Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Neuh.. Lijkt me sterk.
Lijkt me logischer dat je niet goed geunlocked heb.
Lijkt me logischer dat je niet goed geunlocked heb.
een TB 900 is sowieso HEEL erg slecht te OC'en
ahum had Dabit geen TB 900 naar een slordige 1400 MHz geklokt? Was wel met extreme cooling e.d. maar toch.Op woensdag 21 november 2001 13:06 schreef Cutebritney het volgende:
een TB 900 is sowieso HEEL erg slecht te OC'en
Er zijn verder een aantal TB's in omloop geweest die echt gelokt waren, die missen een aantal pins onderop, of hadden ze er nu een paar extra? Hhmm ben ik effe kwijt maar wellicht dat iemand anders daar duidelijkheid over kan scheppen?
Oerbrood!
100 % zeker goed gedaan.Met een A7v kun je in jumper mode multiplier veranderen.
van http://www.a7vtroubleshooting.com/info/overclocking/index.htm
For quite some time now AMD locks all CPUs to the frequency they are meant to be run at. However, up to now all CPUs could be unlocked. There are rumors, though, that AMD considers to lock their CPUs in another way in the future. The same rumors tell that AMD is already producing and selling small amounts of these totally locked CPUs together with the many unlockable ones. So if you can't get your Athlon or Duron to overclock, maybe you already have such a test CPU
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
die mij loopt nu op 1144....Moet m'n sig nog effe aanpassen
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
hmm, heb die van mij nog niet geprobeerd, hij is nu rond de 50 graden stressed, maar ik wil misschien een keertje betere koeling aanschaffen, end an eens wat gaan overclocken
Verwijderd
mikenl:
Meet de weerstand van de bruggen eens na met een multimeter. 't zou gewoon moeten werken.
Btw, mijn 900MHz AFFA liep op 1551MHz met H2O/TEC koeling. Met een luchtkoeler haalde ik de 1100MHz nog niet stabiel.
Meet de weerstand van de bruggen eens na met een multimeter. 't zou gewoon moeten werken.
Btw, mijn 900MHz AFFA liep op 1551MHz met H2O/TEC koeling. Met een luchtkoeler haalde ik de 1100MHz nog niet stabiel.
DaBit:
Komt de stepping code weer kijken dan?
Ik heb een AJFA
Ik heb een AJFA
Stepping wil ook weer niet alles zeggen..Op donderdag 22 november 2001 12:20 schreef toastingnow het volgende:
Ik heb een AJFA
Dabit had een AFFA-core.. Ik had exact dezelfde core, met luchtkoeling niet boven de 1GHz stabiel te krijgen, en in het systeem van Dabit met h2o+pelt niet boven de 1150!
Niet alles. maar vaak wel. Zo niet, dan weet ik niet waar al die artikelen over gaan mbt de stepping...
Maar was ook maar een vraag.
Maar was ook maar een vraag.
Ik heb hier ook een Athlon 900 (AGGA core)maar die krijg ik makkelijk met de fsb naar de 1 gig toe en warm worden doet ie ook al niet echt(31 graden stressed). Ik ga em binnen kort maar een keer unlocken kijken hoe hoog ik em dan krijg.
Hmm..ik had er ook eentje, een 900 geklokt op 1.1, rete heet dat ding, is geen pretje dat ding overklokken, maar het kan...
Zit je toevallig te werken op een MSI plankje ??
Zit je toevallig te werken op een MSI plankje ??
Wat dacht je van het hele zaakje erafhalen. De L1 bruggen helemaal schoonmaken en ontvetten en het dan nogmaals proberen. Het kan namelijk zijn dat er toch ergens geen goed contact is door eerder probeerwerk. Veel succes met oc-en
Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452
Juist en doe gelijk een permanente methode. Wie wil er nu niet een unlockte cpu-tje?Op vrijdag 23 november 2001 14:25 schreef bakboord1 het volgende:
Wat dacht je van het hele zaakje erafhalen. De L1 bruggen helemaal schoonmaken en ontvetten en het dan nogmaals proberen. Het kan namelijk zijn dat er toch ergens geen goed contact is door eerder probeerwerk. Veel succes met oc-en
Pagina: 1