CS met XP -> Corrupte favo server list

Pagina: 1
Acties:

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:24
Ik speel nu al ruim 2 jaar cs maar sinds dat ik windows XP heb geinstalleerd een merkwaardig probleem met CS. Om de zoveel tijd heb ik een corrupte server list in CS.

Als ik dan m'n server lijst in wil gaan krijg ik de melding dat de lijst corrupt is en of ik hem wil wissen of behouden.

Meestal kies ik dan behouden en er zijn dan een aantal servers uit m'n lijst verdwenen. :(

Ik heb CS al 2 keer helemaal opnieuw geinstalleerd en de updates ook opnieuw gedownload bij 2 verschillende sites.

Ook heb ik wel eens last dat bij het afsluiten van het Cs dat zodra je het programma afsluit en in windows terecht komt de hele hap vastloopt... (hoezo geen vastlopers meer met XP >:) )

Heeft iemand anders hier ook last van gehad of ervaring mee?

Ik hoor het wel al er meer info nodig is.

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Heb ik ook gehad, dat is ook een van de redenen dat ik weer op win2k draai, tis raar, sommige mensen hebben er geen last van en sommige wel waarvan ik er 1 ben :(

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

op mijn broertjes pc is dat ook, ik heb gewoon mijn eigen favsrv.dat naar hem gekopierd , je kan ook een server tool gebruiken http://www.udpsoft.com/eye/

hallo