Toon posts:

mooiere spellen bij playstation en dergelijken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nu zag ik gisteren een aflevering van gamequest en daar viel mij op dat de spellen bij de consoles veel mooiere grafics hebben, hoofden zijn echt rond afgewerkt en bij de pc spellen valt dit vaak te betreuren.

hoe komt dit? een soort wraak actie van de fabrikanten op het eindeloze kopieeren van de pc spellen? of moeten wij dan gewoon nog wachten? en zal doom 3 en quake 4 een revolutie zijn?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:05
Aquanox nog niet gespeeld zeker :)

Flickr | Lego collectie

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op woensdag 21 november 2001 07:29 schreef Guido.Huis het volgende:
nu zag ik gisteren een aflevering van gamequest en daar viel mij op dat de spellen bij de consoles veel mooiere grafics hebben, hoofden zijn echt rond afgewerkt en bij de pc spellen valt dit vaak te betreuren.

hoe komt dit? een soort wraak actie van de fabrikanten op het eindeloze kopieeren van de pc spellen? of moeten wij dan gewoon nog wachten? en zal doom 3 en quake 4 een revolutie zijn?
Een console heeft maar 1 configuratie, dus kunnen ze het maximale uit de hardware persen. PC's heb je in driehonderduizend verschillende soorten en maten en dus kunnen game's nooit ge-optimaliseerd worden voor de ultieme pc. Want dan zou het weer niet vooruit te branden zijn op een langzamere pc.

Je kan meestal wel details/lightning etc instellen maar dat heeft weinig met de modellen zelf te maken. Dus een vierkant gezicht ziet er op high detail beter belicht uit en minder korrelig. Maar het blijft vierkant.