DVD speler voor F 399,- ! Doen ? [Pic inside]

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 04:00
Bij Modern Electronics is er een DVD speler te koop voor maar 399 piek :)

Ik wil eigenlijk een Cyberhome AD-M512 maar die zijn nergens meer te krijgen :( misschien weet iemand nog een plek ?

Het merk wat op de speler zelf staat is Home Electronics, maar in het foldertje staat Holland Elektro :?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jm.jansen/dvd.jpg

Misschien een simpel design maar hij speelt teminste wel MP3 cd's af :)

Weet iemand misschien meer over deze DVD speler, of een beter even duur of goedkoper alternatief ?

BV: beeldkwaliteit, geluiskwaliteit, regiovrij etc

Ik zit nu ook te kijken naar een Cyberhome AD-L528 voor F 400,- , maar de ene site zegt dat tie wel regiovrij is en de andere weer niet :?

Me vriendin heeft er 1 via de Media Markt en dies wel regiovrij..

Dus eigenlijk is me vraag, wie kent er een DVD speler voor rond de F 400,- die MP3 cd's afspeelt en regiovrij is ? :)

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03 10:18
De goedkoopste Samsung komt ook al in die buurt...

En verder op de HCC dagen heb je hele stands waarbij ze alleen maar zo'n ding(en) verkopen..

suc6

• Cereal
Ook ff antwoorden op je topictitel

als er "A-merken" zijn met DVD-spelers vanaf 500,- met mp3 mogelijkheid zou ik 100,- meer uitgeven..

• Sir_Killalot
Op woensdag 21 november 2001 04:08 schreef Urnie het volgende:
De goedkoopste Samsung komt ook al in die buurt...

En verder op de HCC dagen heb je hele stands waarbij ze alleen maar zo'n ding(en) verkopen..

suc6
Speelt die MP3 cd's af en is regiovrij ? :)

HCC is een goed idee, ga ik toch vrijdag heen, scheelt het daar ook nog veel in de prijs of heb je geen idee ? :)

zo'n snelle reactie om 4:08 :o

• Sir_Killalot
Op woensdag 21 november 2001 04:10 schreef Urnie het volgende:
Ook ff antwoorden op je topictitel

als er "A-merken" zijn met DVD-spelers vanaf 500,- met mp3 mogelijkheid zou ik 100,- meer uitgeven..
Heb je namen en links maybe ? :)

En die Cyberhome is heel goed uit de bus gekomen bij tests, klik maar op die link ! :)

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
mja heb zelf ook nog een tijdje getwijfeld of ik de 512 zou kopen

totdat ik erachter kwam dat ik helemaal geen DVDspeler nodig had :)

Verwijderd

beeldkwaliteit:Digitaal is Digitaal (een 1 is een 1 en een 0 een 0)
geluidskwaliteit:Ligt aan je stereosetje
regiovrij:denk het niet voor dat geld

just my 2 cents :?

Maar das eigenlijk helemaal je vraag niet, samsung kost weinig en doet alles!

• Cereal
Op de beurs zal het zeker wat goedkoper zijn...
Hebben ze leuke apparaatjes staan voor weinig geld..

En het zijn meestal echt 'nerd' apparaten oftewel oosterse apparaten die MP3, vcd, mpg, DVD afspelen en regiovrij zijn :)

suc6

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Op woensdag 21 november 2001 04:25 schreef didaaf1 het volgende:
beeldkwaliteit:Digitaal is Digitaal (een 1 is een 1 en een 0 een 0)
Geloof je het zelf? Beetje |:( vind je zelf ook niet... Zet maar eens een Sony langs deze 399,- prullenbak, kun je zien hoe zeer het verschilt.

.... Ik weet het ook niet

• Cereal
Op woensdag 21 november 2001 04:40 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

deze 399,- prullenbak
Zo onsubtiel wilde ik het nou net niet stellen :+

• mbvisiontt
Op woensdag 21 november 2001 04:42 schreef Urnie het volgende:
Zo onsubtiel wilde ik het nou net niet stellen :+
Contrast hè... contrast. ;)

• Cereal
Op woensdag 21 november 2001 04:43 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

Contrast hè... contrast. ;)
Contrast is een relatief begrip......

:+

• mbvisiontt
Op woensdag 21 november 2001 04:52 schreef Urnie het volgende:
Contrast is een relatief begrip......

:+
Ik zie het graag absoluut. :P

• Cereal
Op woensdag 21 november 2001 04:55 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

Ik zie het graag absoluut. :P
Gezien de situatie lijkt me dat niet zo'n goede invalshoek, maar zeker gezien het tijdstip en mijn fysieke staat , lijkt het me ook niet zo'n idee om hierover in discussie te gaan.. :P

* Cereal heeft nogal lijpe zin zo laat :)

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

doen man ziet er leuk uit :9

• mbvisiontt
Op woensdag 21 november 2001 04:57 schreef Urnie het volgende:
Gezien de situatie lijkt me dat niet zo'n goede invalshoek, maar zeker gezien het tijdstip en mijn fysieke staat , lijkt het me ook niet zo'n idee om hierover in discussie te gaan.. :P

* mbvisiontt heeft nogal lijpe zin zo laat :)
I agree... Daarbij, ik heb het wel gehad, ik ga effe een beetje bijpitten. :)

• Cereal
Truste... 't was gezellig :)

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10-2025

TricTrac

=;-)

Ook al zijn ze niet regio vrij kan je ze dat meestal zelf heel gemakkelijk maken... Heb hier een philips... ff software downgrade dmv cdeej... toen code ingetypt en voila.... regio vrij :P

BTW... wees blij dat jullie nu mogen slapen ;)... moet zo met de trein... :r

• Sir_Killalot
Iemand nog enig idee of die Cyberhome AD-L528 nu wel of niet regiovrij is ? :)

En als ik het zo lees lijkt me op de HCC kijken maar het beste :)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:54

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeey die heb ik, dat is eigenlijk een Lenco DVD A02!! En die heeft Zoran Vaddis III erop e.d. en die heeft ook een DVD decoder erin.. ding is dus GOED!

Hebben ze ook bij Blokker als Provision, wordt ook verkocht als Lenco en als Home Electro e.d. Allemaal namen voor een leuke DVD speler (wordt ook verkocht als Revoy, voor de kenners onder ons. Heeft zelfde a.b. en mp3 menu e.d.).

Dusss.. geil dinkie voor weinig geld!

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:23

Kettrick

Rantmeister!

Is dat dat ding met dat vreselijk lelijke blauwe menu :?

• Sir_Killalot
Op woensdag 21 november 2001 14:28 schreef nigelator het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeey die heb ik, dat is eigenlijk een Lenco DVD A02!! En die heeft Zoran Vaddis III erop e.d. en die heeft ook een DVD decoder erin.. ding is dus GOED!

Hebben ze ook bij Blokker als Provision, wordt ook verkocht als Lenco en als Home Electro e.d. Allemaal namen voor een leuke DVD speler (wordt ook verkocht als Revoy, voor de kenners onder ons. Heeft zelfde a.b. en mp3 menu e.d.).

Klikt goed :)

Maar wat is Zoran Vaddis III ? En een DVD encoder erin, wat is het nut daarvan ? :)

Weet je of die regio vrij is ?

En wat heb jij ervoor betaalt ? :)

• Bluezy
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

[quote]Op woensdag 21 november 2001 14:22 schreef Sir_Killalot het volgende:

Ja die heeft de mogelijkheid om regio op all te zetten"

I'm partial to your abracadabra

• Sir_Killalot
[quote]
Op woensdag 21 november 2001 14:34 schreef Bluezy het volgende:
Op woensdag 21 november 2001 14:22 schreef Sir_Killalot het volgende:

Ja die heeft de mogelijkheid om regio op all te zetten"
Das mooi ! :)

Wel irri dat de sites daar zo verschillend in zijn :|

Verwijderd

Dat ding heb ik hier ook staan. werkt best goed en regio vrij te maken. kreeg in de winkel zelfs de uitleg bij om het regio vrij te maken ^_^. MP3's speelt'ie ook zonder probleem af. Alleen kon ik de mijne binnen twee weken terugbrengen omdat er een onderdeel was opgeblazen. Als je h'm neem let dan op of 'ie erg warm wordt, dat hoort dus niet (de verkoper zei dat het wel was...).

