Ken alleen package voor een dnetc-client, nog nooit gehoord van een perproxy voor freesco eigenlijk.
Hier ben ik ook erg benieuwd naar.... FreeSCO router staat bij mij dag en nacht aan.... m'n desktop met de dnetc proxy niet.
~~ meesterprutser ~~
Hier weet ik wel oplossing voor die ook nog goed is voor jeOp woensdag 21 november 2001 11:16 schreef enter.nu het volgende:
Hier ben ik ook erg benieuwd naar.... FreeSCO router staat bij mij dag en nacht aan.... m'n desktop met de dnetc proxy niet.
...
Als je FreeSCO op hdd hebt staan ipv flop dan kan het natuurlijk zoiezo.
(je hoeft niet perse een freesco package te gebruiken).
(je hoeft niet perse een freesco package te gebruiken).
de proxy loopt wel op freesco. gewoon op de harddisk zetten en ergens in de rc's neerzetten zodat hij automatisch opstart de volgende keer.
een web server heb je een package voor.
maar probleer niet ppstats aan de praat te krijgen. er zit een flinke bug in de perl package dir je daarvoor nodig hebt. hij wil geen <...> doen en die is wel nodig. (dat is om een lijst met bestanden op te halen).
een web server heb je een package voor.
maar probleer niet ppstats aan de praat te krijgen. er zit een flinke bug in de perl package dir je daarvoor nodig hebt. hij wil geen <...> doen en die is wel nodig. (dat is om een lijst met bestanden op te halen).
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
edit:
fout verholpen.... portforwarding aangepast.
fout verholpen.... portforwarding aangepast.
Blijft nog een vraagje open.... hoe kan ik de proxy "hidden" draaien. En hoe stop en start ik hem om te de .ini aan te passen als ik wil flushen.
Onder windows kon dat allemaal met ctrl-break...
(beetje linux newbie
~~ meesterprutser ~~
ook alweer zelf opgelost
~~ meesterprutser ~~
Pagina: 1