Toon posts:

geheugen nog niet geleverd :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 12 november jl. bij gistron een kingston 512 mb ddr-ram dimm gekocht, maar tot op heden nog nix binnen.

ik bellen, zeggen ze dat het nog 2 weken kan gaan duren en dat ze alleen 256 mb op voorraad hebben... :(

op hun site staat de 512 aangeboden nu voor 275 piek excl. verzend, en in mijn e-mail factuur staat 195.

mag ik dit allemaal zomaar pikken? :?

• Melkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:50
Heb je hun levereingsvoorwaarden gelezen?

Verwijderd

2.2 Prijsvermeldingen op de Gistron GmbH internetsite, eventuele folders en advertenties zijn geen offerte.
Weet niet of ze je al een offerte hebben gestuurd op het moment dat je bestelt had, want dan denk ik dat ze die aan moeten houden. Op het moment dat je offerte bij levering komt moet je de prijs denk ik betalen die op dat moment geld.

Wacht ff zie nog meer staan, namelijk dit:
5.1 De artikelen van Gistron GmbH worden geleverd tegen de prijzen die gelden op de datum van verzending vanaf het magazijn van Gistron GmbH.
Ook staat er vermeld dat je bij een lange levertermijn nooit het recht heb de afspraak te ontbinden. Maar je zou het heel leif kunnen vragen en dan maar ergens anders kopen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je dat ding krijgt, slopen en terug sturen. gewoon zeggen dat hun zooi leveren en je je geld terug wilt.
(gehuegen sloop je het beste door 10 volt door dat ding te rammen) >:)

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op woensdag 21 november 2001 11:55 schreef terw_dan het volgende:
Als je dat ding krijgt, slopen en terug sturen.
IDD.
Hoe laat je hem versturen ? Onder rembours ? Dan gewoon niet accepteren, en naar een andere leverancier gaan. Er zijn er genoeg, die hopelijk wel service geven.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten