Nou wij hebben thuis nog een oud pI systeempje staan (200Mhz) met 32 MB sdram en een agp poort op het moederbord. Nou wil mijn vader daar een soort van aganda beheer op doen maar hij wil niet het gehele systeem op zijn werk plek hebben. nou dacht ik dus aan een dual monitor kaartje maar ik vraag mij dus af van zijn er apg kaartjes met dual monitor output die op een PI 200 kunnen draaien.
De output hoeft trouwens niet tegelijk over de 2 monitors maar hij wilt niet elke keer achter een de kast kruipen om een stekkertje te verwisselen.
Het merk van het moederbordje zou ik niet weten. Ik ga er van uit dat het agp 1x is maar dat weet ik niet zeker.
Misschien hoort dit meer thuis in PMG of in V&B als dat zo is verplaatst het topic dan maar.
De output hoeft trouwens niet tegelijk over de 2 monitors maar hij wilt niet elke keer achter een de kast kruipen om een stekkertje te verwisselen.
Het merk van het moederbordje zou ik niet weten. Ik ga er van uit dat het agp 1x is maar dat weet ik niet zeker.
Misschien hoort dit meer thuis in PMG of in V&B als dat zo is verplaatst het topic dan maar.
Taal fouten inbegrepen ;)