PI , agp poort kan daar een dual monitor kaart in

Pagina: 1
Acties:

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09
Nou wij hebben thuis nog een oud pI systeempje staan (200Mhz) met 32 MB sdram en een agp poort op het moederbord. Nou wil mijn vader daar een soort van aganda beheer op doen maar hij wil niet het gehele systeem op zijn werk plek hebben. nou dacht ik dus aan een dual monitor kaartje maar ik vraag mij dus af van zijn er apg kaartjes met dual monitor output die op een PI 200 kunnen draaien.
De output hoeft trouwens niet tegelijk over de 2 monitors maar hij wilt niet elke keer achter een de kast kruipen om een stekkertje te verwisselen.
Het merk van het moederbordje zou ik niet weten. Ik ga er van uit dat het agp 1x is maar dat weet ik niet zeker.

Misschien hoort dit meer thuis in PMG of in V&B als dat zo is verplaatst het topic dan maar.

Taal fouten inbegrepen ;)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Tja, als er een agp-poort in zit moet een kaartje met dual output gewoon werken hoor.. (bijv. de matrox dualhead kaarten!)

Wat je ook kunt doen is gewoon 1 pci kaart, en 1 agp kaart erin stoppen.. Als je dan win98 gebruikt heb je ook gewoon een dual-monitor setup.

Verwijderd

de matrox G400 dual-head moet het mee kunnen. zijn ook niet zo gek duur

greetz

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat kan, heb het hier ook gedaan. (2x pci)
ook een dualhead gaat werken.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->VB

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve