens het afspelen).
En wat voor DVD-ROM speler raden jullie dan aan (ik lees veelal dat Pioneer erg goed is).

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Je moet zelf beslissen. Als je al zegt dat software matige decoding er niet goed uit ziet. Kan je voor de H+ gaan. Ik heb een poosje zo'n kaart gehad.. En dat zag er erg goed uit moet ik zeggen.

[topic=10000/1/50]

Hier staat ook een hele discussie over hetzelfde.. Waarschijnlijk kan je beter daar doorgaan.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt, dan post ik daar verder :)
Softwarematig is trouwens zeker niet lelijk ofzo maar ik ben heel strict en in veel films zie ik gewoon kleine oneffenheden. Kan overigens ook misschien zo op de dvd zelf staan.

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-02 21:52

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Ik heb een Hollywood+ DVD Decoder en ben er zeer te vreede mee. wat voor een DVD-ROM ik hou van SCSI maar als je daar het geld niet voor heb koop dan een IDE DVD. wat voor een merk dat maakt niet uit als het goed is.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Verwijderd

Topicstarter
Waar me het eigenlijk omgaat is of ik echt betere kwaliteit krijg op mijn PC als ik zo'n decoder kaartje erin hang. Op m'n TV kijken doe ik zeker voorlopig nog niet.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

hhhm twee topics, een net nieuw een geschopt en gemoved...

ienemienemutte :P

Deze gaat dicht ;).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.