• FoxMan
  • Laatst online: 21-08-2025
Op woensdag 21 november 2001 14:28 schreef nigelator het volgende:

Wow, hij heeft een DVD decoder erin, nou, dat maakt het apparaatje super goed weet je, want niemand heeft ooit van een DVD decoder gehoord, wel van MPEG2 decoder (zit er zeker in :)) en een DTS of AC3 decoder (zit er niet in voor die prijs). En als ik een DVD-speler zou aanschaffen zou het zeker *geen* Lenco zijn, ik :r op Supertech namelijk (en jah, Lenco is Supertech). Ik zou even doorsparen en een Philipsje kopen, die hebben tegenwoordig ook een leuk (goedkoop) apparaatje die MP3's afspeelt, ik geloof de DVD611

LinuxFox, because penguins aren't even furry

Verwijderd

Ik heb de Hiteker BI-600-E al een tijdje en die is standaard regiovrij en tuurlijk mp3's en cdrw !
Heel erg tevreden over ism mijn Philips 82cm breedbeeld !
Ik heb hem bij de kijkshop gezien voor 399,- (als je online koopt )
http://www.kijkshop.nl/online/default.asp

• Sir_Killalot
Op woensdag 21 november 2001 14:40 schreef FoxMan het volgende:

[..]

Wow, hij heeft een DVD decoder erin, nou, dat maakt het apparaatje super goed weet je, want niemand heeft ooit van een DVD decoder gehoord, wel van MPEG2 decoder (zit er zeker in :)) en een DTS of AC3 decoder (zit er niet in voor die prijs). En als ik een DVD-speler zou aanschaffen zou het zeker *geen* Lenco zijn, ik :r op Supertech namelijk (en jah, Lenco is Supertech). Ik zou even doorsparen en een Philipsje kopen, die hebben tegenwoordig ook een leuk (goedkoop) apparaatje die MP3's afspeelt, ik geloof de DVD611
En wat mag die DVD611 kosten ? :)

• Sir_Killalot
Op woensdag 21 november 2001 14:51 schreef charles het volgende:
Ik heb de Hiteker BI-600-E al een tijdje en die is standaard regiovrij en tuurlijk mp3's en cdrw !
Heel erg tevreden over ism mijn Philips 82cm breedbeeld !
Ik heb hem bij de kijkshop gezien voor 399,- (als je online koopt )
http://www.kijkshop.nl/online/default.asp
Daar zit dus een Dolby Digital en DTS decoder in ? :)

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-03 20:54
De Cyberhome AD-L528 is te koop voor 329,-- bij RicherSounds in Groningen :P Hmm, erg interessant :)

Geef mij maar een Warsteiner.

• Sir_Killalot
Hmmm, bij Kijkshop.nl staat er dat het om een Bi660E gaat :?

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS86816m.gif
Hiteker DVD Bi660E *50 gulden korting!* Eenmalige actie: maar liefst 50 gulden korting op de Hiteker DVD-speler. Alleen via Internet verkrijgbaar!

Artikelnr. 86816
Geschikt voor DVD, S-VCD, VCD, audio CD-R/W en MP3. Digitale uitgangen voor DTS, Dolby digital surround, scart RGB. Slow motion, titelweergave, zoom. Geheugen voor favoriete scenes. Niet regio gebonden. Kinderslot. VERWIJDERINGSBIJDRAGE f 6,61 (excl.)
Adviesprijs: fl 499,00
fl 449,00
Niet gek dingentje voor F 412,- inclusief bezorgkosten :)

• Sir_Killalot
Op woensdag 21 november 2001 15:38 schreef Knakker het volgende:
De Cyberhome AD-L528 is te koop voor 329,-- bij RicherSounds in Groningen :P Hmm, erg interessant :)
Heeft die winkel een website ? :)

[edit] ja dus !

Verwijderd

Andere firmware ( This is the patched firmware for a European BI-660 player.
It will also work on an Apex 660 but read note 2 (below) first!!
This version of the firmware is Region Free, Macrovision free and RCE immune! )
http://www.dvd-wizards.com/darrenk/BI660EAM/BI660.htm

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 21 november 2001 14:40 schreef FoxMan het volgende:

[..]

Poeh hey, dan ben je de man, iemand lekker belachelijk maken omdat ie het beestje niet bij zijn naampje noemt. Gelukkig weet ik dat Philips DVD's niet zo denderend zijn, zeker niet als het om CDR's gaat. En die Lenco ding werd toevallig wel goed getest en een MPEG decoder (Bla! :Z) is wel handig lijkt mij.. :z ?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 21 november 2001 14:32 schreef Sir_Killalot het volgende:

[..]

Klikt goed :)

Maar wat is Zoran Vaddis III ? En een DVD encoder erin, wat is het nut daarvan ? :)

Weet je of die regio vrij is ?

En wat heb jij ervoor betaalt ? :)
Zoran Vaddis III is de DVD decoder chipset voor het afspelen. Hij kan met de ab in alle regio's gerammed worden, incl regio vrij, zo vaak als je zou willen. Ik heb er 390,- voor betaald, via werk van m'n vriendin (BLokker, onder de naam Provision, kost toen 499,-).

• Microkid
  • Laatst online: 06:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Niet doen!! Er zijn veel klachten over die Cyberhome's. Zoek voor de grap eens in de nieuwsgroepen op internet, en je kan je lol op. Tevens stond ie laatst in een duitse test en dat was ook knudde. Beeldkwaliteit was belabberd.

Als je echt een goedkope en redelijke DVD speler zoekt, kan ik je beter de Samsung M205 aanraden. Gaat voor f 529 over de toonbank en is stukken beter en ook regiovrij te maken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Sir_Killalot
Nou zit ik dus te twijfelen tussen een Hiteker BI 660E, Cyberhome AD-M512 / AD-L528 en de Home Electronincs 500 (Lenco) :)

Hiteker = F 412,- / Cyberhome = +/- F 400,- / Home Electronics = F 399,-

Jammer dat ik geen winkel in de buurt weet waar ze die Cyberhome's verkopen :(

• Sir_Killalot
Op woensdag 21 november 2001 16:27 schreef Microkid het volgende:
Niet doen!! Er zijn veel klachten over die Cyberhome's. Zoek voor de grap eens in de nieuwsgroepen op internet, en je kan je lol op. Tevens stond ie laatst in een duitse test en dat was ook knudde. Beeldkwaliteit was belabberd.

Als je echt een goedkope en redelijke DVD speler zoekt, kan ik je beter de Samsung M205 aanraden. Gaat voor f 529 over de toonbank en is stukken beter en ook regiovrij te maken.
Jah, en zo kan je we door blijven gaan...

Ik wil er gewoon 1 rond de F 400,- en ik weet dat je dan geen top kwaliteit heb ! :)

• Sir_Killalot
kick :P

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 04:40 schreef mbvisiontt het volgende:

Geloof je het zelf? Beetje |:( vind je zelf ook niet... Zet maar eens een Sony langs deze 399,- prullenbak, kun je zien hoe zeer het verschilt.
Nee vind ik eigenlijk niet nee, ik begrijp donders goed dat er "kwaliteits" verschil zit tussen de functies en de materialen, maar digitaal beeld is volgens mij toch echt digitaal beeld!? En wat contrast betreft, dat lijkt me meer een functie die op je tv zit.

Als je dus dezelfde tv neemt en de zelfde dvd film en die speel je af op een "el cheapo" en een sony, dan moet je kwaliteits verschil zien in het beeld!? Ik geloof er geen ruk van.

• Microkid

Microkid

Smile

Op woensdag 21 november 2001 16:29 schreef Sir_Killalot het volgende:

[..]

Jah, en zo kan je we door blijven gaan...

Ik wil er gewoon 1 rond de F 400,- en ik weet dat je dan geen top kwaliteit heb ! :)
Als je dan toch f 400 wilt uitgeven, waarom dan niet even iets meer, en heb je een goede Samsung of wat dan ook, ipv een brakke Cyberhome of Supertech of ander waaibomen merk.
Goedkoop blijkt achteraf toch weer altijd duurkoop te zijn.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
Op woensdag 21 november 2001 16:00 schreef nigelator het volgende:

[..]

Poeh hey, dan ben je de man, iemand lekker belachelijk maken omdat ie het beestje niet bij zijn naampje noemt. Gelukkig weet ik dat Philips DVD's niet zo denderend zijn, zeker niet als het om CDR's gaat. En die Lenco ding werd toevallig wel goed getest en een MPEG decoder (Bla! :Z) is wel handig lijkt mij.. :z ?
Lijkt me handig als je ff een bronvermelding van die test opneemt, want wat jij beweert ljkt me nogal sterk. Philips stond altijd bekend om de goede cd-r/rw support en zeker niet om de slecht kwaliteit

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Op donderdag 22 november 2001 02:12 schreef didaaf1 het volgende:
Nee vind ik eigenlijk niet nee, ik begrijp donders goed dat er "kwaliteits" verschil zit tussen de functies en de materialen, maar digitaal beeld is volgens mij toch echt digitaal beeld!?
Het beeld is dan wel digitaal opgeslagen op een DVD schijfje, dat wil nog niet zeggen dat je TV eentjes en nulletjes binnenkrijgt. In een DVD-speler zit een DA-converter voor het beeld. De kwaliteit hiervan kan zeker wel verschillen.

Siditamentis astuentis pactum.

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-03 18:05
Op zoek naar DVD spelers voor een redelijk (goedkoop) prijsje, bekend merk hoeft niet.?

[topic=322023/1/25]
zie mijn Topicje :)

Ik heb namelijk een Vestel DVD2216, ook van de Modern, ook 399,-. Ben ik ondertussen ook best tevreden over, speelt ook MP3's (met weergave van ID3tag). Alleen ben ik er nog niet helemaal uit of hij regiovrij is.... :? :?

had namelijk eerst de Home Electronics besteld toen hij er niet was... maar toen ze zeiden dat hij binnen was bleek het 'em niet te zijn maar eentje van "CLA-tronics" en die zag er helemaal gammel uit... toevallig hadden ze ook een Vestel staan... en afgezien van de grote powerknop ziet ie er naar mijn idee nog best redelijk uit... *D

(btw, Vestel is in zuid/oost europa best bekend, Turkije en Griekenland, daar in de buurt schijnt het verschrikkelijk te verkopen...)

Leeg - Sinds 20180907

• Sir_Killalot
Op donderdag 22 november 2001 12:12 schreef Chillz het volgende:
Op zoek naar DVD spelers voor een redelijk (goedkoop) prijsje, bekend merk hoeft niet.?

[topic=322023/1/25]
zie mijn Topicje :)

Ik heb namelijk een Vestel DVD2216, ook van de Modern, ook 399,-. Ben ik ondertussen ook best tevreden over, speelt ook MP3's (met weergave van ID3tag). Alleen ben ik er nog niet helemaal uit of hij regiovrij is.... :? :?

had namelijk eerst de Home Electronics besteld toen hij er niet was... maar toen ze zeiden dat hij binnen was bleek het 'em niet te zijn maar eentje van "CLA-tronics" en die zag er helemaal gammel uit... toevallig hadden ze ook een Vestel staan... en afgezien van de grote powerknop ziet ie er naar mijn idee nog best redelijk uit... *D

(btw, Vestel is in zuid/oost europa best bekend, Turkije en Griekenland, daar in de buurt schijnt het verschrikkelijk te verkopen...)
Ik ga zo toch naar Modern dus kijk ik ook wel ff naar die Vestel ! :)

• _Gump_
  • Niet online
hier staat een review van de Cyberhome.

Is dus niet zo slecht als wordt beweert :)

Bij category dvd players kiezen :P

• _Gump_
  • Niet online
Iemand trouwens nog een site waar die Vestel wordt getest?

• harryslinger
  • Laatst online: 04-01 19:51
ik zag laatst ook een sony dvd speler bij de mediamarkt voor 399,- welliswaar niet regiovrij maar wel een beter merk!

• Sir_Killalot
Op donderdag 22 november 2001 19:56 schreef harryslinger het volgende:
ik zag laatst ook een sony dvd speler bij de mediamarkt voor 399,- welliswaar niet regiovrij maar wel een beter merk!
Ja en dan ? :?

Gaat erom wat je ermee kan, dus MP3 cd's enzo....

Het merk maakt me nu ff niet uit !

• Microkid

Microkid

Smile

Van internet geplukt:

Van het weekend dus een 528 gekocht bij de Medaimarkt.
> Mijn bevindingen
>
> 1. een dvd (usa) die het prima doet in de dvd player op mijn laptop
> slaat constant over en loopt vast ( woody allen , take the money and run
> )
> 2. american beauty en gladiator moeten elke keer handmatig ingesteld
> worden
> op 2 channel sound om het geluid te horen. elke keer dat je de dvd erin
> doet
> doet het geluid het maar deels en springt ie naar 5.1 terwijl je default
> waarde 2 channel is!
> 3. de volume output is erg zacht, je moet hem 2 keer zo hard zetten om
> hetzelfde geluid als nederland 1 te krijgen, erg irritant als je moet
> schakelen naar van dvd naar tv.
>
> maandag gaat ie terug naar de mediamarkt en vraag ik mijn geld terug,
> wat een
> kutzooi! Jammer, want de beeldkwaliteit is wel goed op die paar dvd's
> die het
> probleemloos doen.....

