Toon posts:

Wie heeft MSI k7T266 Pro2 met XP 1800+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
En hoe draait dit bij jullie?? Bij mij in principe als een zonnetje. Het enige wat ik nog niet snap is dat als ik windows afsluit en m'n pc uitgaat dat ie direct uit zichzelf weer aangaat?! :?

Ik heb de cpu critical temp uitstaan en ik had al een mailtje naar msi gedaan en die zeiden dat ik maar moest opstarten met de minimale windows config en minimale harware config maar ten eerste maakt dit niet uit en ten tweede ik heb geen hardware om het niet te gebruiken.....

Help!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:28

Convoy

g44p

Dan heb je waarschijnlijk software geinstalled die niet compatible is met XP. Heb je toevallig Easy CD Creator 5 draaien??

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb easy cd creator 5 draaien maar dat had ik op m'n vorige config maar dan met een Av7 133 mobo ook en toen liep het wel goed.... :?

Ik heb hem er trouwens op dit moment níet op staan en hij doet het nog steeds...

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:28

Convoy

g44p

Heb je WinXP draaien?? Zo ja, moet je ff de XP patch van Easy CD Creator downloaden, heb namelijk het zelfde probleem gehad :)

Verwijderd

Vreemd probleem ja. Hoor je veel vaker. Wat het nu precies is weet volgens mij niemand.

echt niemand??

Verwijderd

Heb namelijk zelf een MSI + AMD XP 1800+ besteld.. `z zaakje komt dinsdag binnen.. wil er natuurlijk geen geouwehoer mee hebben... dat snappen jullie

tata

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:55
Ik ben al sinds de HCC dagen op zoek naar dat MSI Pro2-RU moederbord maar ik kan hem nergens vinden.
Waar heb jij deze besteld, Samba? (en voor hoeveel?)

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

Verwijderd

Ik heb deze combinatie (let wel de RU versie), het loopt tot nu toe goed - alleen krijg ik Aquanox nog niet aan het lopen. In dit spel blijf ik de fout krijg dat een infinite loop gestart is, veroorzaakt door NV4_disp....Maar jah, dat lossen we wel op! :P

Verwijderd

Heerlijk loopt het bij mij, maar ja ik heb dan wel een XP 1600+ of maakt dat geen reet uit?

Verwijderd

Gewoon bij funprice in Enschede.

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 09:56

Borry

prutsen is mijn leven

Loopt als een tierelier!

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 01:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Heb ik ook maar loopt helaas vast bij het booten....

De kick van Electric!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
ik heb een MSI k7t266 pro2 met xp1800+
geen problemen...

Verwijderd

Ik heb het ook alleen ik heb me cpu nog niet :( die heeft die fijne comptech world. Maar ja hopelijk krijgen ik hem deze week!!!

• TheSlider
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mijn pa heeft dezelfde config. Het automatisch rebooten na een shutdown kan verholpen worden door de power management opties in de bios te veranderen. Zet wake-on lan en wake-on iets anders (weet effe niet wat) op disabeled.

Ik vind het onbegrijpelijk dat MSI dit soort dingen niet standaard goed insteld.

Verwijderd

Voor dat infinite loop probleem moet je ff op ww.viahardware.com kijken. Er is een beta patch van VIA, maar NIET voor de KT266A. Maar daarvoor staat er wel weer een hack in het zelfde bericht

Verwijderd

al eerder het juiste antwoord gegeven ik had hier ook last van!
Wake up on lan moet op disabled staan in de bios en wake up on mouse en wake up on pfff nog iets staat bij mekaar kan niet missen!
dan is het probleem verholpen!

succes dr mee!
en eehm fijne moederbordje verder hoor!
Op woensdag 21 november 2001 09:24 schreef Vanquisch het volgende:
En hoe draait dit bij jullie?? Bij mij in principe als een zonnetje. Het enige wat ik nog niet snap is dat als ik windows afsluit en m'n pc uitgaat dat ie direct uit zichzelf weer aangaat?! :?

Ik heb de cpu critical temp uitstaan en ik had al een mailtje naar msi gedaan en die zeiden dat ik maar moest opstarten met de minimale windows config en minimale harware config maar ten eerste maakt dit niet uit en ten tweede ik heb geen hardware om het niet te gebruiken.....

Help!

Verwijderd

mei ook nie probleme hebbe
Pagina: 1