Toon posts:

Wat vind jij van Myst 3 Exile

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laats Myst 3 Elile gekocht en ik vind het een Super l33t spel... maar ik wou de mening van anderen een willen horen hoe die het spel vinden..... Dus leef je uit 8-)

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025
Mooi maar errug moeilijk en vergezochte puzzels. :)

Specs

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
Te duur :X

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
Hij is heel mooi, maar die puzzels zijn veel te moeilijk vind ik.

Verwijderd

oeps dat is ff denken hoor... is alweer tijdje geleden dat ik t gespeeld heb Kon van iemand de amerikaanse versie lenen :):):)Ik vond t een heel mooi spel, soms een tikje lastige puzzle maar dan ging ik ff kijken op zo'n site met tips en kwam er dan wel weer uit. T meeste toch allemaal zelf gevonden

• ReWinD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mooi spel, maar moeilijke puzzels idd

• Primus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-12-2025
Erg gaaf spel, puzzels vond ik op zich nog wel meevallen, maar er zitten een paar hele lastige tussen. Tip: speel het met iemand samen. Soms dan zie je het gewoon echt niet bij een puzzel en dan is een dubbele denktank echt heel relaxed! Geeft het spel ook weer een nieuwe multiplayer-dimensie ;)
Ik heb het in ieder geval voor zo'n 50% met m'n vriendin gespeeld, was een erg grappige ervaring!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-12-2025
Op woensdag 21 november 2001 14:53 schreef morrigan het volgende:
oeps dat is ff denken hoor... is alweer tijdje geleden dat ik t gespeeld heb Kon van iemand de amerikaanse versie lenen :):):)Ik vond t een heel mooi spel, soms een tikje lastige puzzle maar dan ging ik ff kijken op zo'n site met tips en kwam er dan wel weer uit. T meeste toch allemaal zelf gevonden
idd erg mooi en soms een tikeltje moeilijk.
maar als je een moeder hebt die het ook speelt gaat het wel snel....he ma >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 15:14 schreef Lord_Mithril het volgende:

[..]

idd erg mooi en soms een tikeltje moeilijk.
maar als je een moeder hebt die het ook speelt gaat het wel snel....he ma >:)
in dat geval denk dan maar ff mee met atlantis3
lol

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Met dit soort speelen zit altijd meteen in het begin al vast :)

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-12-2025

RoRoo

Certified Prutser

Ik heb het spel al een aantal maanden op mijn servertje staan moet em steeds es branden..

maar vond die puzzels idd altijd heeeel erg vergezocht

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Verwijderd

Myst 1 heb ik nog uitgespeeld op mijn 486 :)
Deel 2 en 3 heb ik niet, hoewel de sceenshots die ik ervan gezien heb wel erg mooi zijn.

Ik denk niet dat ik nog tijd heb voor dat soort spellen, tegenwoordig speel ik eigenlijk alleen nog maar actie games. :7

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 21 november 2001 16:24 schreef Kakarot het volgende:
Ik heb het spel al een aantal maanden op mijn servertje staan moet em steeds es branden..

maar vond die puzzels idd altijd heeeel erg vergezocht
Mag ik eens vragen waar dat servertje is? :)

Verwijderd

Ik heb Exile 3 dagen geleden gekocht. Het is echt schitterend. De films lopen perfect over in het spel. Heerlijke besturing.

Het verhaal vind ik wel slap, en niet erg bevredigend. Het "thema" wordt veel te veel uitgekouwd, etc.

Ik denk dat ik in totaal zon 12 uur heb gespeeld, en heb hem uitgespeeld. Ik ben geen enkele moeilijkheid tegengekomen, en de puzzels zijn ALLEMAAL te simpel voor woorden. De simpelheid is echt een grote tegenvaller, omdat myst erg veel herseninspanningen vergde. Puzzels zijn bijzonder logisch, juist niet vergezocht. Naja, dan maar weer de 7th guest installeren. :D

Verwijderd

Ok, en was dit een kick van bijhna 2 jaar waard? Voortaan graag even letten op de datum van de laatste reactie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.