------------
Ik heb een Cyberhome AD-L 528 DVD speler gekocht bij de mediamarkt in
Amsterdam fl.477,-
Op internet vond ik bij dvd.nl een positieve testuitslag maar helaas blijkt de machine vol foutjes te zitten.
De volgende foutjes kom ik tegen:
De speler laat geen digital geluid door. Alle instellingen nagelopen maar alleen LPCM is te horen en DTS met problemen.

Ik probeer een DTS dvd en ja gelukkig dat signaal komt wel door. Echter na 10 minuten springt de dvd van DTS weer op digital en dat houdt in dat ik wederom niets hoor want zoals ik al schreef geeft hij geen digital door naar mijn versterker. Opnieuw ga ik naar het menu van de dvd en
kies wederom DTS. Ik druk op play en de film gaat verder waar hij was echter nu met geluid. Na 10 minuutjes herhaald het feest zich. Andere dvd met DTS geprobeerd en ook bij deze hetzelfde verhaal.

Wanneer ik met mijn afstandbediening op stop druk en het menu van de dvd in ga en daarna weer met de afstandsbediening op play druk dan gaat de dvd weer spelen, echter op het display blijft gewoon het woord stop
staan. Alleen als ik op de dvdspeler zelf op play druk dan is het display weer in de normale speelmode.

Bij mp3 blijft hij regelmatig hangen en moet ik stop en play indrukken om weer verder te gaan.

Het video-out beeld van dvd staat teveel naar links zodat je bij sommige films een stukje ondertiteling mist.

Ik heb zeer uitgebreidt de handleiding gelezen alle instellingen geprobeerd ook opnieuw factorysettings geprobeerd maar de klachten blijven.

Mijn conclusie is goedkoop blijkt wederom duurkoop.
--------------
Andere opmerkingen op internet gevonden:
- drive maakt veel kabaal

Make your choice.....

• harryslinger
  • Laatst online: 04-01 19:51
jezus wat is jouw probleem wat is dat nou voor een reactie, dit had je ook op een normale manier kunnen zeggen!

• Sir_Killalot
Op donderdag 22 november 2001 20:12 schreef harryslinger het volgende:
jezus wat is jouw probleem wat is dat nou voor een reactie, dit had je ook op een normale manier kunnen zeggen!
Als je dus alles goed gelezen had kon je zien dat ik voor F 400,- deze functies wil hebben en dat heb je bij Sony en Philips niet voor rond de F 400,-...

En jij was al de 3de die ermee kwam, dus das mijn probleem :O

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 13:50
Ik heb in het begin ongeveer van de dvd spelers ( dus toen die net kwamen ) een XWave LB900 gekocht, die was toen maar 600 gulden en kon alles. Nergens geen last van. Is regio vrij en speelt mp3's af. Na een update van dat chippie is ie ook macrovisie vrij. Snap niet waarom iedereen altijd maar dat dure spul wil. (Is trouwens een superding.)

Verwijderd

In de aanbieding bij Funprice:

Cyberhome L528 DVD/MP3-Speler

De Cyber Home AD-L528 speelt MP3's, MPEG/1, MPEG2 en is uitgerust met een ingebouwde Dolby Digital decoder en een analoge 5.1 kanaals uitgang. De Dolby decoder is bij veel goedkope dvd-spelers niet ingebouwd, maar bij de Cyberhome wel! Deze mooie DVD-Speler biedt tevens een eenvoudige en simpele Onscreen Display bediening. Door de mooie vormgeving is duidelijk dat dit een compromisloos apparaat is. Speelt cd's, cdr's, vcd's s-vcd en zelfs uw mp3 cd's!

Aanbiedingsprijs : FL. 399,- ( 181.36)
(Alleen tijdens de stuntweek, adviesprijs F 449,-!)

Deze luitjes staan ook op de HCC en de aanbieding is alleen deze aankomende week geldig..

(Lijk bijna wel een verkoper :+ )

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-03 09:18

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Bij de Kijkshop hebben ze dit soort stuff ook voor die prijzen...scheelt je weer reisje + entreekaartje HCC.

En als je beetje rondzoekt op internet dan vind je ook plenty apparaten...vooral bij de goedkopere electronica zaken.

Overigens koop ik liever zo'n apparaatje dan een 2x zo dure Philips of JVC ofzo...Multiregio & MP3 roeleren. En de Zoran Vaddis III heeft zich al vaak genoeg bewezen al een goede decoder.

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

Hmm idd, een goedkoop apparaat en met ingebouwde decoder omdat ik zelf geen a/v versterker heb.

Overgens iemand wel eens van deze gehoord ?

Yukai 560 DVD Drive External Silver

Key features
External DVD player
Suitable to play DVD, VCD, Music CD's, CD-R and MP3 music
6 channel sound output, built-in 5.1 Dolby Digital Decoder
Full controls on front panel and remote control
Including audio and video cables

Specifications
External DVD player
Suitable to play DVD, VCD, Music CD's, CD-R and MP3 music
Supports CD-R and CD-RW read
Composite video output, S-Video out, SCART out
Stereo Cinch Output, 6 Channel Sound Output, Digital Audio Output both coax and optical
230VAC power inlet
PAL and NTSC video signal
Video, audio cable and remote control included
Product colour: silver
Brown box
Product size (hxwxd): 105 x 420 x 300 mm
Gross weight: 5,3kg

Package contents
DVD Player
Remote control
Power cable for Euro
Batteries (2x AAA)
Audio Video Cable (3xRCA to 3xRCA)
Quick manual
User's manual (UK and German)
Inlay for display and remote control functions

System requirements
TV with composite or SCART or SVideo input
230VAC power source
DVD Disc, region 2

Deze kost minder dan 400,- voor mij en klinkt wel interressant. Iemand ervaring met dit merk/type ?

• Ids
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 20:30

Ids

Allemaal leuk en aardig wat de mensen hier vertellen met: je MOET een duurder merk kopen, goedkoop is kutzooi enz......voorlopig heb ik ook zo'n goedkoop apparaat gekocht, zie hier
Maar schijnbaar vond niemand dat interesant genoeg.....hoewel er een hoop vragen over waren.

Enne goedkoop is duurkoop....geweldig, ik doe meestal niet langer dan 3 jaar met iets nieuws, zeker niet wat electronica betreft, dan wil ik weer wat anders.

• uVo494
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-12-2025

uVo494

................

Gewoon doen! >:)

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-03 18:05
Op vrijdag 23 november 2001 01:04 schreef Ids het volgende:
Allemaal leuk en aardig wat de mensen hier vertellen met: je MOET een duurder merk kopen, goedkoop is kutzooi enz......voorlopig heb ik ook zo'n goedkoop apparaat gekocht, zie hier
Maar schijnbaar vond niemand dat interesant genoeg.....hoewel er een hoop vragen over waren.
groot gelijk...
onbekend merk apparaten kunnen ook best goed zijn...
ze doen in iedergeval meer als een bekend merk, mp3, regiovrij bijvoorbeeld...

zo denk ik er ook over *D
over een tijdje, als ik op me zelf ga wonen ofzo
en de mogelijkheden van duurdere bekende apparaten worden ook uitgebreider, dan wil ik die misschien best graag hebben, maar nu geen behoefte...

Leeg - Sinds 20180907

• Ids
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 20:30

Ids

Oh ja, voor de mensen die vinden dat goedkoop duurkoop is......Tweakers zoeken toch altijd de meest goedkope oplossing....zo niet, dan is hier niemand met een AMD processor....... >:)

Verwijderd

Ik zou is kijken naar de Revoy, kan alles wat je wilt prima kwaliteit zoom functie's voor VCD -SVCD weergave enz enz.
Ben er zelf zeer tevreden over, koste mij toen ca. 1 jaar geleden 799,-- nu minder.

Ik heb hem gekocht in Zoetermeer
www.revoy.nl

• Sir_Killalot
Bedankt voor alle replies, maar ik heb voor F 400,- piek vandaag bij de HCC de Cyber Home AD-L528 gekocht met een gratis DVD erbij :)

Ga zo ff The Matrix DVD rip op 2 cd's kijken ! :9~

En MP3's op een CD-RW speelt tie perfect af ! :)

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 00:14 schreef Sir_Killalot het volgende:
Ga zo ff The Matrix DVD rip op 2 cd's kijken ! :9~
Welke release????
Iedereen zegt altijd oo ik ben zo into divx dit en dat maar ze weten nog niet eens welke release.

