Toon posts:

Logitech Dual Optical Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vanmiddag een Logitech Dual Optical Mouse. Het bevalt mij uitstekend alleen het probleem is dat ik Mouseware op mijn WIN2K systeem heb gezet. Dit zorgt ervoor dat ik onder Counter strike tijdens het indrukken van de scroll toets windows progje krijg opgestart. Ik heb alles uitgezet toch verandert mijn aim in een windows pijl. Ik weet geen raad meer :'( Kan iemand mij helpen met het uninstallen van Mouseware of een ander oplossing. :)

Verwijderd

wie instald er dan ook mouseware.

Ik heb al jaren verschillende logitech muizen en die zooi nog nooit geinstalleerd.=, ja ok 1 keer om te kijken wat iFeel was :)

volgens mij kan je bij je muis instellingen (of rechtsonder nast je klokje ergens) je knoppen veranderen en dan kan je daar niets achter zetten

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil eigenlijk het komplete pakket verwijderen :'( Heeft iemand tips voor mij? Logitech heeft dus uninstall er niet bij zitten :(

Verwijderd

Topicstarter
Counter Strike spelen met dat mouseware is onmogelijk :(

Verwijderd

Mouseware is prima software, je kunt er de refresh van je PS2 mee op 200 hz zetten en je knoppen prima mee configureren. Gewoon naar de mouseware gaan, dan knoppen, en voor de middelste muisknop in het pulldown menuutje 'middelste knop' selecteren ipv 'webwheel' (dat is dat groene cirkeltje wat je dan te zien krijgt)

Moet lukken zo, en anders uninstallen kun je gewoon doen in het software scherm :) Ik snap het probleem niet echt :?

Verwijderd

Topicstarter
Via de software scherm is het dus niet mogelijk... :(

Verwijderd

Je kan bij mouseware aangeven wat de functie van de knoppen is. Je kan dan bij het muiswieltje aangeven welke functie de knop heeft. Dan moet je geen webwheel of hyperjump aangeven. Je geeft dan gewoon autoscroll aan of wat je zelf handig vind. :)

Maar als je de wielknop indrukt bij CS dan veranderd je aim in een windows pijl? :?
Ligt dat dan niet aan de instellingen van je muis bij CS?
(je moet zowiezo wel webwheel uitzetten btw)

Verwijderd

Topicstarter
Odin ik heb dus mijn duimknop nu als CTRL ingesteld en mijn webwheel gewoon als een knoptoets :) CS werkt nu goed :) Thanx!
Pagina: 1