Server Status Page

Pagina: 1
Acties:

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 10:10

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Ik heb voor mijn server een status page draaien op http://info.boss.mine.nu:800/
Hij draait al een hele tijd naar tevredenheid, en ziet er ook best leuk uit (ik bedoel goede info enzo), maar wat zou ik nog aan deze page toe kunnen voegen voor statistieken/informatie? Of wat zou er verbeterd aan kunnen worden zodat ik nóg beter de status van mijn server kan checken??
Alvast bedankt...

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 22:19
Misschien kan je een soort tabbladen maken, dan hoef je de back-button niet steeds te zoeken... lijkt het meteen wat meer dat alles bij elkaar hoort..

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:53
MRTG stats van

dns, ftp, www, mail traffic
system load
uptime
sql load

etc...

[edit]
hier een voorbeeld
http://mrtg.xidus.net/

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
Move > W&G

DIT IS MIJN WEBSITE

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:53
W&G????

Lijkt me meer iets voor HWS (heet tegenwoordig ANS)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:18

Pelle

🚴‍♂️

Op woensdag 21 november 2001 12:44 schreef The Source het volgende:
Lijkt me meer iets voor HWS (heet tegenwoordig ANS)
Ik zou zeggen: meld het in SU.
De vraagstelling is misschien wat onduidelijk (nieuwe ideeen voor dingen die gemonitord kunnen worden, of moet er iets layout-technisch veranderen dat de usuablitity ten goede komt).

Over het eerste kan ik weinig zinnigs zeggen. Usuability verhogen doe je oa door frames te gebruiken. Scheelt -zoals gezegd- veel op de back-knop rossen.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 10:10

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Ok, bedankt voor de tips, ik zal dus eens die tabbladen in de layout gaan zetten. Als jullie nog meer tips hebben, laat het vooral weten :)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Dit is overduidelijk een vraag naar extra functionaliteiten met betrekking tot informatie van de server. Er wordt dus niet gevraagd naar layouttechnische zaken. Oftewel deze hoort thuis Advanced Networking & Servers. :)
Pagina: 1