Weet iemand wat ongeveer de productiekosten zijn van een mobieltje? Bijvoorbeeld een standaardmodel als de Siemens C35i?
geen flauw idee, maar ik weet wel dat de productiekosten van een mobo guldens werk is
(R&D kosten niet meegerekent)
Verwijderd
Ik zou toch meer rekenen in de orde van honderden guldens. Blijkt toch net wat moeilijker te zijn dan het etsen van een printplaatje en dan er wat op solderen
Ook bij Pre-paid wordt er nog geld op toegelegd. Terwijl je dan al bedragen van rond de 200 piek moet betalen.
Ja je krijgt je mobiel in principe met VEEL korting, zeker bij een abo. Maar het lijkt me niet dat de productiekosten veel hoger zijn dan de kosten bij een mobiel-met-kaart
Productiekosten van een mobieltje, bijvoorbeeld Nokia 6210, zijn erg laag.
De meeste kosten zitten in R&D/Marketing etc.
Het, technisch, fabricageproces van het toestel zal misschien 80 gulden kosten.
De meeste kosten zitten in R&D/Marketing etc.
Het, technisch, fabricageproces van het toestel zal misschien 80 gulden kosten.
Verwijderd
heb geen idee hoeveel zoiets kost om te produceren, maar als het echt rond de fl 80,- ligt, dan vind ik 125,- om een display te vervangen van mijn 8210 wat prijzig
reparen kost voor een bedrijf meestal meer als een nieuwe produceren omdat het niet automatisch gedaan kan worden maar per stuk gedaan moet worden en daardoor zijn de personeelskosten een stuk hogerOp woensdag 21 november 2001 20:51 schreef Bandiet het volgende:
heb geen idee hoeveel zoiets kost om te produceren, maar als het echt rond de fl 80,- ligt, dan vind ik 125,- om een display te vervangen van mijn 8210 wat prijzig
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Pagina: 1