pricewatch product toevoegen

Pagina: 1
Acties:

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 12:02

syserr

kangoeroe

Topicstarter
net geprobeerd om deze monitor (ADI Microscan G910 19") onder de juiste benaming met een nieuwe prijs in de pricewatch te krijgen, maar om de een of andere reden verschijnt ie zo: ADI Microscan G910 19\" .... terwijl ik toch zeer zeker weet dat ik die \ niet heb aangeraakt.... zou iemand dat kunnen veranderen en alle andere G910's kunnen verwijderen?

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 17:49

Floor-is

5.2

Dat is een foutje in een regexp (oid), heeft te maken met het "escapen" van bepaalde tekens. Ik heb er ook niet echt verstand van, maar dit weet ik dan nog net. :P

Het ligt dus niet aan jou, maar aan een stukje script van Femme ofzo.

Bericht hierboven

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 12:28 schreef Floris Diemel het volgende:
Dat is een foutje in een regexp (oid), heeft te maken met het "escapen" van bepaalde tekens. Ik heb er ook niet echt verstand van, maar dit weet ik dan nog net. :P

Het ligt dus niet aan jou, maar aan een stukje script van Femme ofzo.
hehe, Floris roept wat termen ;). Heeft niets met een regexp te maken, maar betekent gewoon dat er een keer te weinig stripslashes() of een keer te veel addslashes() overheen is gegooid. Dit kun je het beste even als bug melden op http://devtrack.tweakers.net

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 12:02

syserr

kangoeroe

Topicstarter
hmm, zie dat et veranderd is en/of dat iemand et aangepast heeft, maar staat nog steeds die monitor onder de verkorte (niet juiste) naam in... die kan er wel uit toch, helemaal omdat et dezelfde leverancier betreft!?

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"