[AV] Onterecht slotje? (drivers Audigy WinXP)

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11 12:50
Ik heb afgelopen maandag een topic gepost waarin ik vraag of iemand weet waar ik de 'volledig' Windows XP drivers voor mijn Audigy kan downloaden.... ik werd meteen doorverwezen naar de faq, maar daarin staat niets wat me kan helpen met mijn vraag... op de ftp-site van creative staan die bestanden nl. helemaal niet! ;(

[DRIVERS] Audigy WinXP drivers downloaden

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Hij bedoelde dat je in dit topic verder moet gaan

[topic=222919/1/100]
Hoe meer topics er worden geopend over dit probleem, hoe moeilijker het wordt om een oplossing te vinden in de search. Om deze reden hebben Jag en ik besloten om alle simpele / zoekbare problemen met de sblive (ook in XP) te sluiten en te verwijzen naar een centraal topic over de SBlive (niet in de laatste plaats omdat de problemen meestal met wat zoekwerk op te lossen/te vinden zijn).

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb je titel even aangepast, want er vanuit gaan dat je topic onterecht een slotje heeft gehad is wel heel erg makkelijk ;) En een topictitel als deze is tenslotte een stukje duidelijker, en trekt gelijk de juiste mensen aan *D

Ik denk overigens dat je slotje hier volledig terecht is, gezien er een algemeen topic over loopt, en je als je wat meer moeite gedaan had je het één en ander best zelf had kunnen vinden.

Topictitel was: "Mijn topic heeft onterecht een slotje gekregen :'("

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Welke van de twee regels in mijn faq (waar ik naartoe linkte) was onduidelijke?
uit: [topic=288637]

Drivers voor de SBlive zijn op deze FTP te vinden:

ftp://ftp.europe.creative.com/pub/creative/drivers/
Mocht ik dit helemaal fout hebben (dat er dus geen driver staan) dan gaat je topic weer open :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• tbusquet
  • Laatst online: 06-08 11:23
Lijkt me redelijk terrecht.. er komen gemmideld 15 mensen per dag met een vraag over de SB live, Audigy, drivers voor creative producten etc.

Die krijgen dan netjes een linkje naar het "creative topic". Zo blijft het tenminste een beetje netjes. Prima toch ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11 12:50
Sjonge-jonge zeg... ik zit echt te slapen... ik dacht dat die file 'ADGXPDrvUpdate.exe' een Internet Update proggie was dat verbinding ging maken met het internet om de daadwerkelijke drivers te downloaden... dit omdat de minimum install van de Audigy maar liefst 300MB(!!) is... vandaar dacht ik dat maar goed... het is dus maar een beperkte driverupdate... jammer...

Excuses voor mijn onterechte koppigheid! ;)

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Isnieerg :)

Houdt me scherp :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.