A-XP doorgefikt, garantie ????

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Zaterdagmiddag is mijn axp-1500+ doorgebrand
tijdens het dl van de sp-2 van w2k pro

Ik heb deze opgestuurd naar de computerboer alleen
deze wil mijn geen nieuwe geven omdat dit via amd gaat en daar word deze vanmiddag heengestuurd dit kan dus volgens hun maximaal 2 maand duren.

Ik heb dus een jaar garantie op de cpu en moet ik volgens mij dan gewoon een nieuwe cpu van de winkel krijgen wat de winkel verder regelt met amd daar heb ik toch niets mee te maken :?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Bossie
  • Nu online
schop

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Op doorgebrandde processoren zit normaal gesproken gewoon GEEN garantie. Is namelijk een gebruikersfout in de meeste gevallen.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:58
als hij doorbrand is dat JOU fout.

Je krijgt alleen garantie op een proc die "zomaar" kapot is...

Doorgebrande proc's zijn "user-abuse....."

Verwijderd

Uh.. ik vraag me af hoe je hem doorgebrandt hebt... koeler er verkeerd op ofzo :?

ps. wasset ook niet zo dat de AMD XP's ook zo'n P4-achtige doorbrandbeveiliging hadden :?

• Bossie
  • Nu online
Op woensdag 21 november 2001 12:59 schreef Rick2001 het volgende:
Op doorgebrandde processoren zit normaal gesproken gewoon GEEN garantie. Is namelijk een gebruikersfout in de meeste gevallen.
Meestal wel ja, maar ik had deze cpu al vanaf 18-10 draaien in op de standaard snelheid,

verder is de kast in deze periode alleen maar open geweest om een hd en een tv-kaartje in te bouwe

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:55
En AMD is daarin keihard, dus de kans dat je een nieuwe proc krijgt is bijna nul.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

De kans bestaat ook nog dat je eerst heel lang moet wachten (meer als een maand) en dat je dan te horen krijgt dat de proc niet vervangen gaat worden. Heb je daar zo lang op lopen wachten, dat opstuur gedoe is gewoon zwaar KuT.

• Bossie
  • Nu online
Op woensdag 21 november 2001 13:09 schreef jeroenblom het volgende:
En AMD is daarin keihard, dus de kans dat je een nieuwe proc krijgt is bijna nul.
idd, maar als ik garantie heb van de winkel dan heb ik toch niets met amd te maken, dan moet ik volgens mij gewoon een nieuwe cpu van de winkel krijgen :?

dat wil ik namelijk ff wete

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op woensdag 21 november 2001 13:09 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
ps. wasset ook niet zo dat de AMD XP's ook zo'n P4-achtige doorbrandbeveiliging hadden :?
klopt maar het werkt alleen als je mobo het ondersteunt.(en er schijnen nog niet veel mobo's te zijn die dat doen)

• Bossie
  • Nu online
idd, de asus a7v133 ondersteund dat jammer genoeg ook niet :'(

• Rick2001

Rick2001

Op woensdag 21 november 2001 13:09 schreef TLRnZ het volgende:

[..]

Meestal wel ja, maar ik had deze cpu al vanaf 18-10 draaien in op de standaard snelheid,

verder is de kast in deze periode alleen maar open geweest om een hd en een tv-kaartje in te bouwe
Het kan gemakkelijk komen doordat jij een harddisk bijplaatst en tegen je cpu cooler combinatie aanstoot.
Is maar een van de mogelijkheden.

Je kunt in ieder geval er zeker van zijn dat je GEEN garantie krijgt van de winkel.
Een winkel heeft namelijk ook zijn bepalingen en vooral met AMD processoren. AMD vergoed namelijk geen doorgebrandde processoren en dus zou de winkel altijd verlies draaien.
Mooi niet dus. Als je al een winkel vind die dit wel doet, dan mag je dit delen met ons. ;)
Ook al zeg jij dat je niets gedaan hebt, (dat zeggen overigens 100en mensen elke dag met hun doorgebrandde AMD processor) dan hoeven ze dit nog niet te geloven.
Probleem is gewoon als hij doorgebrand is, dat niemand geloofd dat je niets gedaan hebt, ook al is dit niet zo.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

de vraag is hoe komt het? heb je een recomended cooler van AMD? wie heeft de koeler enzo erop gedaan?

Ik had ook laatst mijn CPU opgestuurd naar AMD engeland, moest alleen vezendkoesten zelf betalen (17.50 inc. verzekering en doosje)

binnen 1 week had ik hem weer terug, helemaal netjes in doosje hadnleiding enzo... dus beetje lame van je compuboer kan echt geen 2maanden duren, en dat mag ook niet.

Als jij nog garantie hebt (is 1 jaar volgens AMD) dan moet hij niet moeilijk doen als hij de koeler enzo erheeft opgedaan, het mag 2 weken duren maar als het langer duurt moet hij gewoon een vervangend model geven

• Rick2001

Rick2001

Als de 'computerboer' de cooler er inderdaad op heeft gezet is het een ander verhaal en zou hij je wel garantie moeten verlenen.

• Bossie
  • Nu online
Ik heb de cooler er zelf opgezet, tis zon standaard spire cooler, deze werd er door hun bijgedaan omdat ik een cpu+koeler wilde.

Het vreemde is dat de pc ook een knal liet horen toen de cpu
doorbrande waarna het beeld uitviel en mijn digidoc wilt begon te piepen (voltage was opeens bijna 13v ipv 12)

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
Ik heb wel een nieuwe gekregen toen ie was doorgebrand, SWW had em voor me naar AMD gestuurd om em te laten checken en toen heb ik een nieuwe gekregen.

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

• Mooch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Mooch

Nissan 350Z

Op woensdag 21 november 2001 14:33 schreef TLRnZ het volgende:
doorbrande waarna het beeld uitviel en mijn digidoc wilt begon te piepen (voltage was opeens bijna 13v ipv 120
Dan heb je kans dat je voeding kapot is gegaan en in zijn val je moederbord en processor heeft meegenomen.

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 14:33 schreef TLRnZ het volgende:
Ik heb de cooler er zelf opgezet, tis zon standaard spire cooler, deze werd er door hun bijgedaan omdat ik een cpu+koeler wilde.

doorbrande waarna het beeld uitviel en mijn digidoc wilt begon te piepen (voltage was opeens bijna 13v ipv 120
euhm...is't dan niet eerder je voeding die de geest gegeven heeft?
Het enige onderdeel in mjn PC dat ik tot nu toe ooit heb horen knallen, was een voeding, en die was dan ook meteen goed voor de vuilbak.

Is er zichtbare schade aan de processor zelf?
Indien niet, moet je toch eens proberen een ander voedinkje te steken...

• Bossie
  • Nu online
Op woensdag 21 november 2001 14:37 schreef SM-DoubleD het volgende:

[..]

euhm...is't dan niet eerder je voeding die de geest gegeven heeft?
Het enige onderdeel in mjn PC dat ik tot nu toe ooit heb horen knallen, was een voeding, en die was dan ook meteen goed voor de vuilbak.

Is er zichtbare schade aan de processor zelf?
Indien niet, moet je toch eens proberen een ander voedinkje te steken...
Nee het is niet de voeding, ik loop zelf stage bij een computerboer en ik heb mijn collega's ook ff naar de cpu laten kijken, die zeiden dat de core intact was maar de cpu was doorgefikt wat ook te ruike en te zien was

maar volgens de winkel waar ik hem weg heb waren er ook 2 stukjes van de core af :?

misschien toch de ptt proberen aansprakelijk te stelle >:)

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Hej nog iemand.
Bijn mij zijn er ook 2 doorgebrand. Afgelopen Zondag :(
een 1500 en een 1800 exemplaar.

Hier ook echt geen fout van mij ofzo...
Waarschijnlijk door mijn mobo.
Had namelijk nadat ik dacht dat de eerste CPU was doorgefikt de 2e erin gedaan. En die zei meteen ik ga dood :(

Bij mij bleef het windows scherm een hele tijd staan, opeens ZWART beeld.

Geen knal hoor...

Ik hoop dat ze vergoed worden, namelijk geen USER fout.
Mischien als ik een processor terug krijg , en die is weer meteen kapot, dat ze inzien dat het mobo daad werkelijk defect is. Denk namelijk aan een voltage fout.
Tempratuur van cpu was 25-35 graden C.

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 07:12
Op woensdag 21 november 2001 13:15 schreef TLRnZ het volgende:

[..]

idd, maar als ik garantie heb van de winkel dan heb ik toch niets met amd te maken, dan moet ik volgens mij gewoon een nieuwe cpu van de winkel krijgen :?
dat denken wel meer mensen, maar dat is nie zo!! garantie krijg je van amd en loopt VIA de winkel. Deze zijn enkel je doorgeefluikje en aanspreekpunt, meer niet!!

• Bossie
  • Nu online
Op woensdag 21 november 2001 15:34 schreef marsian het volgende:

[..]

dat denken wel meer mensen, maar dat is nie zo!! garantie krijg je van amd en loopt VIA de winkel. Deze zijn enkel je doorgeefluikje en aanspreekpunt, meer niet!!
dat wou ik dus ff wete :r
Dus ik moet gewoon afwachten wat amd van men proc zegt :?

Verwijderd

Marsian,

je hebt het helemaal verkeerd. Je hebt de processor gekocht in een winkel, dus als er wat fout gaat moet je de winkel aansprakelijk stellen en niet de fabrikant. Pas als de winkel helemaal niet mee wil werken, kan je proberen de fabrikant aansprakelijk te stellen, onder vermelding dat de winkel waar je gekocht hebt zijn aansprakelijkheid niet wil aanvaarden.

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijn voorganger heeft helemaal gelijk.
Je bent een overeenkomst met de winkel aangegaan en niet met AMD. Je kan de winkel dus aanspreken op het leveren van een niet goed werkend product. Wanneer AMD van mening is dat het een gebruikersfout betreft heeft alleen de winkel pech omdat ze hem niet kunnen omruilen bij AMD. Dit argument kunnen ze niet tegen jou gebruiken.
Wanneer de XP binnen de garantietermijn is gesneuveld moet de winkel aantonen dat er sprake is van ondeskundig en verwijtbaar gebruik (omkering van de bewijslast)van de consument. Het argument dat de XP is doorgebrand zegt alleen wat over het resultaat maar niets over de oorzaak van dat doorbranden. De winkel zal dus moeten aantonen wat jou te verwijten valt om onder de garantie en art. 7:17 BW uit te komen.
Wanneer er een hoekje van de core af is zegt dat niets over de oorzaak daarvan. Wanneer dit zou komen door het monteren van een koeler zou de winkel de koeler moet monteren of expliciet moeten vermelden op de aankooppnota dat monteren van een koeler voor eigen risico komt gezien de extreme gevoeligheid de XP's core (art. 7:18 BW).
Wanneer dit niet uitdrukkelijk en aantonnbaar is gebeurt moet de winkel dus aantonen waarin je specifiek onzorgvuldig bent geweest met doorbranden en/of een afgebrokelde core tot gevolg.

Stel de winkel meteen schriftelijk aansprakelijk en eis nakoming (leveren goed werkend product) binnen 14 dagen op straffe van een schadevergoeding en laat ze ook op papier zetten wat de jou aan te rekenen oorzaak is dat dit het doorbranden of kapotte core tot gevolg heeft gehad. Zonder bewijs kunnen ze niet onder art.7:17 BW (leveren van een goed werkend product) uit.

Laat nu de kritriek maar weer komen. :Y)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 21 november 2001 14:43 schreef TLRnZ het volgende:
Nee het is niet de voeding, ik loop zelf stage bij een computerboer en ik heb mijn collega's ook ff naar de cpu laten kijken, die zeiden dat de core intact was maar de cpu was doorgefikt wat ook te ruike en te zien was
Die redenering kan ik absoluut niet volgen. Waarom zou het je voeding niet zijn? Ik denk dat er een hele grote kans is dat je voeding te krap of defect is, en dat daardoor de spanning zo was toegenomen (hoewel 13V niet extreem hoog is, maar het duidt wel op zwakte en/of instabiliteit).

Het zou mij niet verbazen als je mainboard beschadigd is door de voeding, en dat daardoor de CPU uiteindelijk doorgebrand is. Als het mainboard een veel te hoge spanning krijgt dan kan het zijn dat de stabilisatoren op het bord niet goed meer werken en dat de CPU een veel te hoge spanning krijgt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Bossie
  • Nu online
vandaag is de laatste dag van die 2maand die het volgens de computerboer gaat duren, ik vraag me af of ik een a-xp krijg :r

enne ff over die voeding, die heeft de afgelopen maand in mijn andere pc gezeten en geen problemen gegeven

• Kool
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik kocht een maandje geleden bij Mycom mijn nieuwe systeem. Ik de boel in elkaar gezet, doe hem aan, helemaal niets. Later die dag kom ik erachter dat de processor is doorgebrand. Aangezien ik never nooit beeld gehad heb moet die proc dus direct doorgebrand zijn op het moment dat ik hem aandeed. En ja ik had een goede koeler, alles op jumperfree mode, wat koelpasta en voorzichtig gemonteerd. Ik naar die winkel met mijn mobo en proc. In die winkel zeiden ze dat ie bruut doorgefikt was. Hier impliceerden ze eerst dat ik iets fout had gedaan maar dat was niet zo en dus eiste ik een nieuw setje (mobo + cpu). Ik moest eerst even behoorlijk pissig worden, maar kreeg toen netjes een nieuwe mobo + cpu. Ik moest wel iets ondertekenen dat ze gingen controleren of het een fabricage- of montage fout was, en indien het het laatste was moest ik alsnog de processor betalen. Het is nu een maandje later en ik heb nog niets gehoord, ik ben ook absoluut niet van plan te betalen want ik weet dat ik het perfect volgens het boekje heb gedaan.
Al met al goede service van Mycom. En ik heb wel geleerd dat ik mijn volgende PC door de winkel in elkaar laat zetten om dit soort gezeik te voorkomen.

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

[topic=148525/1/25] Kijk hier eens, hier legt uvajari goed uit wat je precies voor garantie hebt.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 13:07 schreef Cutebritney het volgende:
als hij doorbrand is dat JOU fout.

Je krijgt alleen garantie op een proc die "zomaar" kapot is...

Doorgebrande proc's zijn "user-abuse....."
Nee hoor, een vriend van mij zijn processor is tot 2 keer toe doorgebrand, kreeg gewoon een nieuwe, domweg omdat het de fout van de winkel was, omdat ze een slechte cooler meegaven |:(

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:23
Ja hoor, het was even wachten maar de wetboeken worden weer bovengehaald... :P

Maar goed, dit is inderdaad zo'n beetje de policy geworden in computerland. Indien een processor op twijfelachtige wijze defect is geraakt dan zal dit door fabrieksgarantie moeten worden opgelost. De winkelier KAN dus niet het risico nemen om jou een nieuwe CPU voor nop te geven. Just face it people....

PS. Medetweakers, lees deze post goed he. Let speciaal op het 'twijfelachtige wijze'! Want als het dus wel aan de toko te wijten is dat je proc doorgefikt is o.i.d. dan heb je uiteraard 100% recht op garantie. :)

• digifun
  • Niet online

digifun

Op vrijdag 18 januari 2002 16:24 schreef dominator het volgende:
Ja hoor, het was even wachten maar de wetboeken worden weer bovengehaald... :P

Maar goed, dit is inderdaad zo'n beetje de policy geworden in computerland. Indien een processor op twijfelachtige wijze defect is geraakt dan zal dit door fabrieksgarantie moeten worden opgelost. De winkelier KAN dus niet het risico nemen om jou een nieuwe CPU voor nop te geven. Just face it people....
Daar zijn de wetboeken ook voor, waar wou je anders je informatie vandaan halen de donald duck misschien . Hier heeft de overheid het economisch verkeer gereguleerd.

Als professioneel ondernemer erken je je aansprakelijkheid en als de fabrikant niet meewerkt stuur je daar je advocaat op af. Zelf ben ik ook ondernemer ik weet dus waar ik het over heb. Als ik in mijn branche (scheepsbouw) zo met klanten omga pleeg ik financieel zelfmoord.

• stylezzz
Als een winkelier dat inderdaad zou doen zou ie niet lang meer bestaan. En dat lijkt me ook niet de bedoeling... :P

Het is niet een kwestie van niet willen want uiteraard probeer je elke klant 100% tevreden te stellen maar een kwestie van niet kunnen.

• digifun
  • Niet online

digifun

Op vrijdag 18 januari 2002 16:55 schreef dominator het volgende:
Als een winkelier dat inderdaad zou doen zou ie niet lang meer bestaan. En dat lijkt me ook niet de bedoeling... :P

Het is niet een kwestie van niet willen want uiteraard probeer je elke klant 100% tevreden te stellen maar een kwestie van niet kunnen.
Het is wettelijk gezien een kwestie van MOETEN. De winkelier kan gewoon de fabrikant aansprakelijk stellen. Nu zadelt de winkelier de consument op met de wantoestanden in de bedrijfstak. Laat maar eens een brief door de rechtswinkel aan een winkelier schrijven die niet over de brug komt, wedden dat de winkelier over de brug komt.

Ik vind mensen die eigenwijs blijven en daarbij compleet wetten negeren trouwens heel erg dom.

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 07:16 schreef rdluca het volgende:
Mijn voorganger heeft helemaal gelijk.
Je bent een overeenkomst met de winkel aangegaan en niet met AMD. Je kan de winkel dus aanspreken op het leveren van een niet goed werkend product. Wanneer AMD van mening is dat het een gebruikersfout betreft heeft alleen de winkel pech omdat ze hem niet kunnen omruilen bij AMD. Dit argument kunnen ze niet tegen jou gebruiken.
Wanneer de XP binnen de garantietermijn is gesneuveld moet de winkel aantonen dat er sprake is van ondeskundig en verwijtbaar gebruik (omkering van de bewijslast)van de consument. Het argument dat de XP is doorgebrand zegt alleen wat over het resultaat maar niets over de oorzaak van dat doorbranden. De winkel zal dus moeten aantonen wat jou te verwijten valt om onder de garantie en art. 7:17 BW uit te komen.
Wanneer er een hoekje van de core af is zegt dat niets over de oorzaak daarvan. Wanneer dit zou komen door het monteren van een koeler zou de winkel de koeler moet monteren of expliciet moeten vermelden op de aankooppnota dat monteren van een koeler voor eigen risico komt gezien de extreme gevoeligheid de XP's core (art. 7:18 BW).
Wanneer dit niet uitdrukkelijk en aantonnbaar is gebeurt moet de winkel dus aantonen waarin je specifiek onzorgvuldig bent geweest met doorbranden en/of een afgebrokelde core tot gevolg.

Stel de winkel meteen schriftelijk aansprakelijk en eis nakoming (leveren goed werkend product) binnen 14 dagen op straffe van een schadevergoeding en laat ze ook op papier zetten wat de jou aan te rekenen oorzaak is dat dit het doorbranden of kapotte core tot gevolg heeft gehad. Zonder bewijs kunnen ze niet onder art.7:17 BW (leveren van een goed werkend product) uit.

Laat nu de kritriek maar weer komen. :Y)
Dit antwoord en de post hiervoor bevatten volgens mij het enige juiste antwoord. nl dat jij een overeenkomst heb met de winkelier en niet met AMD. Hoe de compuboer aan een nieuwe proc komt is helemaal zijn probleem.
Zoiets was toch ooit bij Kassa of de rijdende rechter ofozw. Alleen ging het toen niet om computerzooi maar om een ander product. Maar het principe was hetzelfde.

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 16:38 schreef outlaw het volgende:

[..]

Daar zijn de wetboeken ook voor, waar wou je anders je informatie vandaan halen de donald duck misschien . Hier heeft de overheid het economisch verkeer gereguleerd.

Als professioneel ondernemer erken je je aansprakelijkheid en als de fabrikant niet meewerkt stuur je daar je advocaat op af. Zelf ben ik ook ondernemer ik weet dus waar ik het over heb. Als ik in mijn branche (scheepsbouw) zo met klanten omga pleeg ik financieel zelfmoord.
Je hebt garantie en Garantie. Voor een procje stuur je geen advocaat... vrij makkelijk. En het is gewoon zo, er zijn veels te veel mensen die MENEN dat ze garantie hebben, omdat hun procje minimaal 20% overgeclockt kunnen worden, en denken dat ze door een grote bek op te zetten (ala Breekijzer Bennie) alles voor elkaar kunnen krijgen.
Deze winkel voldoet gewoon aan de garantie bepalingen, opsturen ect ter beoordeling. Als je pech heb moet je ook nog de verzendkosten dokken, ik zou zeggen check de bepalingen...)

