Toon posts:

Packard Bell Beeldschermadapter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hayo..
ik heb een probleem.. Ik heb een Packard Bell >:)
ok... tijdelijk dan wel.. om er 'even snel' Win98 op te gooien. maar het 'snelle' schiet niet zo op..

ik heb nu bijna alle drivers wel gevonden die er nodig zijn.. alleen mis ik nog de bijbehorende beeldschermadapter.. standaard detecteert windows gewoon een Standaard PCi Grafische Adapter..
Het model is een: PB Club 300XESR, met voor zover ik weet geen veranderingen in de originele aankoop..

Iemand een idee waar ik dit kan vinden of iemand hier met dezelfde PC die even een blik kan werpen in zijn systeempje?

Graag!.. ;)

Trackz.

Verwijderd

had hetzelfde probleem met de computer van mn zus, heb de helpdesk moeten bellen en opnieuw windows moeten installeren. Staat er trouwens niks op de packard bell site?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Op woensdag 21 november 2001 10:09 schreef Trackz het volgende:
Hayo..
ik heb een probleem.. Ik heb een Packard Bell >:)
ok... tijdelijk dan wel.. om er 'even snel' Win98 op te gooien. maar het 'snelle' schiet niet zo op..

ik heb nu bijna alle drivers wel gevonden die er nodig zijn.. alleen mis ik nog de bijbehorende beeldschermadapter.. standaard detecteert windows gewoon een Standaard PCi Grafische Adapter..
Het model is een: PB Club 300XESR, met voor zover ik weet geen veranderingen in de originele aankoop..

Iemand een idee waar ik dit kan vinden of iemand hier met dezelfde PC die even een blik kan werpen in zijn systeempje?

Graag!.. ;)

Greetz,
Trackz.
Edit maar ff snel dat greetz weg als ik jou was :)

Enne kijk op de packard bell site.
Als het goed is kan je daar al die drivers downe voor de uitgebrachte systemen.

Anders moet je de helpdesk bellen dan geven ze je een link.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

En als je daar nix vindt dan ff hier zoeken:

www.driverguide.com --> Member login --> USER: driver --> PASS: all

www.drivershq.com
www.windrivers.com

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Is denk ik een onboard sis 4/8 mb kaartje ,

Verwijderd

Wij hebben thuis ook een 300 XESR. De drivers stonden bij ons op de bijgeleverde Mastercd's (Oke weet ook wel dat het niet alles is maar ja)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->VB

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 17:09

RammY

Dát!

ga es ff na of je een intel chipie heb heb ik namelijk ook das very iri maar er zijn genoeg drivers voor te vinden... 1 nadeel is dat ie maar 4 mb van je ram kan gebruiken. Dat zou ik hoger willen maarja...

Deze advertentieplaats is te huur!

Pagina: 1