Hallo!
Ik heb een ECS K7VZA kaart met een AMD 1 Ghz /266 op.
Op dat bord zit oa. een Geforce MX 200 - tvout!
Deze kaart wil dus niet deftig werken.
Installeren van de drivers is geen probleem, en nadien wordt hij ook gewoon herkend.
Echter wanneer ik de resolutie wil wijzigen (die standaard trouwens op 640x480 wordt gezet, terwijl normaal na installatie van de drivers de resolutie op 800x600 wordt gezet) moet ik eerst heropstarten (ook al niet normaal) en nadien komt hij klagen over een 'niet geschikte vga kaart' of zo. De resolutie kan niet hoger dan 640x480...
Hoe kan dit komen? Ik heb al meerdere malen geprobeerd om win98 te herinstalleren, omdat ik dacht dat de drivers misschien kapot waren (na eerst de driver te hebben gedeinstallereed en weer geïnstalleerd)
Helpt dus niet!!
Ander merk geforce MX200 werkt ook niet!!!
dus de vga kaart is niet kapot!
War kan dit aan liggen?
Bios installingen heb ik al eens op 'standard settings' gezet!
Gert
Ik heb een ECS K7VZA kaart met een AMD 1 Ghz /266 op.
Op dat bord zit oa. een Geforce MX 200 - tvout!
Deze kaart wil dus niet deftig werken.
Installeren van de drivers is geen probleem, en nadien wordt hij ook gewoon herkend.
Echter wanneer ik de resolutie wil wijzigen (die standaard trouwens op 640x480 wordt gezet, terwijl normaal na installatie van de drivers de resolutie op 800x600 wordt gezet) moet ik eerst heropstarten (ook al niet normaal) en nadien komt hij klagen over een 'niet geschikte vga kaart' of zo. De resolutie kan niet hoger dan 640x480...
Hoe kan dit komen? Ik heb al meerdere malen geprobeerd om win98 te herinstalleren, omdat ik dacht dat de drivers misschien kapot waren (na eerst de driver te hebben gedeinstallereed en weer geïnstalleerd)
Helpt dus niet!!
Ander merk geforce MX200 werkt ook niet!!!
dus de vga kaart is niet kapot!
War kan dit aan liggen?
Bios installingen heb ik al eens op 'standard settings' gezet!
Gert