Ik heb dus een 1200 thunderbird gekocht, had gevraagt om een 200fsb (12x100) maar kreeg een 266fsb (9x133 maar hier draait ie op 9x100). Het probleem is echter, ik heb er al koelpasta op gesmeerd. Maar, kan ik dit ding nog terugbrengen? En is er een manier om het makkelijk eraf te halen. Ik heb er niet zoveel op gedaan.
ik heb mijn koelpasta wel eens vervngen door AS2
ik heb met wat spiritus de oude koelpasta van de cpu gehaald..
ging perfect
ik heb met wat spiritus de oude koelpasta van de cpu gehaald..
ging perfect
Mjah, ik zou hem gewoon met koelpasta terugbrengen ofzo.. Hoogstens even met wat papier de grootste zooi van de core afhalen ofzo..
Door de koelpasta vervalt je garantie niet..
Maareh, heb jij geen MP-instellingen op je mobo?! Anders zou ik het ding gewoon unlocken..
Door de koelpasta vervalt je garantie niet..
Maareh, heb jij geen MP-instellingen op je mobo?! Anders zou ik het ding gewoon unlocken..
Nope, ik heb betaald voor een 200fsb en dan wil ik die ook hebben
En m'n moederboard kan geen 266fsb aan en unlocked doe ik liever niet
Verwijderd
Jij kan er toch niks aan doen dat ze jou een verkeerd proc leveren. Gewoon terug en de andere eisen. Mag geen probleem zijn. Testen zonder koelpasta kan niet eens: brand je je processor gewoon door.
Verwijderd
De meeste 1200Mhz'en van AMD zijn standaard al unlockt, dus gewoon in je bios, multiplier van 12 kiezen en dat ding moet op 1200Mhz lopen.
kan wel zijn, maar als je betaald voor een 1200 200, dan wil je geen 1200 266Op donderdag 22 november 2001 18:23 schreef CB het volgende:
De meeste 1200Mhz'en van AMD zijn standaard al unlockt, dus gewoon in je bios, multiplier van 12 kiezen en dat ding moet op 1200Mhz lopen.
Ruilen dus
Ja, maar niet als je een 200 mobo hebt (LEZEN!)Op donderdag 22 november 2001 23:28 schreef hansaat het volgende:
sorry maar een 266 is toch beter? duurder?
een 266 proc op een 200 mobo mag geen probleem zijn.
Ik zelf heb ook een 1ghz 266fsb op een 200 fsb mobo gedraait en dat ging perfect.
Die extra fsb speed wordt niet gebruikt (denk ik
).
Ik zelf heb ook een 1ghz 266fsb op een 200 fsb mobo gedraait en dat ging perfect.
Die extra fsb speed wordt niet gebruikt (denk ik
Verwijderd
hoe moet je unlocken als ik vragen mag??? dat je fsb op 266 loopt dan... dus NIET de multiplier!!
Verwijderd
ik zou er ook niet moeilijk om doen..
klant mag sowieso altijd ruilen binnen 8 dagen
khoop alleen nog dat die winkel van je, 1200/200 kan krijgen.
ze worden schaarser bij de leveranciers.
Troep van de cpu hoeft niet zo perfect.. gewoon het grootste gedeelte weghalen.
als je een broek koopt kun je m toch ook weer gewoon ruilen als je m aangehad hebt
(heej spontaan een goede idee
om iedere week en nieuwe outfit te hebben
klant mag sowieso altijd ruilen binnen 8 dagen
khoop alleen nog dat die winkel van je, 1200/200 kan krijgen.
ze worden schaarser bij de leveranciers.
Troep van de cpu hoeft niet zo perfect.. gewoon het grootste gedeelte weghalen.
als je een broek koopt kun je m toch ook weer gewoon ruilen als je m aangehad hebt
om iedere week en nieuwe outfit te hebben
Pagina: 1