Toon posts:

Cable Wanadoo Premium

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na alle topics over de snelheid te hebben gelezen ben ik er van overtuigd dat het een redelijk goed abbonnement is in vergelijking met ADSL (mxstream), maar ik zit met 1 vraag:

Die 4 Gig datalimiet hoe strikt wordt dat gehandhaafd?
Heeft iemand ervaringen?
Heeft iemand er last van gehad?
Wat is het maximum wat je hebt gehaald in een maand zonder consequenties?

Alvast bedankt

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Dat valt wel mee. In principe kun je downloaden zoveel je wilt. Ze grijpen alleen in als er klachten vanuit de buurt komen over de snelheid ofzo.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
OKe, dank voor je reactie..

Zijn er nog meer mensen met info?

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar niet..

(smerige manier om topic opnieuw onder de aandacht te brengen). :9

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

kabel van wanadoo is dat toch? via casema?? Boycotten die hap, zulke slechte ervaringen me.. bij het woord casema krijg ik al rooie vlekken in mijn nek!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

wij halen met premium gemiddeld 1.5 gig per dag binnen. :)

en nog niets gehoord, ik denk niet dat ze er erg strikt mee zijn.

• Primus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 14:29
Het basic pakket is wel wat langzamer (zeg maar 10 K/s ipv 20 K/s) maar voor die prijs is dat niet echt een nadeel. Liever 60 piek per maand minder en daarmee 10 K/s ipv 20 K/s, lijkt me toch?

Ik heb al een paar jaar basic en ik ga echt heel hard elke maand over m'n 1 GB/maand heen, maar dat maakt niks uit. Sterker, ze kunnen het technisch niet eens monitoren. Dus gewoon lekker leechen :)

• Ferdo

Ferdo

Op woensdag 21 november 2001 09:37 schreef Primus het volgende:
Het basic pakket is wel wat langzamer (zeg maar 10 K/s ipv 20 K/s) maar voor die prijs is dat niet echt een nadeel. Liever 60 piek per maand minder en daarmee 10 K/s ipv 20 K/s, lijkt me toch?

Ik heb al een paar jaar basic en ik ga echt heel hard elke maand over m'n 1 GB/maand heen, maar dat maakt niks uit. Sterker, ze kunnen het technisch niet eens monitoren. Dus gewoon lekker leechen :)
Euhhh...met Premium haal je dus wel 65 kB/s, beduidend meer dan de 20 kB/s die jij noemt (gelukkig wel :)). Sterker nog, als het héél rustig is loopt de snelheid tot 80 kB/s op! :9

Een gigabyte downloaden? Daar heb je met een Premium-abbo 3 á 4 uurtjes voor nodig. >:)

Audioscrobbler profile

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:36
Op woensdag 21 november 2001 09:37 schreef Primus het volgende:

60 piek minder? Premium is 99 gulden en basic is 60 ofzo toch?? en je haalt er makkelijk 60 kbs mee hoor.. NP..

• Primus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 14:29
Hmm dan heeft Casema z'n tarieven en speeds aangepast. Ik weet namelijk heel erg zeker dat Premium eerst gemaxed was op 20 K/s en 120 piek kostte.

Maargoed, relaxed voor jullie... ik ga binnenkort op kamers in Rotterdam dus dan kan ik eindelijk fatsoenlijk leechen met Chello :D

• Ferdo

Ferdo

Dat zou best kunnen, maar een paar maanden terug hebben ze twee nieuwe abbo's geïntroduceerd. De Wanadoo Broadband abbo's: Basic en Premium(beide met Com21-modems). Die abbo's waar jij op doelt zijn de Wanadoo Cable-abonnementen :r. De "oude" abonnementen (met DEMOS-modems :r)

Audioscrobbler profile

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:59

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Slecht nieuws: vanaf 15 december gaat Wanadoo het dataverkeer in de gaten houden...

ik had een mailtje naar de helpdesk gestuurd en dit stond in de auto-reply ( :r ) die ik kreeg.... :(

Verder werkt het prima! Lage ping (naar www.tweakers.net: 40ms) en de downloadsnelheid is gemiddeld 50kb/sec maar 80kb/sec is ook mogelijk.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Pagina: 1