mobo met sound en tv-out onboard?

Pagina: 1
Acties:

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:46
Ik ben van plan een DiVX putertje te maken voor in de woonkamer, hiervoor wil ik een zo klein mogelijk machientje maken, dus liefst alles onboard.
Mobo moet een Celery of een Duron inpassen.

Iemand die een mobo met onboard TV-out kent?

Verwijderd

Kijk hier ff, daar staan er een paar, weet niet of je ze in Nederland kunt kopen, maar ze bestaan in ieder geval wel.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Asus CUWE-FX (ook voor FCPGA Celly2)
Asus ME-99B (alleen voor PPGA Celly's tot 533MHz)

Asus kent geen SocketA plankjes met een TV-out. Maar persoonlijk zou ik ook voor een Celly plankje gaan. Die genereren namelijk minder warmte dan de Durons. Dan heb je dus meer kans om te volstaan met een flinke heatsink met eventueel een heel stil fannetje, zodat je een mooi geruisloos DiVX boxje hebt :)

edit:

Doe die CUWE-FX maar, die is nog verkrijgbaar in Nederland. Wel even vragen of er ook TV-out bij zit, want die schijnt optioneel te zijn :7

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Mijn mening:

je kunt beter zo weinig mogelijk onboard zooi hebben. Het werkt vaak verre van goed en belast de proc ook nog eens extra. Als voorbeeld noem ik de brakke AC97 sound chip van VIA.

DIT IS MIJN WEBSITE

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het klein moet kun je denken aan low-profile kaarten.

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

er bestaan nog geen low-profile videokaarten ... geloof mij ... enkel matrox G200 dual kan je in low profile krijgen, en die dingen kosten 400

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

Pagina: 1