Toon posts:

Vaag cd-rom probleem veroorzaakt door mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een heel vaag probleem. Gisteren ging mijn computer spontaan uit omdat de cpu te heet zou zijn(hij was 43 graden) Ik kreeg bij het opstarten een blauw scherm(in win2k) waarin hij een fatal error weer gaf. Daarna een zwart scherm met ongeveer dezelfde error maar dan in computer taal met allemaal vage tekens. Door dit vage probleem worden nu mijn cd-rom en cdbrander als ik windows opstart uit het systeem gegooid. In de bios staat alles goed, maar als ik er een cd in doe dan zegt hjij dat er geen cd in zit. Ik kan nero opstarten en zeggen dat ie moet gaan branden(er zit een lege cd in de brander) hij gooit de de lade open en vraagt om een lege cd.

Wie ken mij helpen met het oplossen van dit probleem?

Greets & thnx!

TheDweep

ff comp stats:
AMD 1,4
msi k7 pro 266t
512 ddr ram
plextor 16/10/40a
52x cd-rom

Verwijderd

Als eerste ff niet dat hey en groeten gedoe doen want daar maak je niemand blij mee.

Dan ingaande op je probleem. Je zegt dat hij crashte omdat je computer te warm was, maar 43graden lijkt mij niet echt extreem, ervan uit gaande dat je hier de CPU temp bedoelt.

Verder kan ik niet echt uit je verhaal ophalen wat het probleem zou kunnen zijn. Heb je misschien de laatste paar dagen nog nieuwe hardware/software geinstalleerd ofzo?

Kijk ook eens in configuratie scherm bij systeem of er niet toevallig conflicten zijn.