En vaak is het ook zo, voor een stukje service (in dit geval een vervangende proc) betaal je gewoon wat meer.
daarom ga ik gewoon naar een winkel waar ze mij een goede prijs/Kwaliteit verhouding bieden. (scheelt een hoop gezeik)

• digifun
  • Niet online

digifun

Op vrijdag 18 januari 2002 18:08 schreef PeterT het volgende:

[..]

Je hebt garantie en Garantie. Voor een procje stuur je geen advocaat... vrij makkelijk. En het is gewoon zo, er zijn veels te veel mensen die MENEN dat ze garantie hebben, omdat hun procje minimaal 20% overgeclockt kunnen worden, en denken dat ze door een grote bek op te zetten (ala Breekijzer Bennie) alles voor elkaar kunnen krijgen.
Deze winkel voldoet gewoon aan de garantie bepalingen, opsturen ect ter beoordeling. Als je pech heb moet je ook nog de verzendkosten dokken, ik zou zeggen check de bepalingen...)

En vaak is het ook zo, voor een stukje service (in dit geval een vervangende proc) betaal je gewoon wat meer.
daarom ga ik gewoon naar een winkel waar ze mij een goede prijs/Kwaliteit verhouding bieden. (scheelt een hoop gezeik)
En weer word het Burgerlijk Wetboek compleet genegeerd.

Er zijn ook mensen die een rechtsbijstand verzekering hebben. Die kost het niets en hat gaat her tenslotte wel om honderden guldens. Geld waar mensen soms hard voor gewerkt hebben, bv een tweakertje wat zijn pc financierd met een krantewijkje. En trouwens voor F60 kun je een brief door de rechtswinkel laten schrijven wat je dan de aanschaf kosten van een nieuwe proc bespaart.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:01

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Vet nep dat die sukkels die hun cpu verbranden het verpesten voor mensen die echt pech hebben.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Bossie
  • Nu online
Ik krijg dus een nieuwe cpu van de winkel :), toch begrijp ik nog steeds niet waarom deze kapot gegaan is

morgenmiddag krijg ik een telefoontje of ze akkoord gaan over een snellere cpu of a-mp met eventuele bijbetaling uiteraard ;)

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 18:23 schreef outlaw het volgende:

[..]

En weer word het Burgerlijk Wetboek compleet genegeerd.

Er zijn ook mensen die een rechtsbijstand verzekering hebben. Dit kost het niets en gaat gaat hier tenslotte wel om honderden guldens. Geld waar mensen soms hard voor gewerkt hebben, bv een tweakertje die zijn pc financierT met een krantewijkje. En trouwens voor €28,- ;) kun je een brief door de rechtswinkel laten schrijven wat je dan de aanschaf- kosten van een nieuwe proc bespaart.
afgezien van spelfouten (ja, sorry, daar kan ik nou eenmaal niet tegen )
ben ik het er helemaal mee eens

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Op woensdag 21 november 2001 14:43 schreef TLRnZ het volgende:

[..]

misschien toch de ptt proberen aansprakelijk te stelle >:)
Gore oplichter :r

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Bossie
  • Nu online
Ik heb van de shop garantie gekregen, en mocht de cpu gewoon inruilen voor iets, ik heb nu dus een tegoed van de computerboer

• stylezzz
Zo zie je maar weer, 99% van de gevallen word gewoon goed opgelost. Het heeft absoluut geen zin om met wetboeken te gaan staan zwaaien in een computertoko, daar zet je alleen maar kwaad bloed mee.

PS. Weet je al wat voor CPU je gaat nemen?

• Bossie
  • Nu online
Ik heb eerst ff een celly 900 besteld, om de pc in mijn sig een beetje op te waarderen, heb dus nog een wat over bij de computerboer dus dat word waarschijnlijk een dvd-spelertje ;)

ik heb die celly inmiddels hier al liggen, boxed natuurlijk en wacht op de asus tusl2-M die ik via men werk besteld hebt

Pagina: 1