Toon posts:

dmx xfire 1024 en EAX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK speelde laatst de ghost recon demo en zette eax aan, er traden de vreemdste geluids effecten op en na een tijdje reboote mijn pc spontaan. Bij eax uitgevinkt is dit probleem niet aanwezig. I had een soortgelijk probleem ook al met rogue spear....niet het rebooten dan. Ik draai op Win 98se met de drivers van terratec voor 98/me. Die zijn btw van het jaar 2000. Kan ik die nieuwe xp drivers beter proberen of hebben jullie een ander advies. A3d in CS werkt met wat aanpassing perfect op dit kaartje.

MIJN SYSje AMD 1300, k7t pro 2a, 512MB, 20 gig maxtor, geforce2 gts, xfire 1024 en een hoop andere troep..

Tnx for the help....bij voorbaat.....kheb al search gedaan *D

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Hoe klinken die vage geluiden precies? Ik heb namelijk ook een DMXje en die gaf, onder xp weliswaar, hele schelle kraak en piepgeluiden i.p.v. normale geluidseffecten. Ik zou zeggen, probeer eens de allerlaatste drivers te downen, maar dan gewoon voor 98, en nie voor XP, dat werkt meestal nie lekker (als het al werkt ;))

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Ow zie net dat je ook een MSI K7T pro 2 hebt.... probeer ff je bios te flashen met de nieuwste bios www.msi.com.tw

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Verwijderd

Topicstarter
heb laatste bios en laatste drivers van terratec.....uit het jaar 2000 dan. Zijn niet zo actief met drivers dat terratec :(

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
http://www.cirrus.com
(officiele chipset reference drivers voor de Xfire van Crystal)

en

http://us.hercules.com/support/byprod.php3
(Hercules drivers Fortissimo II - ja die werken ook op de terratec)

zit wel verschil in al die drivers dus is t proberen waard ...

(zo en nu ga ik pitten, de groeten)

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein