Toon posts:

Welke nieuwe video kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik ga vrijdag en zondag naar de hcc beurs en nou weet ik niet wat nou een leuke video kaart is
ik wil wel een nVidia dat weet ik nou al, ik heb er nu ook eentje en bevalt goed(behalve dat het een RIVA TNT2 Vanta 16MB is).
maar wat is een lekker game kaartje?
ik wil als het ff kan er wel 64mb op en ook tv out(niet nodig maar wel cool).

ik heb denk ik NIET het geld voor een GF3 ofzo maar wat is een goede/goedkopen GF2?(of iets anders zeer goed)?

Verwijderd

er zijn natuurlijk onderhand verschiikelijk veel vrianten van de geforce 2 mx/pro/gts/256/gts2/ultra

en dan zitten we er ongeveer wel

voor alle specs is de search een goede oplossing

als je budget rond de 600-, ligt kan je van je geloof afgaan en een radeon 7500/8500

maar dan zal je ook kunnen kiezen voor de geforce 3 ti200

die ook rond die prijs klasse ligt

suc7 met je keuze

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 300,- over voor het geval(dus zal niet de snelste zijn, maarja altijd beter dan wat ik nu heb)

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 09:41
wat is een goede/goedkopen GF2?(of iets anders zeer goed)?
Leadtek heeft wel aardige kaartjes, kosten zo rond de 350 dacht ik...(check Pricewatch)

Check m'n sig voor mijn kaartje ;)

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

ik heb een asus 7700 gts met tv out op de kop weten te tikken op een vorige beurs in oktober voor 300 gulden dus ik denk dat dat wel een aardige kaart voor jou is is.
Zo een aanbieding of beter zal er vast ook wel op de hcc dagen zijn

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Verwijderd

Topicstarter
als ik zondag ga dan koop ik vrijdag (bijna)NIX, dan koop ik alles zondag.
ik had vorige hcc een A-TEC Riva TNT2 Vanta 16MB gekocht voor 150,- dus dat was wel mooi, maar nou ga ik steeds meer gamen dus ;)

Verwijderd

ik kan je een MSI GF 2 MX 400 + Tv-out + AV input aanbevelen :) heb er zelf ook net 1tje en het loopt nu als een trein..

kost 269 piek

• HenkieNL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Ik heb sinds vandaag een Abit Siluro T400 (64MB GF 2 MX400 Tv-out) en die bevalt tot nu toe prima. Had ook niet een erg groot budget, maar ik vind hem die 209,- zeker waard!

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

Verwijderd

Henkie hoeveel 3dmark 2001?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 21 november 2001 01:05 schreef Shred het volgende:
ik kan je een MSI GF 2 MX 400 + Tv-out + AV input aanbevelen :) heb er zelf ook net 1tje en het loopt nu als een trein..

kost 269 piek
ik heb geen AV input nodig, ik heb een Pinnacle Systems PCTV Pro(dus TV + RADIO + ZAPPER + VERSCGILLENDE ANDERE INGANGEN, dat is de beste van pinnacle ;) )
ik d8 zelf al aan de GF MX400 Pro(dus tv out er bij) met 64mb maat ik weet het verschil niet tussen een GF256/GF2 MX200 GF2 MX400 GF2 GTS GF2 Pro GF2 Ti dusja welke is nou het beste? ik neem de GF2GTS aan :?

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 19:17
misschien de GF2 ti200
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.