aahh durka durka durka
In ieder geval die snelheid waarop de chip draait. (check the faq)
Verwijderd
KloptOp woensdag 21 november 2001 09:48 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
LE = 250/250 en retail = 275/275 geloof ik
Ik heb een LE en die loopt op 250/250
Ik zit te denken aan de aanschaf van een Radeon8500. Er zijn nog wel een paar vraagjes waar ik mee zit.
Wat zit er behalve de kaart nog meer in de doos van een LE? Zit er bijvoorbeeld wel een verloopstekkertje DVI-VGA bij of wordt alleen de kale kaart geleverd?
Wat is het verschil tussen een LE en een Club3D Retailkaart?
Wat zit er behalve de kaart nog meer in de doos van een LE? Zit er bijvoorbeeld wel een verloopstekkertje DVI-VGA bij of wordt alleen de kale kaart geleverd?
Verwijderd
In de review op tweakers.net staat precies wat er bij zit
Alle soorten kabels worden erbij geleverd, DVI -> VGA, tv-out: composite, svideo
Alle soorten kabels worden erbij geleverd, DVI -> VGA, tv-out: composite, svideo
Verwijderd
Ik heb dus een "Apollo" LE kaart van Perfect Systems
Wat zit er behalve de kaart nog meer in de doos van een LE?
Een CD van Ati, een DVI verloopstekker, de kaart zelf, een kabel voor een videorecorder.
Zit er bijvoorbeeld wel een verloopstekkertje DVI-VGA bij of wordt alleen de kale kaart geleverd? Geen kale kaart dus.
Als Club3d een Radeon uitbrenkt dan is dat een LE, als er een mooie doos omheen zit is het een Retail.
Weet iemand met welk programma ik kan kijken hoe snel mijn Radeon loopt? Misschien is het stiekem toch een kaart van ATI.
Wat zit er behalve de kaart nog meer in de doos van een LE?
Een CD van Ati, een DVI verloopstekker, de kaart zelf, een kabel voor een videorecorder.
Zit er bijvoorbeeld wel een verloopstekkertje DVI-VGA bij of wordt alleen de kale kaart geleverd? Geen kale kaart dus.
Als Club3d een Radeon uitbrenkt dan is dat een LE, als er een mooie doos omheen zit is het een Retail.
Weet iemand met welk programma ik kan kijken hoe snel mijn Radeon loopt? Misschien is het stiekem toch een kaart van ATI.
powerstrip
It's never easy.....
Powerstrip.Op woensdag 21 november 2001 12:09 schreef Dobie het volgende:
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Pagina: 1