Hoe lukt het sommige om zulke enorm hoge scores te halen. Hebben deze mensen hele bedrijfsnetwerken tot hun beschikking of hoe doen ze dat???
Daar is een vrij kort antwoord op te geven: ja!
[DPC] help conquer cancer @ WCG
jep die hebben gewoon meerdere computers op 1 naam (emailadres) flushen. Dit kan d.m.v. een groot bedrijf maar ook door een aantal vrienden te strikken die ook gaan grazen op dat emailadress. 
Je kan ook als je een beetje een snelle computer hebt (t-bird 1,4 ghz ofzo) en hij staat 24 uur per dag aan...als je dan een maandje of 2 spaart sta je er zekers in. Maarja of je zolang wilt wachten
Je kan ook als je een beetje een snelle computer hebt (t-bird 1,4 ghz ofzo) en hij staat 24 uur per dag aan...als je dan een maandje of 2 spaart sta je er zekers in. Maarja of je zolang wilt wachten
Verwijderd
inderdaad !!
Sommige mensen kunnen per dag een groot aantal paketjes flushen
Dit zijn inderdaad bedrijfsnetwerken of servers met multiprocessors
dit zul je thuis met een paar man nooit halen
wel als je een aantal weken met 10 mensen gaat zitten sparen op een 1400 MHz intel of Athlon en dan flushen
meestal spaar ik een week en heb ik zon 10000 workunits
dus tel maar uit 10000 * 3 weken * 10 mensen = 300000
Kan je dus wel mee op de 1ste plaats komen !!!
Tipje flush op een zaterdag, zondag of een feestdag
dan worden er minder flushes gedaan en liggen sommige bedrijven stil
SUCCES
Sommige mensen kunnen per dag een groot aantal paketjes flushen
Dit zijn inderdaad bedrijfsnetwerken of servers met multiprocessors
dit zul je thuis met een paar man nooit halen
wel als je een aantal weken met 10 mensen gaat zitten sparen op een 1400 MHz intel of Athlon en dan flushen
meestal spaar ik een week en heb ik zon 10000 workunits
dus tel maar uit 10000 * 3 weken * 10 mensen = 300000
Kan je dus wel mee op de 1ste plaats komen !!!
Tipje flush op een zaterdag, zondag of een feestdag
dan worden er minder flushes gedaan en liggen sommige bedrijven stil
SUCCES
Verwijderd
Veeeel pc's assimidingese ze dag en nacht aan laten staan.
Veeeel bier dinken.
Veeeel vrienden overhalen om onder jou meel te kraken (met bier moet dat lukken).
En je hele school/ werk assimidingense
Veeeel bier dinken.
Veeeel vrienden overhalen om onder jou meel te kraken (met bier moet dat lukken).
En je hele school/ werk assimidingense
Ik heb ook een aantal computers op het werk voorzien van Koetje, met alleen je thuiscomputer en als individu (niet lid van subteam) heb je ernstig weinig kans de top10 te bereiken.
Verwijderd
Dat is me in de 7 maand dat ik meedoe maar 1 keer gelukt (doe het in me eentje). Hoe ? Anderhalve maand sparen met een Athlon 750 (die niet 24/7 draait). Ik flushte toen iets meer dan 27K op een zaterdag, en dat was goed voor plekkie 8... Doet wel deugd om dan in je eentje met dat eenvoudige bakje tussen de 'grote jongens' te staan 
Meer zit er denk ik niet in in je eentje, tenzij je meerdere en/of snellere machines inzet... Of je zou moeten langer sparen, maar dat lijkt me niet zo aangeraden...
Meer zit er denk ik niet in in je eentje, tenzij je meerdere en/of snellere machines inzet... Of je zou moeten langer sparen, maar dat lijkt me niet zo aangeraden...
Pagina: 1