SIlverado fan vervangen

Pagina: 1
Acties:

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Ik was zo een beetje mijn computer aan het opschone, beetje kabels vouwen enzo. *But then I stumbled across my Silverado...* Jezus, wat heeft dat ding klotefans. Ze doen het goed, maar ze zijn zo groot! Ik heb een mooie Inwin Q500 kast, maar ik kan de Mobo slee niet eens gebruiken, omdat mijn koeler hoger is dan de breedte van mijn slee (hoogte PCI kaart)...

Nu zat ik te denken: Kan ik er ook een andere fan op gooien. Misschien een die beter koelt dan de 3500 RPM fans die er nu opzitten.

Nu was mijn vraag: Heeft iemand dit al gedaan, met wat voor fan, en hoe vast gemaakt? (Of iemand die niet de fan heeft verwisseld, maar wel raadt weet?)

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

IMO kan je beter die complete Silverado vervangen door een nieuwe, betere, stillere cooler. Die Silverado kan je zeker nog voor een aardige prijs slijten *D

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Ja, maar het probleem is dat hij perfect koelt voor een HFC, lekker stil is... Daarvoor koop je een silverado. Maar je koopt hem niet omdat hij 471 gram weegt! Drom wou ik er een andere fan op gooien, zodat ie wat minder "topzwaar" is. Naar LANS moet ik de koeler er nu afhalen

Dell Studio XPS 16

Verwijderd

Ja, ach... ik had dus die Silverado ook, maar heb 'm toch weggedaan. Afscheid nemen van die Silverado is niet zo moeilijk, want mijn huidige Alpha PAL8045T is toch stiller en koelt tevens beter 8-)

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
En duurder :P

BAW, nu weet ik nog steeds niet of je de fan ook kan veranderen... (Werkend dan>:))

Dell Studio XPS 16

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 14:31 schreef Scyth het volgende:
En duurder :P

BAW, nu weet ik nog steeds niet of je de fan ook kan veranderen... (Werkend dan>:))
Uhm, die Alpha van hem is even duur als die silverado. Ik ken mensen die hebben 220,- moeten betalen voor een silverado (incl. verzendkosten)

Die Alpha koop je hier in nederland voor 135,- zonder fan, 15 piek verzendkosten erbij en nog voor 15 piek een fan dat is dus 165,- gulden toch wel goedkoper dan die silverado.
Pagina: 1