Meteframe XPa + Office 97

Pagina: 1
Acties:

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Neem mij niet te serieus

Topicstarter
Ik heb draaien: Metaframe XPe op Windows 2000 met daarbij Office 97 voor de gebruikers.

Deze installatie is gedaan volgens het boekje (Incl Install Script). Maar nu heb ik geen spellins controle in Word maar wel in Excel.

Dit probleem hebben alleen de gebruikers en niet de Administrator. Ik denk zelf dat het niet een probleem is wat te maken heeft met rechten aangezien ie het in Excel wel doet.

Iemand dit ook meegemaakt ????? :) :)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Verwijderd

Je zult wel AD gebruiken binnen Win2k, of niet?
Kijk eens of je iets via de policies binnen je OU kunt regelen!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Neem mij niet te serieus

Topicstarter
Met of zonder policies maakt allemaal niets uit.
Het is ook raar dat ie in Excel het wel doet :(

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:21
Dan moet je regedt32 opstarten en ga je naar de volgende mappen: HKEY_LOCAL_MACHINE » SOFTWARE » MICROSCHOFT » SCHARED TOOLS » PROOFING TOOLS. Dan ga je op GRAMMAR staan en klik je bovenin op beveiliging»machtigingen. hier zet je iedereen erbij en geef je volle rechten. Dit doe je ook bij SPELLING. veel suc6!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Neem mij niet te serieus

Topicstarter
Op woensdag 21 november 2001 12:32 schreef -Fallout- het volgende:
Dan moet je regedt32 opstarten en ga je naar de volgende mappen: HKEY_LOCAL_MACHINE » SOFTWARE » MICROSCHOFT » SCHARED TOOLS » PROOFING TOOLS. Dan ga je op GRAMMAR staan en klik je bovenin op beveiliging»machtigingen. hier zet je iedereen erbij en geef je volle rechten. Dit doe je ook bij SPELLING. veel suc6!
TOPPPPPEERRRRR. Bedankt dit was de oplossing.. :) :)

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:21
Dit probleem komt ook voor in het bedrijf waar ik werk :P met W2k en office97. duss ;)

Verwijderd

Wil ik een ding weten...

Wij hebben hier Office2K, dus ook Word2K, maar daar hebben we spellingscontrole standaard uit staan, omdat 1 gebruiker volledige CPU-belasting kan genereren met spellingscontrole.

Hoe zit dat bij jullie??

Wij werken met Win2k SP1, Metaframe 1.8 SP2 en Office2k SP2.

Verwijderd

-Fallout- schreef op 21 November 2001 @ 12:32:
waarom staat bij mij die SPELLING er niet dan? Bovendien ben ik de enige user op mn systeem. Dan zou ik toch de administrator moeten zijn. :?
Ik had eerst office xp erop staan maar daar vond ik de word versie niet fijn van. Die heb ik eraf gehaald )de rest van office xp staat er nog wel op!' Maar ik heb id de plaats van word XP word 97 gebruikt waar dus geen spelling cq grammaticacontrole opstaat

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 11:31 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Office Xp eraf gehaald. Evenals word 97. Opnieuw word 97 geinstalleerd en hij werkt weer perfect!
Pagina: 1