• Sir_Killalot
Op zaterdag 24 november 2001 11:22 schreef SiCnEsSs het volgende:

[..]

Welke release????
Iedereen zegt altijd oo ik ben zo into divx dit en dat maar ze weten nog niet eens welke release.
Weet ik veel, een keer gekregen van een vriend :)

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 04:06 schreef Sir_Killalot het volgende:
Bij Modern Electronics is er een DVD speler te koop voor maar 399 piek :)

Ik wil eigenlijk een Cyberhome AD-M512 maar die zijn nergens meer te krijgen :( misschien weet iemand nog een plek ?

Het merk wat op de speler zelf staat is Home Electronics, maar in het foldertje staat Holland Elektro :?

[afbeelding]

Misschien een simpel design maar hij speelt teminste wel MP3 cd's af :)

Weet iemand misschien meer over deze DVD speler, of een beter even duur of goedkoper alternatief ?

BV: beeldkwaliteit, geluiskwaliteit, regiovrij etc

Ik zit nu ook te kijken naar een Cyberhome AD-L528 voor F 400,- , maar de ene site zegt dat tie wel regiovrij is en de andere weer niet :?

Me vriendin heeft er 1 via de Media Markt en dies wel regiovrij..

Dus eigenlijk is me vraag, wie kent er een DVD speler voor rond de F 400,- die MP3 cd's afspeelt en regiovrij is ? :)
Ja bij PLCS in Hendrik Ido Amacht.
http://www.prosystem.nl

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 15:18 schreef Sir_Killalot het volgende:

[..]

En wat mag die DVD611 kosten ? :)
Ik verkoop deze apparaten en deze speelt mijn mp3 cd's NIET af.

Verwijderd

Verschil tussen de A en B merken is best groot. Hier zitten alle pc geeks die het verschil wel zien tussen een celeron en een p4 en een aldi pc of een pc zelf samengesteld met de beste hardware. Met dvd's net zo. Bij B-merken wordt vaak onderdelen gebruikt die een hogere uitval hebben dan bij de A-merken. Verder is de afwerking van de dvd minder goed. (loopwerk, behuizing, cdhouderbeugelrekjedatnaarbuitenkomtschuivenalsjeereencdinwiltdoen)
Het valt me op dat ik nog niet een keer pioneer naar voren heb zien komen. Dit zijn goede dvd-spelers. Philips is een goede tweede.
Ik heb zelf eerst een cyberhome gehad en het beeld is prima, als hij het doet. Veel dvd plaatjes las hij niet goed en als je de ondertiteling en taal instelde deed hij dit ook niet goed. Ik zeg niet dat het stom is een goedkope dvd speler te kopen. Je moet ervoor uitgeven wat je ervoor over hebt, maar ga daarna niet roepen dat het de beste is, want dat is het gewoon niet. De een geeft meer uit aan films dan aan pc's en bijna iedereen hier geeft meer aan pc's uit dan aan films. Een goede dvdspeler kost sowieso niet minder dan 1500 piek.

• Tieuwe
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-03 13:55
Bij Blokker hebben ze ook een Provision te koop!!!
Inclusief 6 DVD's:

- Speelt DVD, VCD, audio-cd en MP3-bestanden
- weergave voor Pal/NTSC-systemen
- Met glasheldere kleuren en scherp beeld
- kinderslot met code
- inzoom functie. Diverse audio/video aansluitmogelijkheden
- on-screen-display
- Overzichtelijke afstandsbediening
- 3-D sound, dolby digital.
- DTS decoder
Dit alles voor 399,-

Ik heb begrepen uit deze toppic dat dit een redelijk goede speler is. Ik wil er eigelijk een die ZEKER MP3-bestanden playt. Verder hoeft ie niet bijzonder goed (lees duur) te zijn.

Maar ik heb eigelijk ook nog 2 vragen:
1. Wat is regiovrij maken enz? (is nergens te vinden)
2. Kan ik dit apparaart gewoon op de TV aansluiten en op de Stereo set? (Ik lees net dat hij voor PAL en NTSC-systemen is?!)

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:45

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Anders haal je ff een ouwe }:O naar boven |:(

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

[topic=353161/1/50]

Kijk es.. zelfde thread, lees me replies onderaan maar :)
Goedgoedgoed man, ben blijblijblij mee :)

Pagina: 1