Toon posts:

NetWare Novell 6.0 Review's --->>> Waar te vinden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik ben opzoek naar novell 6 review's.... tests, en vergelijking.... niet op www.novell.com

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:19
in C't (dus niet dat lame computer totaal) van december 2001 (nu in de winkel) staat een review van 3 pagina's.

Kheb zelf geen verstand van Netware dus ik kan je niet vertellen of het de moeite is. Maar gezien de reputatie van het blad zal het lekker diepgaand zijn.

[edit]
link naar blad
http://www.fnl.nl/ct/archief2001/ct2001-12/

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 21 november 2001 13:50 schreef The Source het volgende:
in C't (dus niet dat lame computer totaal) van december 2001 (nu in de winkel) staat een review van 3 pagina's.

Kheb zelf geen verstand van Netware dus ik kan je niet vertellen of het de moeite is. Maar gezien de reputatie van het blad zal het lekker diepgaand zijn.

[edit]
link naar blad
http://www.fnl.nl/ct/archief2001/ct2001-12/
kun je dat ook effe scannen en OCR'en :)

Verwijderd

Dat artikel is erg 'globaal', het lezen van de productinfo geeft je meer nuttige info. Verder heb ik nog geen 'echte' reviews gevonden waar iets nuttig in staat, op een paar snelle eerste ervaringen in testomgevingen na.

Ik las dat jij er al een operationeel hebt ? Ik ga vanavond een nw6 bak in mijn tree hangen. Ik hoop wel dat dit beter gaat als beta3, die _of_ tijdens de install _of_ 10 minuten na starten ( zonder ook maar iets gedaan te hebben ) meedogenloos abende, Netware 5.1 draaide hier moeiteloos op.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 21 november 2001 15:36 schreef Rosink het volgende:
Dat artikel is erg 'globaal', het lezen van de productinfo geeft je meer nuttige info. Verder heb ik nog geen 'echte' reviews gevonden waar iets nuttig in staat, op een paar snelle eerste ervaringen in testomgevingen na.

Ik las dat jij er al een operationeel hebt ? Ik ga vanavond een nw6 bak in mijn tree hangen. Ik hoop wel dat dit beter gaat als beta3, die _of_ tijdens de install _of_ 10 minuten na starten ( zonder ook maar iets gedaan te hebben ) meedogenloos abende, Netware 5.1 draaide hier moeiteloos op.
inderdaag, hij draait perfect zonder enkele probleem. en beta 3 draait ook goed hoor.

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 16:06 schreef win2kpro het volgende:

[..]

inderdaag, hij draait perfect zonder enkele probleem. en beta 3 draait ook goed hoor.
Hier niet dus ;), gebruik jij btw ook de DNS/DHCP opties in NW6 ? Ik zit nu nog ff uit te zoeken of NW6 veel veranderd wbt schema's enz voor DNS/DHCP aangezien dit verspreid moet gaan draaien over 51 & 6 servers. Ik heb ieg begrepen dat de configtool browserbased geworden is......

• TheDiver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 16:53
Leuk weer eens wat te horen van een oude liefde, NOVELL, en dan nog wel versie 6,mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
(Oude liefde?????? eeuuhhh,....ja.... ben nu AS/400,UNIX, X.25, SDLC enz beheerder)

Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op woensdag 21 november 2001 16:25 schreef Rosink het volgende:
Hier niet dus ;), gebruik jij btw ook de DNS/DHCP opties in NW6 ? Ik zit nu nog ff uit te zoeken of NW6 veel veranderd wbt schema's enz voor DNS/DHCP aangezien dit verspreid moet gaan draaien over 51 & 6 servers.
Aan het schema, en zelfs aan de NLMs zelf, is bijzonder weinig tot niks veranderd. (helaas.. named is nog steeds niet BIND9 compatible enzo ;()
Werkt prima samen met NW5.

Verwijderd

Aan het schema, en zelfs aan de NLMs zelf, is bijzonder weinig tot niks veranderd. (helaas.. named is nog steeds niet BIND9 compatible enzo ;()
Werkt prima samen met NW5.
tnx, ga er zo weer mee verder, ik werd gisternacht achter mijn keyboard vandaan gerukt door iemand die ook eens aandacht wilde/verdiende ;).
Pagina: 1